מכשיר די.וי.די שלא עמד בהתחייבות

מכשיר די.וי.די שלא עמד בהתחייבות

הבעיה שלי היא שקניתי מכשיר DVD אשר באתר הקנייה (ושניים אחרים שהוא מופיע שם) מובטח DVD משוכלל ביותר של חברה לא מוכרת, אבל הגיע DVD של אותה חברה לא מוכרת אבל לא משוכלל בכלל. חשוב לציין, שDVD באותה רמת "שיכלולים" מבית חברה מוכרת, עולה בסביבות 7000 ש"ח בעוד שמכשיר זה נמכר ב1000. ברור לי שאוכל לקבל את כספי חזרה, אולם ברצוני לקבל את מה שהובטח לי. האם אפשרי להתעקש ואף לאיים בפנייה לרשויות המתאימות בשביל שאקבל את מבוקשי, או שזה חסר סיכוי? בתודה מראש, ת. הלפרין. (הערה: הסיפור יותר מורכב מהמתואר כאן, אבל אלא הדברים העיקריים, ושאר הדברים רק מחזקים את עמדתי. אבל לדעתי די בזאת)
 

yishay K4School

New member
לא כדאי

תגיד, זה נראה לך הגיוני לקבל ב-1000 ש" משהו שאמור לעלות 7000, ועוד לצפות שהמכשיר יהיה טוב, יחזיק מעמד, לא יעשה בעיות וכו´? הרי אתה מזמין לעצמך פתח לצרות, ואח"כ כבר לא תוכל להחזיר לחנות. תציל את כספך כל עוד אתה יכול
 
כמובן שאקבל החזר

זה ברור לי שאת כספי אקבל. המכשיר שקיבלתי לא משתווה אף לא בחצי מהמכשיר שהובטח לי. ברור לי שאקבל את כספי חזרה, שאלתי היא האם יש סיכוי שאוכל לקבל יותר בחזרה? אולי אף לדרוש מכשיר עם השיכלולים המובטחים. (שפורטו לפרטי פרטים)
 
למרות שזה היה חשוד

נכון שזה לא נשמע הגיוני. אבל המכשיר מחברה לא מוכרת, וזה המחיר בערך בחו"ל. בארץ זה פשוט מחיר מופרז יותר מדי.
 
למעלה