מנגינה שמתחילה ב-

האגס 1

New member
מנגינה שמתחילה ב-

'זה מכבר' של אושיק לוי מופיע בחלק הדסיקים עם הפתיח שבו יש שיחה באולפן ("תשים אוזניות" וכו') ובחלק מהדיסקים - בלי זה. גם ל'הנה הנה' יש פתיח דומה. האם בחלק מהדיסקים השיר מופיע בלעדיו?
 

המתגונן

New member
אני רק אתמול

גיליתי בכלל את הפתיחה הזו בהנה הנה (טוב, יתכן שהתגלית קרתה גם קודם לכן והספיקה להשכח עם הזמן). לי יש את השיר באוסף של מדיה דיירקט (זה השלב שכולם פה זורקים עלי עגבניות) ושם אין את הפתיחה, אני לא יודע האם הורידו אותה בעריכה או שזה לקוח מתוך אוסף אחר שבו כבר הורידו את הפתיחה, בכל אופן בתשובה לשאלתך- יש. (יש גם את ההופעה בערד שבו השיר מופיע בלי הפתיחה.. יש את הביצוע של הכל עובר חביבי בלי קשר)
 

trilliane

Well-known member
מנהל
../images/Emo2.gif

נו, זה ילמד אותך לא להסתמך על אוספים להבא! אמנים אהובים אוספים לבד, או לא אוספים בכלל...
אני הכרתי את הגירסה המלא עם הפתיח דווקא מהרדיו. אני בספק אם משמיעים אותה לרוב, אבל ספציפית מדובר בספיישל מתי כספי של כשעתיים-שלוש שנועה ירון שידרה בגלגל"צ לפני 12 שנים (לפני שגלגל"צ היתה מה שהיא היום, וגם נועה ירון, למען האמת...). הקלטתי שירים רבים מהשידור ההוא, ותקופה ארוכה (לפני שהיו לי דיסקים של מתי) הקלטת ההיא היתה ההיכרות היסודית ביותר שהיתה לי עם המוזיקה של מתי. הדיסק הראשון שקניתי היה השירים הגדולים עם אהוד מנור, ולאכזבתי "הנה הנה" היה חתוך! חשבתי מרומה ומאוכזבת... הפתיח היה כ"כ חסר לי שהייתי מתעצבנת מלהאזין לשיר בלעדיו, ופשוט מדלגת על הרצועה הראשונה בדיסק. כשהייתי רוצה להאזין לשיר הייתי מאזינה לו בקלטת (עד שקניתי את דיסק הפעמון ובא לציון הגואל).
 
למעלה