מכל התוכנית הכלכלית נשאר רק!!!

רק רגש

New member
מכל התוכנית הכלכלית נשאר רק!!!

קיצוץ מסיבי לחלשים איני מדבר על חד הוריות אני מדבר על עזרה כמו קצבאות ילדים!!! הקיצוץ נשאר!!! הפחתת מס לעובדי המדינה הבכירים ולקומץ יזמים, לאחרונים מגיע ואפילו מגיע יותר אבל לעובדי מדינה בכירים ומנהלים בחברות ממשלתיות כל כך דחוף לתת להם תוספת נטו שמיינה ע"י הפחתת מס לשכר גבוהה, זה כל כך דחוף שהיקדימו את מועד ההטבה. החודש להם יהיה יותר ולרוב יהיה פחות כי מקצצים בקצבאות הילדים. נתניהו לוקח מ-90% כדי לתת ל-10% אתם מאמינים שבגין היה נותן יד למדינות כזו??? זה הליכוד עם הפנים לעם לאן אנו מתדרדרים!! עוזי כהן הוא הקובע???
 

ראליסט

New member
כל אחד יודע...

שמנחם בגין מעולם לא היה תומך בתוכנית כלכלית כמו זו שהביא נתניהו.גם תומכי הליכוד יודעים שבגין סבר שיש לסייע לשכבות המצוקה ולעיירות הפיתוח. זאת גם הסיבה,שאנשיהם הפכו לנאמנים שבמצביעי הליכוד,גם לאחר עזיבתו של בגין את המפה הפוליטית. כיום מנהיגיי הליכוד יורקים דווקא על הנאמנים במצביעים שלהם.חלק מהם לפחות יעניש את הליכוד על כך בבחירות הבאות. מה לך כי תתפלא על מר עוזי כהן,הפוליטרוק של הליכוד ברעננה,כאשר חכי"ם של הליכוד עושים מניפולציות? הרי ,למשל,באחד הנושאים ההגיוניים בתכניתו הכלכלית של ביבי,איחוד רשויות מקומיות,חברי-הכנסת של הליכוד הם שעצרו זאת,ומאחוריהם-הגיבוי של מר עוזי כוהן. אגב,שמעתי אותו ברדיו אומר:"ביבי מספיק נחלש בשל הגזרות שהנחית בתכניתו הכלכלית-רצוי שלא יגזים".בושה שהשרץ הזה עוד מהווה כח כזה בליכוד,ולא פחות בושה,אם ביבי נכנע לו,כאשר לכל המובטלים,הנשים החד-הוריות,הפנסיונרים וכד.-הוא מסרב להכנע-גיבור גדול.
 

shilonir

New member
זה לא משנה....

מה מנחם בגין היה עושה. אני לא הצבעתי ליכוד ואני חושב שהמהלך, כלכלית, הוא מאוד נכון. לידיעתך, קיצבת ילדים למשפחה נורמאלית (ותסכים איתי ש5-12 ילדים זה ממש נסחף), כל ילד מקבל 146-240 שקל. הרי אי אפשר לפרנס ילד מסכום כזה נמוך, אז למה נותנים אותו בכלל? לא עדיף להשקיע את המיליונים האלו בחינוך יותר טוב (מאשר מקום 37 מתוך 41 בהבנת הנקרא)? לא עדיף להשקיע בבריאות שקורסת? ואז כווווולם יוכלו לשלוח את ילדיהם לבי"ס בעלות זולה יותר ולטפל בבריאותם וכך יהיה להם יותר סיכוי לצאת ממעגל העוני והנדכאות... בואו לתמוך בכולנו..
 

ראליסט

New member
גם לי....

לא משנה מה עשה או לא עשה בגין.רק עניתי לקודמי. מה הקשר בין התוכנית הכלכלית כולה,לבין ענין קצבאות הילים,שהוא רק אחד מהסעיפים שלה,שדווקא אני גם תומך בו.אתה צודק בעניין קצבאות הילדים.עדיף היה גם אם נותנים כבר,אז לתת קצבה רק עבור הילד הראשון והשני,לפי מצבה הכלכלי הכולל של המשפחה. בעד שאר הילדים אין לתת קצבה,כי כל משפחה צריכה ללמוד לתכנן את גודלה בהתאם ליכולת הכלכלית שלה.לא ייתכן שמשפחה מעוטת יכולת תעשה 10 ילדים,ואח"כ תדרוש עזרה סוציאלית לכולם.
 

ראליסט

New member
בשביל סעיף או שניים?

לבוא לתמוך בתכנית כלכלית שלליבה אני מתנגד?? לא מקובל עלי דבר אחד: אם המצב הכלכלי כ"כ קשה,מדוע בתקופה זמנית זאת (בהנחה שהיא זמנית),דווקא מעוטיי היכולת משלמים,ואילו העשירים והמבוססים עוד מקבלים תוספות משמעותיות לשכרם (ולא 21 ש"ח מצחיקים לחודש). אני הייתי נוהג הפוך:בזמן שהמצב כ"כ קשה,לא הייתי נוגע בחלשים,שגם ככה מצבם רע,אלא הייתי גובה מיסים מכל אזרח בהתאם ליכולתו.רק לאחר התאוששות כלכלית,ובעיקר יצירת מקומות עבודה רבים,הייתי מוריד את שיעורי המס. הרי בדרך זאת "הורגים את החולים הקשים",כדי להציל את כל המערכת.רק שלא מקובל עלי "להרוג" אף חולה. ומצחיק,כמה ששדולות ואנשים בעלי כח יכולים לשנות כ"כ מהר כל סעיף בתכנית הכלכלית.אם זה הנשים החד-הוריות,שגרמו לאוצר להיות בהיסטריה,ולקום ובאמצע הלילה להתחיל לחשוב על פתרון לחלק ממצוקתם,מה שלא עשו במשך כל דיוני התקציב,ומצד שני,לוותר על סעיף חיוני בתכנית הכלכלית-איחוד הרשויות,שהיה חוסך לנו 1% מהתל"ג ,בשל לחץ של חכי"ם קטנים וחסרי אחריות.
 

רק רגש

New member
חלק ראשון נכון חלק שני טעות.

אתה צודק עדיף להשקיע בחינוך במקום.. אבל את כל כספי הקיצוצים או יותר נכון את רובם מפנים להטבת מצבו של העשירון העליון. זה לא הליכוד זה נתניהו ושינוי! לקחת מ- 90% כדי לתת ל-10% הכי עשירים רובם לא יזמים ולא בטיח. (ליזמים מגיע והם תמיד קיבלו ורצוי לתת להם יותר) אבל הרוב הם עובדי מדינה בכירים ומנהלים בחברות ממשלתיות איך המשק יתקדם מזה שעעובדים אלו יקבלו יותר?? לנתניהו פתרונים. אגב העליה בתירות עקב מעשיו של שרון אין לזקוף אותה לזכות נתניהו ושינוי.
 
למעלה