מסלול דרומי - שאלה

NormanD

New member
מסלול דרומי - שאלה

שלום לכולם, אני והחבורה רוצים לטייל בנגב החג הזה. מדובר על 3 משפחות עם ילדים בני 2-12 . יש מצב לשלב לינת לילה בשטח. מידיעה ונסיון, הילדים לא מתחברים למסלולים קשים (מדרגות, טכני וכו'). האם יש משהו מומלץ באיזור הנגב והערבה שברובו הוא נסיעת שטח רך או שבילים (כמובן אטרקציות יתקבלו בברכה)? רציתי את דרך הבשמים וגיליתי שמדובר במסלול קצת בעייתי, האם מישהו ביקר שם? אולי בצין? אשמח לשמוע המלצות, מבטיח לחזור עם תמונות ורשמים. חג שמח לכולם.
 
הצעות טיול (עם ילדים)

חוץ ממעלה דקלים (המדרגה) דרך הבשמים לא בעייתית במיוחד -אבל לא מתאימה עם ילדים (ארוך מדי). איזור ירוחם ודימונה ערד ערבה. בירוחם- אגם ירוחם , החולות הציבעוניים ,הר אבנון ומצפה המכתש הגדול. בדימונה-גבי פרס (כניסה ויציאה מכביש דימונה/צ' הערבה.) , ממשית (כנראה בתשלום) עין יורקעם, ערד - מצפה מואב, כניסה לנחל צאלים (כמה שיתחשק-נוף מטמטם, לעבור את בריכת צפירה ולהגיע למיצד ההרוס* ). הר קנאים מפלי נחל רחף,** בערבה אני יכול להמליץ על ביקור במצפה עידן ונחל אמציה , אם אתם חוזרים דרך ים המלח קפצו להר סדום עד למעלה (כניסה מול מפעלי ים המלח) * יש שבילון שמגיע ממש עד המיצד-חפשו את הפניה מהשביל הראשי שמאלה. ** אפשר לשלב בין ערד לערבה בהצלחה וחג שמח.
 

exclosive

New member
דרך הבשמים מסלול מאוד יפה

אנחנו התחלנו אותו ביום השני מחצבה,שם גם ישנו הילדים נהנו מאוד.אוהבים לטייל חיות שטח
בנחל נקרות לקראת סופו לכיוון מצפה יש עליות והשטח טכני לכן חשוב לקחת בחשבון שצריך ניסיון יש לציין שרוב המסלול מישורי עם מקומות בהם ניתן לנהוג בבטחה שבילים מסומנים לאורכו
 

ש01

New member
מספר מסלולים בערבה

ציר המעיינות, נחל מסור (כולל מסלול מעגלי יפיפה של שעתיים בקניון מסור) נחל צין, אל תוותר על ביקור בחוות האנטילופות - חוויה לילדים ולהורים. שמורת שיזף, נחל שחק, חלק מהאזורים עוברים בשטחי אש הכוללים גם נפלים, לא לגעת!!!!!!!!!
 

NormanD

New member
חזרנו מטיול יפיפה בדרך הבשמים

עשינו מסלול בדרך הבשמים ממצפה רמון ועד מואה בערבה. היה נהדר. נופים יפים, קטעים טכניים מרגשים שהצלחנו לעבור בגבורה. לינה בחניון לילה במואה, רוחות חזקות בערב שכמעט העיפו לנו כמה ילדים... היה מדליק.
 
למעלה