מסר למרטין

  • פותח הנושא l86
  • פורסם בתאריך

פיליפ101

New member
למה רשמת שהיא משוררת שירים?

מרטין ניתקה קשר עם אלדד בגלל קארין. אלדד מכיון שהיה עם קארין כיבד את רצונה. הוא הבין שכנראה הוא לא יוכל לשלב את הקשר בין השתיים בגלל השנאה בניהם. אבל היום זה שונה הוא וקארין לא יחד נפרדו ובמהלך הפרידה היא הייתה בארץ. ובעיקר הקשר הוא גם בגלל משפחתו שנישארה איתה בקשר כול התקופה הזאת. ונכון186 היא אף פעם לא הגנה עליו. אז בחוזרים הביתה איך ישבה עם הבנות בחוץ והם ריכלו עליו והיא לא אמרה כלום ואמרה שלאב"ד היה מגיע להיות בגמר אחרי מה שעשתה לאלדד
 

l86

New member
צודקת. והיא קראה לה משוררת בגלל השיר שהיא העתיקה להם בתגובה.

 

פאפא5

New member
פיליפ ו186

אני לא אתווכח איתכם כי אנחנו שותפות לחיבתנו את אלדד, ואני מבינה שכל מה שיעשה ואיך שיתנהג הוא יהיה הצודק, אני לא מאמינה בכך, אני חושבת שהוא עושה הרבה שגיאות, אבל הוא בן אדם ומותר לו. שום דבר לא ישנה את דעתי על מרטין, אמרתי זאת בעבר ואני אומר זאת שוב, אישה שרואה קשר של אהבה נרקם, ולא משנה אם היא סובלת את הבחורה או מתעבת אותה, לעולם לא מתערבים, במיוחד שאת לא אימא שלו ובמיוחד שאת מכירה את הבחורה שבוע בדיוק, וגם לא לעומק. היא ומיקי בעיני גרועים מצחי ואליאב... הם הרוע, רק בגלל שהם היו ״ חברים״ שלו, ורכבו על הנאיביות שבו.דווקא בגלל שהוא נפרד מבחורה שהיה כל כך מאוהב בה כיבד אותה התחילו לבנות חיים משותפים וקרה מה שקרה שזה כבר לא משנה, דווקא בגלל זה ובגלל היותו אלדד הוא היה צריך להמשיך לכבד את קארין, היא הייתה יותר קרובה אליו ממרטין. יכל להיפגש עם מרטין אבל כל ההצגה הזאת של שיר אהבה בצרפתית צבועה ומגוחכת.
 

l86

New member
אני ממש לא חושבת שהוא תמיד צודק.

הנה ממש בשרשור הזה כתבתי שמעצבן אותי שהוא כזה סלחן לגבי מרטין, ובאופן כללי הסלחנות שלו כלפי כולם תמיד עצבנה אותי. בואי נפריד בין מיקי למרטין, מרטין כן הפגינה נאמנות כלפי אלדד ובגלל זה אני נותנת לה קרדיט שבאמת אכפת לה מאלדד. היא התערבה רק כי אלדד שאל אותה לדעתה,זה שהיא הלכה רחוק מידי עם הקנאה והרכושנות שלה זה נכון, אבל אלדד לא הקשיב לה בסופו של דבר מה שמראה שכן יש לו אישיות ודעות משל עצמו ושהוא לא נגרר אחרי אחרים. אני לא מבינה מה הקשר בין קארין לבין מרטין, הוא ומרטין לא היו בקשר עד עכשיו כי קארין ומרטין לא הסתדרו, עכשיו כשקארין כבר לא בתמונה, למה הוא עדיין צריך להימנע מלהיפגש עם מרטין אם זה מה שהוא רוצה? מה זה קשור לכבוד לקארין, כאילו שהיא לא הייתה חברה של צחי ושל אב"ד, נו באמת.... בשורה התחתונה הוא אוהב את מרטין ורוצה לראות אותה, אלדד הוא לא אחד שעושה הצגות, זה באמת מה שהוא מרגיש.
 
למעלה