מספר שאלות שהתרידו אותי מזמן

מספר שאלות שהתרידו אותי מזמן

למה מר המיולין לובש שמלה סגולה ונעליים מתאימות..והוא גם אוהב פרחים מאוד..זה רק אני או שמר. המיולין שלנו פייגלך? וסנופקין..גם לו שמלה ...או זה אופנת העמק או משו...שמלות לגברים... ובכלל סנורקה היא לא אחותו של מומין? ומעניין עם מומין אבא נולד עם השם הזה..חחחח
 

TrAd RaD

New member
זה לא יפה שאת לא מציגה את עצמך!!!

טוב אז אני אציג אותך.. קוראים לה נועה
והיא בת 14 ואממ איזה שמונה חודשים נראה לי.... ויש לה דעה על כל דבר.. אז תיזהרו
 
ככה...

סנורקה היא לא אחותו של מומין היא אחותו של סנורק (זה עם הספינה המעופפת זוכרת???) ובקשר לבגדים האלה.. על "אופנת העמק" לא שמעת?
 
../images/Emo45.gif ../images/Emo104.gif../images/Emo163.gif

חח הרגת אותי עם הפייגלך! ויכול להיות שזאת אופנה בעמק! לדבר השני היה לנו פעם דיון על זה!
 
פרחים

הרבה גברים אוהבים פרחים ואוהבים לחקור אותם. צמחים- נושא מעניין, לא תמיד קשור לנשיות. ומר המיולין אוהב אותם לא מעצם היותם פרחים יפים שכיף להסתובב איתם ולהריח וכל מה שבנות עושות עם פרחים, לא יודע... הוא אוהב לחקור אותם ולגלות צמחים נדירים שזה באמת מעניין.
 
../images/Emo121.gifאז ככה:)

המיולין בהחלט מממ איך להגיד? מזכיר דברים אבל... וחוצמיזה זה פייגלע... לא פייגלעך
ב. כניראה שזאת האופנה... ג. סנורקה היא אחות של סנורק. אבא שלהם כניראה היה מסרק או משהו. היא לא וחתו של מומין... ומממ זהו:)
 

draqo

New member
מומין אבא לא נולד עם השם הזה קראו

לו מומין לפני שהוא התחתן עם מומין אמא ולפני שהיה לו מומין דרך אגב למומין הבן קוראים מומין טרול..שלא תגידו שהשמות שלהם אותו דבר וסליחה אגב שאני שולח הודעה בפורום שלכם...אנסה שלא להגיב יותר אלא אם יהיה לי מה לומר. מומין אבא-באחד הפרקים,באמת שאני לא זוכר איזה...מומין נפגש עם חברים של מומין אבא מהעבר והם לא קוראים לו מומין אבא בפלאשבאק שיש להם...הם קוראים לו מומין...נראה לי.....פאק לפני פול זמן כבר לא חשבתי על המומינים(אני בן 18 ב23.9 פעם אחרונה שחשבתי על המומינים הייתי בכיתה ז'....(נראהלי).
 

Inbar789

New member
../images/Emo12.gif../images/Emo103.gif../images/Emo130.gif../images/Emo119.gif

נראלי שלא הבנת כל כך טוב את הקטע של הפורומים.. בפורומים, אתה צריך להגיב כמה שיותר ולא להתנצל על זה שאתה מגיב. [הכל בצחוק, כן?
] אז ברוך הבא לפורום. אני ענבר בת 14 וחצי
תהנה פה ותגיב
 

draqo

New member
אל תנסי להבין אותי אני סתם פריקון

מוזר המממ נזכרתי עכשיו........לא יודע אם לספר אבל אני אספר בכל זאת כי משעמם לי נורא... כשהייתי קטן(מב' עד ז' בערך...)כמה אנשים,מהכיתה שלי ומשלוש כיתות מתחתיי היו תמיד קוראים לי סניף....לול.....כי הייתי דיי דומה לו...(אוזניים גדולות,טיפש...,צבע עור כמו שלו...,ושמן...) וואו למה אני מספר על זה לעזאזל שמישו יסביר לי למה אני עושה את זה לעצמי?????
 

draqo

New member
הא.....יש סכוי שאת צודקת

גברת אכלנית תודה שהבהרת לישמשעמם לי.
 
למעלה