מי רוצה דיווח ? (לא כולם בבת אחת..)

Happy1

New member
מי רוצה דיווח ? (לא כולם בבת אחת..)

אם מישהו חשב שזה לא יקרה היום הוא טעה טעות חמורה
אתמול נגמר היום ב....פיצה !!! (טוב, נו לא בדיוק...) בערב הכנתי לי פיצה-פיתה שמורכבת מפיתה מחיטה מלאה מופחתת קלוריות עם שתי פרוסות גבינה צהובה 9%, קטשופ ואורגנו - היה ממש טעים ומומלץ ! חוץ מזה עשיתי את ה-60 דקות Tae Bo והיה לי קצת קשה מתמיד משום מה. 45 דקות לפני הספורט אכלתי 2-3 פתית לאנרגיה אבל נראה לי שעדיף היה שאחכה יותר זמן כי האוכל הפריע לי במיוחד בתרגילי הבטן. היום אין לי כל כך זמן לעשות ספורט אבל אולי אצליח להשחיל 1/2 שעה לפני שהולכת לארוחת שחיתות משפחתית. עד כאן דיווחי הקצרצר...
 

boolee

New member
עכשיו אני מרגישה ב- ../images/Emo82.gif

אוי הפי, איזה כיף לקרוא את הדיווח שלך ... בענין הפעילות הגופנית שהיתה לך קצת קשה, יכול באמת להיות שבגלל הקירבה לזמן האכילה הרגשת קצת "כובד". נשמע טעים הפיצה הזו שלך (את רואה? לא חייבים פופקורן...). נתראה מחר,
בולי
 
הפי, לא היה יום שהתגעגעתי כל כך../images/Emo23.gif

לדיווח כמו הבוקר. בדיוק כמו שכתבה בולי, עכשו אנחנו מרגישות ב-
(כמה נוח לענות כאן להודעות. למעלה יש את המכתב שלך. מה זה יופי!). והיום מרוב געגועים הפי, אם תרצי לשלוח עוד דו"ח חצי יומי. אני אחייך חיוך ענקי. דליה.
 

שלגיה**

New member
פיתה פיצה !!

אני פעם הייתי עושה פיתה פיצה כמו שהיום את אוכלת פופקורן כמעט כל יום עשיתי את זה עם פיתה מחיטה מלאה ! טעים לאללה. אולי תסבירי לי מה את עושה בTAE BO הזה אחת ולתמיד?
 

Happy1

New member
Tae - Bo למי שמעוניין...../images/Emo66.gif../images/Emo67.gif

זהו ספורט שמשלב אומנות לחימה (בוקסים, בעיטות) עם עבודה על שרירים הכל בצורה מהירה ועל כן אירובית. 2 דברים מעולים בספורט הזה: 1) שורף מלא קלוריות (אצלי כ- 600 קלוריות ב- 60 דקות) 2) מלמד התגוננות עצמית ומעניק המון כוח בידים וברגלים. אני מסיימת שעה עבודה נטופה כולי ועם אדרנלין בשמיים. אני עושה בבית עם קלטת מחו"ל אבל יש גם בהולמס פלייס בת"א. מי מצטרף אלי ??
 
למעלה