מכתב גלוי למנהלת הפורום !!!!

גואל

New member
מכתב גלוי למנהלת הפורום !!!!

מנהלת פורום נכבדה! דגל המדינה קדוש לך?????? יום הזכרון קדוש לך???? מדינת ישראל קדושה לך???? ברור שכן. ולכן מחקת לי את שאלותי מאמש. ובכן בשם אותו חופש בטוי וחופש ביקורת, כאשר הכל שפיט, בקיר, ומחיק, בשם אותו מסע נגד כל פרה קדושה שמתנהל כאן בעצם קיום הפורום נגד כל הקדוש ליהדות - בשם כל חופשים אלו אני מעמיד שוב לדיון: את קיומה של המדינה, את יום הזיכרון לחללי צהל ואת חשיבותו של דגל המדינה !!!!!!!!!!!! מי שמבין שאלו קדושים והס מלדון עליהם שיתכבד להבין שגם ביהדות יש דברים שהם מעל ומעבר לדיון ומחלקות ואין הם טעונים הסברים לעצם זכות קיומם !!!!!!!!!!! יתכן שתמחקי גם את הודעתי זאת אבל בהכיר אותך, אינני מתפלא. גואל.
 

דיאנה1

New member
ביכולתך להעמיד לדיון כל נושא שבא לך

אך הנושאים שהעלת אינם קשורים לנושא הפורום. כאן מעמידים לדיון את נושא ברית המילה. ברשותך לפנות להנהלת קבוצות הדיון בבקשה לפתוח קבוצות דיון חדשות בנושאים המעסיקים אותך.
 

אורית ג.

New member
אדוני המתלהם שלום לך

ראשית - שום הודעה שלך לא נמחקה. היא כנראה עברה עמוד אחד אחורה מפני שבממקש הפורומים של תפוז הודעה שמגיבים עליה `קופצת` קדימה. על 3 ההודעות שלך לא הגיב איש - ובצדק. הן לא היתה כלל בנושא הפורום והטון התוקפני שלהן, למרות שציער אולי מישהו , הראה שאולי אין עם מי לקיים דיון. אדם הסבור שאין לפורום בנושא ``ברית מילה`` זכות קיום (אם הבנתי נכון מההודעות שלך שהציעו פתיחת פורומים בנושאים ``יום הזיכרון בעד ונגד`` ו``מדינת ישראל בעד ונגד`` וגם ``דגל ישראל בעד ונגד`` - ונראה שלא התכוונת כפשוטו אלא התמרמרת על פתיחת פורום בנושא ``ברית מילה``), אדם הסבור כי אסור לדבר בנושא - אולי מוטב שיתעלם מהפורום. כאן יש אנשים המעוניינים לדון בנושא. בכל אופן אנשים הסבורים כי צריך לסתום את פיו של מי שחושב אחרת מהם - אין לי איתם שום דיון, כי הדבר האחרון שהם מעוניינים בו הוא דיון. ולשאר דבריך: אינני יודעת מנין אתה סבור שאתה מכיר אותי ויודע מה קדוש לי ומה לא. בכל אופן אתה טועה. אישית אין לי שום התנגדות שיקום פורום בנושא ``דגל ישראל בעד ונגד`` וגם לא ``יום הזיכרון`` - אילו היה מתנהל שם דיון מעניין המציע חלופות ליום הזיכרון או לדגל. וגם פורום בעד ונגד כל מצווה מהתורה לא היה מקומם אותי. דיון תרבותי - באשר הוא - הוא לגיטימי בכל נושא. בנוסף - הודעותיך - מן הראוי היה שאמחק אותן - אך לא עשיתי זאת בתקווה שתחפש דרך תרבותית להביע את דעותיך. בעתיד, אנא המנע מלפנות אלי בטון תוקפני ואלים שכזה. תודה
 
טול קורה מבין עינך - שטות יומית 3

הנה קם לו תומך מילה, וצווח, על מה? על קדושת חופש הביטוי שלו,,, אני לא מצליח להבין איך אדם שבמשפט אחד שלו הוא בעד חופש ביטוי, הוא נגד פורום עבור אנשים שרוצים לבטא את עצמם, מה שאתם מחפשים כאן זה לא חופש הביטוי אלא חופש השיסוי!
 

לארה

New member
מיהו ישראלי?

הייתי חייבת להגיב על דבריו הנזעמים והמתריסים של גואל. אמור לי גואל, האם אין אצלנו כאן בארץ יהודים שעברו ברית מילה ובכל אופן לא מכירים במדינה? ולא מקדשים את יום הזכרון לחללי צה``ל. ואני גם אענה לך יש ויש. ולא רק ``נטורי קרתא`` אלא גם הרבה הרבה דתיים אחרים שלא משרתים בצבא ולא מגינים על המדינה ולא עומדים דום בהישמע צפירת יום הזכרון. האם לכאלה תקרא אזרחי מדינת ישראל? לעומתם יש רבים שאינם דתיים וחלקם גם לא נימולים, אבל משרתים את המדינה, מסכנים את נפשם וגופם על הגנתה ומכבדים את דגל המדינה ואת יום הזכרון. לאו דוקא עצם קיום ברית המילה הוא זה שהופך את האדם לאזרח ישראלי טוב, תורם ומועיל, ולדעתי גם זה לא מה שהופך אותו ליהודי יותר טוב !!! לכן, לא אתה הוא שתקבע למי מדינת ישראל קדושה ולמי לא, למי דגל ישראל ויום הזכרון קדושים ולמי לא. יש עוד הרבה בתוכי להגיד לך, אך איני מסוגלת כרגע. עוד נשתמע בעתיד...
 
למעלה