מכתב לאלוהים

מכתב לאלוהים ../images/Emo5.gif

שלום לכווולם פעם ראשונה שאני כותבת פה אחרי הרבה מחשבות מצטערת שהמכתב ארוווך
אבל תשתדלו להגיב
 
../images/Emo5.gif

מה זה אומר
את רוצה שאני אכתוב אותו כהודעה ולא בקובץ !? לא הבנתי ! את קראת אותו !?
 

ניאו30

New member
אני מקווה שזה בסדר מבחינתך

העתקתי אותו לכאן.אני לא כל כך יודע איך לעשות הדגשות ,אני מקווה שזה לא אכפת לך. המכתב המועתק: **************************************************************** עבור: אלוהים כתובת: העולם הבא הרקיע השביעי גן עדן השולח: גלים מן העבר אלוהים תעשה לי טובה ג-ד-ו-ל-ה בבקשה תעביר את המכתב הזה לאבא שלי ותבקש ממנו שלפחות הפעם יחזיר לי תשובה המכתב שלא נכתב לעולם -------------------- אני כותבת את המכתב הזה ברגע של מחשבה על הדבר שעברתי בעבר הרגע הזה לא עוזב אותי וכנראה שלא יעזוב לעולם -לא כמו שאתה עזבת אותי תגיד אין בגן עדן דואר? אתה לא מקבל את המכתבים שאני לא מפסיקה לכתוב? המקום שהכי הייתי רוצה להיות עכשיו ולתמיד הוא שם איתך ולא איכפת לי איך קוראים למקום הזה בכלל גן-עדן/גיהנום ממש לא איכפת לי אפילו השביל של הכוכבים שנוצר מהמחשבות/חלומות שלי לא מוביל לגן-עדן שלך (או איך שקוראים למקום הזה) נסחפת שוב אל תוך ים המחשבות שומרת שמפלצת כאב הראש לא תרים ראש לילה ---- רוח חודרת אל תוך החדר החשוך שלי ואור הירח שכמעט מלא חודר לו גם אני מביטה אל השמיים ושביל של כוכבים מוביל אותי לעולם המחשבות המחשבות שלא פוסקות שוב המחשבות האלו מתי תפסיקו למלא לי את הראש מחשבות רעות אני יודעת ביום שתיפסקו זה יהיה סוף העולם שלי אז תפסיקו כבר דיי נמאס החורף מודיע על בואו והקור שבא איתו חודר עמוק לתוך העצמות הצמרמורת שעוברת בי לא פוסקת כמו הפחד/הכאב/הדמעות אני מוצאת את עצמי שוב ושוב תמיד מערבולת הרגשות והמחשבות כותבת לך פעם אחרי פעם במשך 5 שנים מזדיינות ואפילו תגובה אחת ממך לא קיבלתי למה? דבר איתי! אפילו בחלומות כבר הפסקת להפריע לי מעשנת עוד סיגריה שותה גזוז בטעם למון-ליים (הדבר הכי מתוק שיש לי בפה עכשיו) כותבת שוב מכתב ללא תגובה עכשיו אני יודעת אני כותבת לעצמי כמו תמיד הרדיו דולק על 107.5 כנראה שגם ברדיו עצוב הוא משמיע עכשיו שיר עצוב הוטלה עליי משימה מן הקשות ביותר לכתוב לך מכתב בהתאם למשימה שהוטלה עליי אני קוראת את המכתב הזה 24 שעות לאחר שנכתב ואין לי מה להוסיף ודאי שלא למחוק וכעת עליי להשליח אותו לפח .מפגרת את הורסת לך את החיים תפסיקי לחשוב מחשבות רעות אבא אתה יודע שמעתי פעם שהאינדיאנים מאמינים שאם בן-אדם מת בחניקה אז הנשמה שלו לא עוברת לארץ הנשמות היא עוברת לגיהנום ואני מרגישה חנוקה ועוד דקה אין בי רגע של נשימה. מתי תחזור!? אני מ-ת-ג-ע-ג-ע-ת!!!
 
../images/Emo24.gif

מצטערת... אין לי כל כך מילים כרגע... אז רק שולחת חיבוק... אומנם זה לא מספיק כדי להרגיע את הכאב... אבל אני מקווה שזה עוזר טיפה. ערב טוב
 

ה מוזה

New member
מכתבים לאבא ..

ברוכה הבאה גלים
האם לאהבה יש גבולות או מקום ..? לאהבה אין כל גבול ומקומה הוא במשכן הנפש והנפש היא עולם ומלואו ,היא כוכבי מרום וקרן ירח היא טיפות גשם ופרח שצומח , היא ריח הטל ורגב אדמה הנפש לפעמים היא שיר לפעמים מחשבה .. ואהבה היא כל אלו ועוד ..כל כך הרבה שלא נוכל לראות ואבא שלך כל מכתב ומכתב יודע היטב כל מילותיו מכתבייך לא נכתבים על דף נייר כי אם בעומק ליבך ונפשך כל מילה , דמעה , נשימה חנוקה ..כל חיוך כל רגע מאושר אינם נסתרים מנפש קרובה כמו אבא .. והוא עונה לך , בדרכים אחרות ממה שענה לך בעבר .. לפעמים גם שיר עצוב ברדיו ב 107.5 הוא חיבוק ותשובה בהרבה צורות אפשר לכתוב מכתב , הביטי והקשיבי עם הלב .. הוא איתך ,ילדה .. הוא תמיד לצידך משב רוח מלטף, קשת ביום חורף אפור , או מילים שנכתבות לך בידיי אחרים .. תוכלי לנשום כשתאמיני , באבא ובאהבתו הרבה אהבה לא פגה מהעולם היא לובשת צורה שונה , מחבקת ללא ידיים חיבוק שאינו תם לעולם .. יש בי תחושה .. שהמכתב הזה ועוד אחרים , נשלחו ,והתשובה .. נסתרת מעינייך ,הביטי עם הלב , יש לך תשובה בתוככי תוכך ..
 

תלתלית

New member
גלים

קראתי כמעט עד הסוף, אבל הדמעות שטפו אותי, עד שלא ראיתי דבר. גם אני מתגעגתע לאבא שלי. נמאס לי מזה שהוא מת. אני יודעת שזה קטנוני. אבל זה ככה. ומבעד לדמעות אני מרגישה את כל הגעגוע הזה, וחוסר האונים. זה הכי מכתב שלא נשלח שיש. כי הכתובת לא ידועה. אבל הכתיבה הזאת של הגעגוע יש בה כל כך הרבה יותר.אל תפסיקי לכתוב, עד שישטפוך גם גלים אחרים, לא רק של עבר, גם של הווה וגם של עתיד. אני יודעת שאבא שלי רואה. ממש עכשיו. וגם שלך. שמעתי פעם גם אני על נשמות. הן לא הולכות מאיתנו - אני יודעת את זה. ובכל פעם שאני כותבת על אבא או לאבא, אני יודעת שהוא יודע. גם עכשיו. הלוואי ויכולתי לחבקך, רק לרגע אחד. שתאמיני.
 
למעלה