מי ראה את המשדר עם אילנה דיין

מי ראה את המשדר עם אילנה דיין

וליהי לפיד ? איך הצליחו להסתיר מהרכילאים שליאיר וליהי יש ילדה אוטיסטית ? כמה כאב היה בראיון, מי שידע לקרוא בין השורות והיה רגיש למילים שליהי בחרה כמו בפינצטה. לילה טוב.
 
אכן הראיון היה כואב מאוד

ויחד עם זה, עורר הערצה רבה לזוג המיוחד הזה. צריך תמיד תמיד לזכור שלכל אחד מאיתנו יש איזו "חבילה" ואל לנו למהר ולשפוט אנשים.
 
לא ראיתי את המשדר. לפיכך איני יודעת במה מדובר

ומה מטרת המשדר. הבנתי שליאיר וליהי לפיד ילדה אוטסטית. אז מה? ולמה הרכילאים צריכים להכנס לענייניו של כל סלב ולהפיצם ברבים? ושושב רוצה להדגיש איני יודעת מה היתה מטרת התחקיר. אולי תספרו לי?....
 
מטרת התשדיר היתה בעקבות הספר שכתבה ליהי לפיד

שמזכירה את נושא הילדים עם הבעיות המיוחדות. ברור עכשיו, שלספר תהיה תפוצה אדירה כנראה עקב זאת, שיש בו רמזים אוטוביוגרפיים. ליבי עם ליהי ויאיר ומשפחותיהם, הרבה עצב היה בראיון הזה. אבל שמתי גם לב, שכאשר איזה סלב כותב ספר/עומד לפני הצגת בכורה והוא צריך יחסי ציבור אף אחד מהם לא בוחל בחיטוט בתולדות חייו, ותמיד תמצא שם , התעללות מינית/נפשית/גירושין/מות/נכות וכו' כנראה שזה נוגע באנשים ומעצים את הפרסום.
 

pf26

New member
העניין הוא ההקשר והזמן שבו בוחרים להחשף

הייתי בערב נהדר של יאיר לפיד עם רמי קליינשטיין ותמיר הרפז. זה ערב מאד אישי. הם צוחקים באופן כללי ומתבדחים אחד על השני והשלישי, קצת על המדינה וקצת עלינו וקצת עליהם. ובתוך כל זה לא עלה שום עניין על הילדה (והוא בהחלט הזכיר את שני הבנים שלו). מצד שני - כשרוצים לשווק ספר, זה פתאום כן לעניין לספר על הילדה? ובכלל הופתעתי מהשימוש במילה "אוטיסטית". במכבסת המילים הפוליטקלי קורקט מחקו את המילה הזו ומשתמשים היום במינוח "pdd על הרצף האוטיסטי", "בספקטרום האוטיסטי" , רק שלא יהיה - ילדה אוטיסטית".
 
למעלה