ממממ מה אתם אומרים על זה?..

ממממ מה אתם אומרים על זה?..


ניסיתי לצייר מישהו מתמונה, אז אולי זה לא יצא הכי דומה לבנאדם, והיד מעוותת, אבל לא אכפת לי, את השאר די אהבתי. די אירוני שהפנים היה לי החלק הכי קל והיד המסכנה הזאת כמעט גרמה לי לתקוע את הראש במחשב או משהו...(?)
 

Oaf

New member
החלקים בפני עצמם מדהימים.../images/Emo19.gif

במיוחד העיניים והצל של כף היד. על הפרופורציות את צריכה עוד לעבוד, אבל זה החלק הפחות חשוב- תשאלי את פיקאסו.
 
תודה


ואני יודעת, אחת הבעיות שלי זה פרופורציות..זה למה אף פעם לא יוצא לי דומה כנראה... אולי אתה יכול להגיד מה לא בסדר בפרופורציות, כדי שאני אדע על מה לעבוד?ונכון שהאוזן יפה? כי דווקא אותה אהבתי הכי הרבה
פעם ראשונה פשוט שיצא לי ציור שדומה למין האנושי, ככה שאני מתגאה יחסית
ואני אעלה לך את התמונה המקורית שלו, אני מקווה שמותר לי
אבל הנה.
 
טוב, האמת שעכשיו אני רואה. ../images/Emo54.gif

משהו בפנים עצמם לא יצא לי טוב, ובנטייה של היד.. כאילו, הפנים שעשיתי יותר צרות וארוכות משלו, והילד שלי יותר מדי כזאת...איכסית.
 

SaberTooth

New member
וואו, ליהי, זה ממש מדהים!

אבל... ומותר לי להעיר כמה הערות בונות? טוב... הזרות שלו פשוט ארוכה ברמות... כאילו.. מה נסגר איתה? Oo ו... משהו בפרצוף שלו... לא יודע... הוא ארוך מידי. כאילו... העיניים יותר מידי רחוקות מהאף, שיותר מידי רחוק מהפה... ונוצר כזה מצב שהפרצוף יותר מידי ארוך כזה... לא בפרופורציה. חוץ מזה, זה באמת באמת באמת מדהים! אהבתי את השימוש שלך בהצללה, ביחוד באוזן ובכף היד.
 
חחחחח ../images/Emo6.gif ../images/Emo54.gif

זה מצחיק... הערת כל כך הרבה הערות ובסוף "אבל חוצמזה זה מדהים!"
זה שעשע אותי
אל תדאג, אני לא נעלבת. אני מודעת לזה שיש לי בעיה גדולה בחוסר פרופורציות, זה ממש מעצבן אותי >< אבל אני פשוט אף פעם לא יודעת איך להוציא את זה מחוסר בפרופרציות..:X וכן, כל מה שאמרת נכון, אבל באותו רגע זה ממש קשה ליישם את זה.. גם אתה מצייר? או שאתה סתם מבין בזה?.. בכל מקרה, תודה על התגובה
 

SaberTooth

New member
לא ציירתי בחיי... :x

חוץ מאולי בית מבלי להרים את העט מהדף, אבל זה לא חוכמה...
 
למעלה