מסע הפרסום הראשון בעולם שאינו מיועד לבני אדם

deathcaster

New member
מסע הפרסום הראשון בעולם שאינו מיועד לבני אדם

http://www.newscientist.com/article...vertising-campaign-for-nonhuman-primates.html חוקרי מדעי ההתנהגות הוכיחו כי קופי קפוצ'ין יכולים להבין את משמעות המושג כסף וערכו, ועושים להם מסע פרסום ואף מסע פרסום עם תוכן מיני (באדיבות "פרופ'" סטיבן קולברט שליט"א
)
 

alexey13

New member
אין ספק שהתפתחנו מקופים

וכמן קופים אנחנו מושפעים מפרסומות :))
 

deathcaster

New member
לא התפתחנו מקופים

אנו והקופים התפתחנו מאב קדמון משותף. אבל אין ספק שאנו מראים התנהגות דומה לזו של קופים לעיתים קרובות
 

sivan120

New member
אב קדמון משותף, אבל אותו אב קדמון...

דומה יותר לקוף מאשר לאדם.
 

sivan120

New member
דוקינס כתב על זה באחד הספרים...

אני לא זוכרת אם זה היה ב"שען העיוור" או ב"ההצגה הגדולה בתבל" במסגרת דיוניו כנגד טיעוני הדת אשר טוענים שלא יכול להיות שהאדם יצא מהקוף- אז הוא לא יצא מהקוף אלא מאב קדמון שיותר דומה לקוף מאשר לאדם (ככה הוא כתב).
 
עדיין לא הבנתי.

אם לפני X שנים האבות הקדמונים שלנו ושל הגורילות התפצלו כל אחד לענפו, ומאז עברו X שנים של אבולוציה על כל אחד מהמינים, אז למה הגורילות יותר דומות לאב הקדמון מאשר האדם? כלומר, דומות לא בעיניים אנושיות ןךפי קריטריונים מוטי-אנושיות, אלא מבחינה אובייקטיבית. ייתכן שאנשים עברו משום-מה אבולוציה בקצב מואץ, אבל הייתי שמח לראות עדויות שאינן "דוקינס אמר".
 

sivan120

New member
הכל נמצא על רצף...

מה שאנחנו קוראים לו קוף, הוא חלק מרצף. צריך להיזהר לא להיכנס לראייה הסובייקטיבית. מה זה יותר דומה לקוף, יותר דומה לאדם- היו פשוט יונקים מסוימים בשרשרת ארוכה מעיין כמוה כשלקרוא בשמות או להכליל יכול רק לעוות את התמונה.
 
עדיין לא הבנתי.

איך המושג "רצף" תומך ברעיון שהאב הקדמון של גורילות ואנשים דומה יותר לגורילה מאשר לאדם?
 
למעלה