מסיבות בעתיד יום חמישי או שישי ?

ארז סרי

New member
מסיבות בעתיד יום חמישי או שישי ?../images/Emo35.gif

על מנת להתאים את המסיבות בעתיד ועדת תרבות תשמח לקבל את העדפות התושבים. הערות נוספות גם יתקבלו בברכה.
 
מסיבה

חבל שנושא זה עולה בכל שנה ארועים המתוקצבים ע"י היישוב חייבים לתת את האפשרות לכל התושבים להשתתף ולהנות .
 

אליבקר

New member
ישוב חילוני

פיני אני לא מסכים איתך- ברור לך שבישוב שרובו המכריע חילוני שנוהג לרוב לצאת בימי שישי בערב תתכן גם פעילות ציבורית במימון הישוב גם בימי שישי - מי ששומר שבת ובחר לגור בישוב חילוני מובהק בוודאי לקח זאת בחשבון. כמובן שצריך לנסות לשתף את כולם ככל שניתן אבל לא ככלל ברזל.
 

kobitton

New member
פירגון הדדי לא יזיק

השאלה הזו עולה מידי פעם ולצערי אסור שנכניס את מריבות הדתיים חילוניים ליישוב. אני זוכר עוד בתפקידי בוועד תמכתי בכך שכספי ציבור ישמשו את רוב התושבים , ואכן נהגנו בממלכתיות ולא היו מסיבות בימי שישי , אבל הנה עכשיו המסיבה ביום חמישי ולא ראיתי בדיוק את אותם אנשים שרוצים להגיע למסיבות והם לא מגיעים בגלל שהם בימי שישי. לכן חשוב שנדע לכבד אחד את השני , ואם תהיה מסיבה ביום שישי זה לא נגד פיני וחבריו , ומצד שני נשמח לראותם במסיבות של יום חמישי ולא רק אותם אלא חברים נוספים ביישוב הרי רק 25% הגיעו למסיבה האחרונה. ושיהיה רק טוב ובשמחות
 

ארז סרי

New member
מדוע שום דתי לא הגיע למסיבה ../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif

בכל מסיבות היישוב שנערכו בשלוש שנים האחרונות נוכחות הדתיים היתה אפסית
 

yuvalif

New member
מי הוא דתי?

מי שחובש כיפה? שהולך לבית כנסת ביום שבת? או שסתם חושב שאם אין הכרח (רוב האנשים לא עובדים ביום שישי ואין להם בעיה לבלות ביום חמישי) אז לא חייבים לעשות דוקא.
 

ארז סרי

New member
אנשים שאינם יכולים להגיע ביום חמישי

לידיעתך יום חמישי הוא היום המבוקש ביותר לאירועים חתונות,כנסים וכו לפיכך התושבים שאינם מסוגלים להגיע ביום חמישי למסיבות הם: 1. אחד מבני הזוג עובד ביום שישי 2. תושבים שחוזרים מהעבודה ביום חמישי לאחר 20:00 - עייפים 3. תושבים המוזמנים לאירועים שונים למיטב ידיעתי מספר התושבים העונים על אחד מקריטריונים אלו עולה בהרבה על מספר התושבים הדתיים. במסיבה הנוכחית פנו אלינו לפחות 10 זוגות שלא יכלו להגיע מסיבות אלו
 

sagi39

New member
יש הבדל

יש הבדל בין אנשים שאינם יכולים להגיע למסיבה כלשהי בתאריך זה או אחר בשל אירוע או עבודה, לבין אנשים שאורח החיים שלהם לא יאפשר להם להגיע למסיבה. לערוך מסיבה ביום שישי פירושו מלכתחילה להודיע לתושבים הדתיים ושומרי המסורת שהם אינם מוזמנים למסיבות הישוב. קצת מעליב, לא? לדעתי, גם בתור חילונית, עדיף שכמה זוגות יפסידו מסיבה אחת מבין כמה מסיבות, מאשר זוגות אחרים יחיו בתחושה שהם לא מוזמנים. אם אנחנו ישוב קהילתי, אז כדאי לחשוב על כל הקהילה.
 

idopel

New member
אורח חיים

אין שום הבדל, אורח חיי החילוני מקודש בעיני בדיוק כמו שאורח חיים דתי הוא מקודש בעיני אחר. אישתי לצורך העניין עובדת בימי שישי בשעה מוקדמת. על אותו משקל קביעת מסיבה ביום חמישי כמוה כאי הזמנתנו למסיבה. צר לי על הקטנוניות אך בנושא זה הרוב צריך לקבוע, זוהי מסיבה לא ארוע ממלכתי.
 
למעלה