מכתב דחוף לפרופסור שפיר

usmine

New member
מכתב דחוף לפרופסור שפיר

לכבוד ד"ר שפיר הנדון: ניתוח לשיקום הגוף דודה שלי נותחה לפני שנה בבית חולים, ולאחר הניתוח סבלה מנמק קשה ביותר. "הנמק", הגיע לרקמות השומן [בטן תחתונה ירכיים וגב תחתון]. דודה שלי היתה במצב אנוש, והתאוששה לאחר מספר רב של ניתוחים בהם נכרתו רקמות, ונגרמה דיפגרציה קיצונית ביותר. לדודה שלי יש לעבור עוד מספר ניתוחים לשיקום הגוף. השאלות שלי הן: האם יש סיכוי שהגוף היה בצורה נורמלית? האם כדאי לה להתחיל לעבור את כל התהליך הזה ואם יש סיכוי להצלחה? נ.ב בעוד שבועיים היא מתחילה את הטיפולים וישימו לה "בלונים" וינפחו לה אותם. האם תוכל להסביר לי את כול מה שרשמתי לך ועל כל התהליך הזה, אני יודה לך זה מאוד דחוף לי בתודה מראש יסמין.
 
שיקום גוף עם מותחנים

איני מכיר את המושג שיקום גוף, אבל מבין שמדובר בנסיון לשחזר חלק מהאברים בגוף אחר שחלקם עבר נמק. לפי מה שתואר כאן איני מניח שניתן להחזיר מראה הגוף ומבנהו למצב שהיה קודם למחלה. ניתן רק לנסות ולשפר. באמצעות המותחנים שהם בלונים אותם מכניסים תחת לעור בריא ומנפחים אותם, מקבלים עודפי עור באותם אזורים ואיתם מכסים את אותם האזורים שנפגעו במחלה. קשה מאד לענות על שאלה לגבי מצב שהוא בודאי מסובך מאד בלי לראות את החולה או לפחות תמונות שלו. אני מאחל לכם כי תעברו את כל התהליך הארוך הצפוי ובודאי כמה וכמה ניתוחים, כפי שודאי הסבירו לכם, בהצלחה.
 

usmin

New member
שיקום גוף עם מותחנים

פרופ שפיר שלום! תודה רבה על תשובתך. האים תוכל להסביר לי מה רמת הסיכון בניתוחים אלה, ואים היו ניתוחים כאלה הצלכם כי דודה שלי עוברת את הניתוחים הצלכם. ואים תוכל בבקשה להסביר לי איך נוצר נמק כזה גדול ומופשט בגוף אתה מאוד תעזור לנו בתודה יסמין
 
תשובה

תשובות מדוייקות לגבי חולה ספציפי לא ניתן לתת כאן, אלא לאחר בדיקה. משפחהיכולה לפנות לרופאי המחלקה ולקבל כל האינפורמציה.
 
למעלה