מכתב שכתבתי בוואלה בפורום

שלגיה**

New member
מכתב שכתבתי בוואלה בפורום

העתקתי לכאן את ההודעה שכתבתי בוואלה על הפורום ועל הפתיחה שלו כאן בתפוז: "אז היום הוא יום חשוב.. כתבתי כאן הרבה הודעות בממשק שלא תמיד היה נח כתבתי כאן המון סיפורים,אירועים,קשיים,לבטים,זכרונות... זה היה הבית שלי. אבל זה היה הבית שלי בגלל האנשים שבו. הלוואי והפורום הזה לא יהיה בסל האשפה של ההנהלה אלא יאפשר לנו הגולשים לחזור מדי פעם ולקרוא את עצמנו ואת אחרים על תקופות אחרות-על החיים שלנו דרך ההודעות שכתבנו.... להגיד שהממשק והתנאים בבית החדש טובים יותר-זאת לא אוכל להגיד...(אני כבר סובלת מעודף אייקוניזציה ומתיקות...) אבל את הבית עושים האנשים שבו ולא רק הממשק . וכולם פה אנשים נהדרים. אני מקווה מאד שהפורום בתפוז ישאר וישמר כבית אמיתי,שתהיה בו הבחנה בין עיקר לטפל ובעיקר שתהיה בו סובלנות הדדית וכיבוד הדדי אחד של השני. מקווה שכולנו נצליח בדרך ובתהליכים שעוברים עלינו בירידה במשקל,בשמירה על אורח חיים בריא לחיים איכותיים יותר וטובים יותר. ובסוף בסוף תודה לדליה שהיתה כאן בוואלה ועכשיו בתפוז חברה יותר ממנהלת...אישה נדירה בעלת יכולת הענקה ונתינה ללא גבולות,מקווה שתצליחי ושנעזור לך להצליח לעשות את הפורום בתפוז למוצלח וחם כמו שהוא היה כאן בוואלה.
 
שלגיה יקרה מאוד../images/Emo23.gif

שלגיה, את אדם כל כך גדול!! המילים שלך כל כך נוגעות עד נימי הלב הכי שיש, שיש לי דמעות בעיניים. שלגיה, בשבילי. את. את! האדם הכי נדיר שפגשתי. דליה.
 
שלגיה יקרה מאוד../images/Emo23.gif

שלגיה, את אדם כל כך גדול!!! המילים שלך כל כך נוגעות עד נימי הלב הכי שיש. שיש לי דמעות בעיניים. שלגיה, בשבילי, את. את! האדם הכי נדיר שפגשתי. שלך תמיד, דליה.
 

boolee

New member
פשוט יפה ואין מה להוסיף

(ובלי אייקונים - חוץ מהחתימה ...)
 

boolee

New member
פשוט יפה ואין מה להוסיף

(ובלי אייקונים - חוץ מהחתימה ...)
 

bell_bell

New member
אמן ואמן...

ושלגיה, תודה שאת פה, ועל כל תרומתך הרבה לכולנו !
 
למעלה