מנחת בית ברל - לכל תושבי מרכז הארץ

יוסי212

New member
מנחת בית ברל - לכל תושבי מרכז הארץ

אולי חלקכם מכירים אותו, ומי שלא אז כדאי שיכיר - מנחת כביש מצויין בלב השרון, בעבר מנחת מסוקים רחב ידיים, היום שטח הטסה מעולה לטיסנים. לאחר הכניסה לבית ברל, פנייה שנייה שמאלה (פנייה לכביש סלול, לא להחשיב את הפניות לדרכי עפר), אחרי הפנייה שוב שמאלה עם הכביש הסלול עד המנחת. פעילות בשישי-שבת (פתוח כל השבוע). תהנו.
 

יוסי212

New member
תלוי מה אתה מטיס...

רובם של הטיסנים נוחתים שם בלי בעיה, אני ראיתי שם מישהו בטיסה השנייה שלו מנחית שם טריינר, אז אם הוא יכול... אני אישית לא מטיס כלום, כרגע, רק צופה.
 

dreck

New member
ממתי בית ברל זה של מועצת לב שרון?

בכל מקרה תודה על המידע!
 

יוסי212

New member
אמרתי בלב השרון... זה של

מועצה מקומית בית ברל לפי דעתי... זה באמצע של שטחים ענקיים של שדות דשא.
 
לתשומת לב כולכם!

המנחת שייך לקיבוץ ניר אליהו הסמוך המנחת הוא מנחת פרטי, כך שלא מתאפשרת הטסה חפשית במקום. המנחת עסוק ע"י קבוצה מגובשת של כ-10 טיסנאים בלבד. כאשר מגיע למקום מישהו חדש הוא בדרך כלל נשאר בצד כ-צופה בלבד ולא יאפשרו לו להטיס. נאמר לנו שמי שמטיס במקום באמצע השבוע לוקח על עצמו אחריות בכך שיסתבך עם ה-מא"ז של ניר אליהו שאגב משגיח במקום בימי שישישבת.
 

יוסי212

New member
לא נכון בכלל!!!

בתור תושב ניר אליהו, השטח פתוח וכל מי שרוצה מוזמן להטיס בו. זה שמספר אנשים קבועים במקום זה לא אומר שהשטח שייך להם. הנושא נבדק אישית עם המא"ז. כל מי שתהייה לו בעיה להטיס בשטח שיפנה אלי בפרטי והנושא יטופל(!). בקרוב תמונות. כמו כן השטח ייכנס לרשימת שיטחי ההטסה בקרוב, שכל תושבי האזור יוכלו גם להטיס בו ולתרום מהידע שלהם בשטח.
 
למעלה