מכונה 19679 של אגד - למה היא כזו פח?

מיקלוש77

Well-known member
הי חברים, כמעט תמיד כשאני נוסע לחיפה בימי שישי אני לוקח את אותו האוטובוס, קו 900 קצת לפני 15:00 (כמובן שזה בגלל שברכבת ישראל מקדשים את השבת באדיקות יתר, ומוציאים רכבת אחרונה מתל אביב לחיפה כבר ב 14:29! המחדל הזה פורסם אפילו בטלוויזיה כמו שכתבתי פה לא מזמן, אבל לאף אחד לא אכפת במשרד התחבורה וכלום לא השתנה).

בקיצור, לעניין האוטובוס - תמיד מגיע בדיוק אותו אוטובוס, ישן ומוזנח להחריד, ריפודים קרועים, מטונף ברמות קשות, ולנהג אין אפילו את המחיצה בינו לבין הנוסעים, אלא סתם מוט ברזל וזהו - כמו שהיה בשנות ה 80 וה 90. גם המנוע מאוד רועש, ראיתי שמדובר ב daf-vdl עם תקן יורו 5.

מישהו יודע מה הסיפור של אגד, למה הם לא מטפלים ברכב הזה ספציפית? לא נתקלתי באוטובוס כזה ישן באף נסיעה בינעירונית אחרת, אפילו עם אגד, שלהם יש גם צי ישן.

מספר המכונה הוא 19679. מישהו יכול לבדוק בבקשה?
 

DAVIDADATO

Well-known member
הי חברים, כמעט תמיד כשאני נוסע לחיפה בימי שישי אני לוקח את אותו האוטובוס, קו 900 קצת לפני 15:00 (כמובן שזה בגלל שברכבת ישראל מקדשים את השבת באדיקות יתר, ומוציאים רכבת אחרונה מתל אביב לחיפה כבר ב 14:29! המחדל הזה פורסם אפילו בטלוויזיה כמו שכתבתי פה לא מזמן, אבל לאף אחד לא אכפת במשרד התחבורה וכלום לא השתנה).

בקיצור, לעניין האוטובוס - תמיד מגיע בדיוק אותו אוטובוס, ישן ומוזנח להחריד, ריפודים קרועים, מטונף ברמות קשות, ולנהג אין אפילו את המחיצה בינו לבין הנוסעים, אלא סתם מוט ברזל וזהו - כמו שהיה בשנות ה 80 וה 90. גם המנוע מאוד רועש, ראיתי שמדובר ב daf-vdl עם תקן יורו 5.

מישהו יודע מה הסיפור של אגד, למה הם לא מטפלים ברכב הזה ספציפית? לא נתקלתי באוטובוס כזה ישן באף נסיעה בינעירונית אחרת, אפילו עם אגד, שלהם יש גם צי ישן.

מספר המכונה הוא 19679. מישהו יכול לבדוק בבקשה?
דאף בינעירוני מסביבות 2010
לגבי המחיצה לנהג רק מאוטובוסים שיוצרו משנת 2015
 

846

Active member
הי חברים, כמעט תמיד כשאני נוסע לחיפה בימי שישי אני לוקח את אותו האוטובוס, קו 900 קצת לפני 15:00 (כמובן שזה בגלל שברכבת ישראל מקדשים את השבת באדיקות יתר, ומוציאים רכבת אחרונה מתל אביב לחיפה כבר ב 14:29! המחדל הזה פורסם אפילו בטלוויזיה כמו שכתבתי פה לא מזמן, אבל לאף אחד לא אכפת במשרד התחבורה וכלום לא השתנה).

בקיצור, לעניין האוטובוס - תמיד מגיע בדיוק אותו אוטובוס, ישן ומוזנח להחריד, ריפודים קרועים, מטונף ברמות קשות, ולנהג אין אפילו את המחיצה בינו לבין הנוסעים, אלא סתם מוט ברזל וזהו - כמו שהיה בשנות ה 80 וה 90. גם המנוע מאוד רועש, ראיתי שמדובר ב daf-vdl עם תקן יורו 5.

מישהו יודע מה הסיפור של אגד, למה הם לא מטפלים ברכב הזה ספציפית? לא נתקלתי באוטובוס כזה ישן באף נסיעה בינעירונית אחרת, אפילו עם אגד, שלהם יש גם צי ישן.

מספר המכונה הוא 19679. מישהו יכול לבדוק בבקשה?
האוטובוס בדרך לפנסיה. בקרוב מאד לא תראה אותו בשירות
 

luisluis

Active member
האוטובוס בדרך לפנסיה. בקרוב מאד לא תראה אותו בשירות
השאלה המעניינת היא למה ביום שישי בצהריים, שאינה שעת עומס בשום צורה אגד מוציאה לנסיעות מכונות במצב כזה כשיש אוטובוסים חדשים ונוצצים שיושבים בחניון.

ההיגיון אומר שאוטובוסי ״פח״ צריכים להיות בשימוש רק בשעות העומס כשאין ברירה
 

DAVIDADATO

Well-known member
ההיגיון אומר שאוטובוסי ״פח״ צריכים להיות בשימוש רק בשעות העומס כשאין ברירה
נכון, כמו קווים שפח זה לא בשעות העומס אלא כל הזמן, אתמול נסעתי בקו 115 לרידינג בוולוו פיוניר שיוצרה בנובמבר 2010
 

מיקלוש77

Well-known member
נכון, כמו קווים שפח זה לא בשעות העומס אלא כל הזמן, אתמול נסעתי בקו 115 לרידינג בוולוו פיוניר שיוצרה בנובמבר 2010
תודה לכל העונים. איכשהו הרגיש לי שהיא יותר מ 13 שנה על הכביש.

אז באמת מעניין למה בשעה שהיא לא שעת עומס משתמשים במכונה כזאת ישנה לנסיעה יחסית ארוכה...
 

DAVIDADATO

Well-known member
תודה לכל העונים. איכשהו הרגיש לי שהיא יותר מ 13 שנה על הכביש.

אז באמת מעניין למה בשעה שהיא לא שעת עומס משתמשים במכונה כזאת ישנה לנסיעה יחסית ארוכה...
החוק קובע מפרקיים עד 12 שנים על הכביש ועירונים ובינעירוניים עד 10 שנים
אגד החזיקו אוטובוסים עד גיל 20 שנה מיום עלייתם לכביש אז אצלם זה עד שהסוס נגמר
 

connex

Active member
תודה לכל העונים. איכשהו הרגיש לי שהיא יותר מ 13 שנה על הכביש.

אז באמת מעניין למה בשעה שהיא לא שעת עומס משתמשים במכונה כזאת ישנה לנסיעה יחסית ארוכה...
סבירות שלי: יכול להיות שבגלל שזה יום שישי אגד מתגברת קווים חרדים ואז מהסיכון שרכבים ישנים יכולים להתקע מה שעלול להוביל לכך שהנוסעים לא יספיקו להגיע ליעדם לפני כניסת השבת, הרכבים החדשים יותר משמשים לתגבור הקווים החרדים והישנים לתגבור נסיעות בקווים שפועלים במקום הרכבת
 
אם ככה שלא יוציאו קוים מהסוג שציינת מ 5 שעות לפני כניסת השבת .אז אף אחד לא ייתקע בשבת. שום אדם לא צריך לסבול מאוטובוס מטלטל ומקרטע בשביל למנוע את ה "סכנה" הנ"ל.
מבחינתי גם5 שעות אחרי צאתה, כדי שהנהג יוכל להספיק לאכול בצאת השבת סעודת מלווה מלכה, לעזור לאשה עם הכלים שהצטברו כל השבת , וללמוד עם הילדים דף גמרא (או קוראן) , לפני המשמרת.
 

connex

Active member
שוב, זאת השערה שלי וכמובן שאת צודקת בזה שלאף אוכלוסיה לא מגיע רכב מקרטע, בטח לא בנסיעות ארוכות ובטח שלא בכלל. מה הפתרון? קודם כל שהרכבת תוסיף לפחות עוד שתי נסיעות. השבת נכנסת בסביבות שבע אז אין הצדקה להפסיק את השירות בשתיים וחצי
 

simsonim123

Active member
בדקתי לך האוטובוס הזה אותותו יוצא מהשירות הוא משנת 1953 יותר גדול ממני וממך זה בטוח ולכן מכאן הרעש וההתישנות .אני חושב שפניה אחת אליהם תענה בצורה חיובית אני רק מקווה שהנהג לא מאותה שנת יצור של האוטובוס חחחחח

 

קבצים מצורפים

  • Screenshot_2023-06-26-07-41-51-571_com.nakash.Lightup.jpg
    Screenshot_2023-06-26-07-41-51-571_com.nakash.Lightup.jpg
    KB 624.8 · צפיות: 11
בדקתי לך האוטובוס הזה אותותו יוצא מהשירות הוא משנת 1953 יותר גדול ממני וממך זה בטוח ולכן מכאן הרעש וההתישנות .אני חושב שפניה אחת אליהם תענה בצורה חיובית אני רק מקווה שהנהג לא מאותה שנת יצור של האוטובוס חחחחח

האם, כשהאוטובוס מעל גיל פנסיה, מגיע לכל הנוסעים לנסוע בחינם?
 

מיקלוש77

Well-known member
בדקתי לך האוטובוס הזה אותותו יוצא מהשירות הוא משנת 1953 יותר גדול ממני וממך זה בטוח ולכן מכאן הרעש וההתישנות .אני חושב שפניה אחת אליהם תענה בצורה חיובית אני רק מקווה שהנהג לא מאותה שנת יצור של האוטובוס חחחחח

נתתי את המספר הסידורי הפנימי של הרכב, לא את לוחית הרישוי... אוטובוסים מ 1953 יש רק במוזיאון :)
 
למעלה