מסיבת יום הולדת בנושא

Ani15

New member
תסלחי לי

ילד בן שלוש וחצי מחליף את תחומי הענין שלו בטווח זמן של הרבה פחות מחמישה חודשים. עד חנוכה הקרוב, הוא יכול להתעניין בגיבורי על/ מפלצות/ כדורגל/ משהו אחר והפיצה... נשכחה. אני מציעה לתכנן הרבה יותר קרוב לתאריך.
ועוד מילה קטנה: חנוכה הוא סיוט להורים עובדים, שכידוע אין להם חופש והם עושים שמיניות באוויר למצוא "סידור". אם היית מזמינה ילד שלי ליומולדת בחנוכה, כלומר מצריכה אותי לבחור בין לקחת יום חופש (בשביל היומולדת של הבן שלך!) לבין לאכזב את הילד שלי כי לא יוכל להגיע למסיבה, הייתי די שונאת אותך.
 

astrid2

New member
אני מודעת לעניין....

כידוע לך, יש לי ילד בן 3. לכן אני לא הולכת לשתף \ לתת לו לבחור. ההחלטה היא שלי, ככה זה היה מאז יום ההולדת הראשון שלו. ולכן אני גם לא בוחרת ביום הולדת עם נושא מאוד מובהק של גיבור ספציפי, אלא ביום הולדת עם נושא של חוויה- בישול.
לגבי חנוכה- עדיין לא החלטתי אם זה באמת יהיה בחופש. אם כן, מבטיחה שאקח את דברייך בחשבון.
 

kramerkaren

New member
מה שכן, אם תחליטי על גיבור מספיק מוקדם

את יכולה להזמין מעליאקספרס דברים מדהימים בגרושים. בסופו של דבר מהנסיון שלי הם די נוטים להתקבע על גיבורים בהתאם לגיל, ורוב הילדים מאד קלים לשכנוע.
 
לא נראה לי מספיק פעיל לבני ארבע

הכל נורא סטטי, וילדים בגיל הזה רוצים להוציא מרץ - אם לא להתרוצץ אז לפחות לעשות משהו שלא כרוך רק בישיבה ועבודה (עמדת צילום זה נחמד, אבל קצר).
 
הייתי ביומולדת כזה

גיל 4, האמא הכינה מבעוד מועד בצק שהיה כבר חצי אפוי וקעריות עם רוטב, גבינה ותוספות, וברגע המתאים פרשה על הדשא מפות חד פעמיות ונתנה לכל ילד את תחתית הפיצה שלו על גבי נייר אפייה שעליו נרשם השם שלו. אבל - זו הייתה קבוצה של 10-12 ילדים וכל ילד היה עם הורה שעזר לו להסתדר.
ועדיין היו כמה שלא התעניינו, וגם אלה שכן התעניינו מיצו את העניין תוך רבע שעה גג. זה נכון שגם בהפעלות רגילות לא תמיד כולם מתעניינים כל הזמן.
אם תוסיפי לכך גם את הרידוד תהיה לך הפעלה של 20 דקות והמון בלגאן וקמח מפוזר בכל מקום. השאלה אם את ערוכה לכך.
אם את בכל זאת רוצה להפעיל בעצמך, הייתי משריינת לצורך העניין עוד כמה בוגרים - או אמהות של ילדים מהגן או בני משפחה או שכנים - מארגנת בקבוצות של ארבעה-חמישה ילדים על מבוגר. לצורך העניין המבוגרים יכולים להיות גם נערה בתיכון (אחייניות זה נהדר).
 
למעלה