מסר למרטין

  • פותח הנושא l86
  • פורסם בתאריך

פאפא5

New member
המכשפה משוררת שירים
כמה טוב לה

קודם כל המשפחה של אלדד אהבה את קארין, כנראה כיום הם אוהבים אותה פחות כי היא בחרה לא להיות איתו): אבא של אלדד אפילו איחל לה בהצלחה בהמשך דרכה היחידה ברדיו, כנראה שהוא היה חכם מספיק להבין על מה אלדד ויתר ולא נלחם..ואני יודעת שזה הפורום שלו ואני מאוד מחבבת אותו אבל הוא כל כך מאכזב כל פעם מחדש, הסירטון הזוי וטיפשי התחנפות לאישה הרעה הזאת על מה ולמה!? גם אח שלו מאכזב הוא היה הכי קשור לקארין וה דוקא הזה פשוט מגעיל... גם התלות של אלדד באחיו היא מוזרה בעיני פאקינג אתה בן אדם בן 32 אז אתה מעריץ את אחיך, אבל לך תבנה לעצמך חיים, הנהירה אחרי אחיו לצפון ונטישת הכל אומרת על אלדד הרבה ולא במובן החיובי. עדיף שיראה שוב חוזרים הביתה, אני הייתי מתביישת להיות חברה של אישה כזאת. ושוב הקשר שלה עם אלדד חולני, בגלל זה היא גם שומרת לו טינה, בגד באהבתה אליו עם קארין, אישה רעה מכשפה ומניפולטיבית, כל מה שאמרה על קארין זאת היא עצמה!!!
 

פליפ2

New member
כרגיל את קצת מגזימה

יש חברות חזקה בין אלדד לאחיו ויש לו מזל שיש לו אותו. הוא שותף עסקי שלו וזה ממש נחמד אין שם תלות אלה קירבה. הקשר עם מרטין זה בגלל משפחתו. היא הייתה פה שנפרד מקארין וכנראה זה קירב בניהם מחדש ויכול להיות שבגלל התאונה שלה סלח לה. חוץ מזה גם קארין בקשר עם צחי לדוגמא אז זה בסדר.
וכן וראינו את התודה לאבא שלו בזה שמחקה את כול המשפחה מהפייסבוק
 

פאפא5

New member
פיליפ אני לא מגזימה ככה אני חושבת

שאבא שלו איחל לה בהצלחה זה היה אחרי הפרידה, כנראה הוא מאוד העריך את קארין, וכנראה ידע משהו שאנחנו לא יודעים. דווקא עצם מחיקת המשפחה מראה על איזה כעס מצידה, אולי היא הרגישה שהם דחפו אותו לעבור לצפון שהם הכניסו לו את הרעיון, וכן זה פגע בה. את משווה את הסאגה של קארין וצחי לבין הפאטתיות הטיפשית הזאת. זה שצחי עושה לה לייקים מראה על קירבה בינהם? יש כאן איזה התחנפות לאישה הדוחה הזאת כאילו מחר היא מורישה להם את כספה): זאת מרטין בסך הכל, מה אפשר לחשוב מה היא עשתה בשבילו באח, חוץ מלהרחיק אותו מכולם כולל אהובתו ולגרום לו לגעת בה באופן מעורר חלחלה. וכן נדמה כאילו אחיו מנהל אותו מנתב אותו, יאללה אתה כבר ילד גדול, הנה אלדד עכשיו נשיר למרטין, מחזה מטומטם שממש מוריד לי ממנו. מה נזכרת עכשיו שאתה אוהב אותה, אז מה היה בכל התקופה שהיה עם קארן הדחיק את זה, שיחק משחק. אני מאוכזבת ממנו ממש.
 

l86

New member
היא הגנה עליו ורבה עם אנשים בשבילו, מה שקארין לא עשתה אף פעם

 

פאפא5

New member
אוקי, הגנה עליו נלחמה בשבילו, אני אישית חושבת שהיא חשבה שהוא

בבעלותה ואת כל הדברים היא עשתה לא בגלל ליבה הטוב אלא בגלל משיכתה לבחור); אז נאמר שהיא נשמה טובה מה שאני לא ראיתי אף פעם, היא הרי ברוגז איתו או לפחות הייתה בגלל משהו רע שהוא עשה, אז איפה היה הרצון עד היום להשלים ולבקש סליחה מהאישה טובת הלב הזאת? קארין עד כדי כך השפיע עליו, או שבאותה תקופה הוא באמת חשב שהיא התנהגה ומתנהגת ברוע? אז אני אגיד לך כרגע זה סוג של דווקא , אני אלדד חוזר למקורות... הוא לא אמיתי כרגע הוא קצת צבוע, הוא מתחנף לא מכל הלב ולא מאהבתו אליה, אלדד יודע טוב טוב מי היא מרטין.. פשוט הוא פגוע ורוצה לפגוע, ועל זה אני מאוכזבת ממנו.
 

פיליפ101

New member
כמובן לא מסכימה איתך

אלדד ממשיך בחייו זכותו. ונוצר מצב שהוא חזר להיות בקשר עם משהי שהוא מאוד אהב בבית האח הוא לא נשאר בקשר שם עם הרבה אנשים. זה לא קשור לקארין וזהו
 

פאפא5

New member
נו באמת מאוד אהב


איפה בדיוק הייתה אהבתו במשך שנה.... מי שמאוד אוהב לא מוותר.. אלדד הפנים יפה מאוד מי היא מרטין, מי שלא מקבלת את אהובתך, היא ממש לא חברה וממש לא אוהבת, היא כאילו הזהירה אותו מקארין, אבל היא לא יותר טובה ממנה. ועוד משהו בחוזרים הביתה קארין ישבה איתם, אבל ממש לא הסכימה היא לא ענתה ולא נכנסה לוויכוחים כי זאת דרכה, לטוב ולרע, מה שמרטין עשתה בבית האח בתוכנית חוזרים הביתה זאת פשוט בושה לה וגם לו ולמשפחתוש אין לי מושג איך הם לא ראו את הרוע.
 

l86

New member
לא נכנסת לויכוחים? היא יודעת יפה מאוד לצעוק כשהיא רוצה משהו.

היא ישבה ליד אב"ד ועינב ונתנה להן ללכלך חופשי על אלדד. זה ההבדל בינה לבין מרטין, אנשים פחדו להגיד משהו על אלדד ליד מרטין, כי ידעו שהיא מיד תגן עליו ואחר כך גם תספר לו כל מה שהיה. איך את חושבת שהמשפחה שלו הרגישה לראות אותה ליד אב"ד אחרי כל מה שאב"ד עשתה?
 

פאפא5

New member
אב״ד לא עשתה לקארין כלום, למה שלא תדבר איתה?

איך את חושבת שהמשפחה של קארין הגיבה שראו את אלדד אהובה שבכה והתאבל שאהובתו הלכה, יום אחרי שוכב על הגב והזקנה הרעה שמיררה לקארין את החיים עושה לו מסג׳ והוא נהנה מכל רגע מרטין בצורה של נוכלת סובבה את כולם עליה ( בשבת האחרונה) ואחרי זה שיחקה אותה תמימה, איך את חושבת שמשפחתה הגיבה לאהבה הגדולה של בני משפחתו למרטין האישה שכל כך שונאת את קארין. אין קשר נכון. זכותה של קארין לדבר עם אורטל כמו שאלדד המשיך לאהוב ולתחזק את הקשר עם מרטין ומיקי
 

l86

New member
את רצינית? פה איבדתי אותך לגמרי....

להזכיר לך כל מה שאב"ד אמרה ועשתה לאלדד בתוך הבית ומחוץ לבית?איך היא פגעה בו ובמשפחה שלו? יושבת לידך מישהי שפגעה בבן זוגך, ומלכלכת עליו חופשי לידך, ואת יושבת לידה ולא אומרת כלום כדי להגן עליו? זה נראה לך נורמלי?

ומה שאת אומרת על אלדד זה פשוט לא נכון, הוא היה בדיכאון במשך כמה ימים אחרי שקארין הלכה, להציג את זה כאילו הוא נהנה ממסג' של מרטין יום אחרי זה פשוט שקר.

את כבר הולכת רחוק, למשפחה של קארין אין שליטה על מי שהמשפחה של אלדד אוהב ולהיפך, מן הסתם כל משפחה תאהב את מי שהיה בסדר עם הילד שלה ותשנא את כל מי שפגע בו.

ולגבי מיקי ומרטין- נכון, הם לא היו בסדר עם קארין, אבל הם היו חברים של אלדד, מרטין הגנה עליו כשהיה צריך, הם נתנו לו ביטחון כשלא היו לו עוד חברים בבית. אי אפשר להשוות את היחסים שלהם ליחסים של קארין ואב"ד, ואז להגיד שזה בסדר שהיא ישבה אז לידה ולא אמרה כלום, חוץ מזה שאת יודעת מצוין שאלדד לא היה נותן יותר למיקי ומרטין לדבר רע על קארין לידו.
 

פאפא5

New member
מרטין שנאה את קארין והוא ידע זאת, היא אמרה לו את זה בפנים

אז מה זה גרם לו להתעלם ממנה להפסיק לדבר איתה לאהוב אותה לצחוק איתה, לא, נכון? אז למה בדיוק קארין הייתה צריכה להפסיק לדבר עם אב״ ד !? בגלל שהיא שנאה את אלדד, גם מרטין שנאה את קארין... קארין לא שמרה על קשר חברות עם אב״ד , הוא כן לתקופה מסויימת אחרי היציאה מהבית, ובטוח הוא ראה חוזרים הביתה וראה את ההתבטאות של מרטין כלפי אהובתו. בחוזרים הבייתה היא ישבה איתם בחוץ עד שאלדד נכנס, וההפקה ערכה קטעים חתכה וחיברה, הם ישבו וניסו להוציא ממנה דברים רעים על אלדד לא שמעתי מילה רעה שהיא אמרה עליו, היא ישבה והקשיבה וברגע שאלדד נכנס היא הלכה איתו ואמרה לו שאנשים מדברים זה שונא את זה... ובטוח אמרה לו עוד דברים אבל חתכו את זה בעריכה, שיש לי ביקורת עליה אין לי בעיה להגיד אותה, במקרה של חוזרים הביתה היא התנהגה מעולה, היתה מתוקה ואוהבת, הלכה אחרי כל הגחמות שלו, פתאום התחשק לו לקום ולהסתלק והיא אחריו, חיבקה אהבה וכן הגנה עליו בקטע עם האמבטיה ואב״ד... מי שהתנהלה בסוג של טירוף ומי שצריכה להתבייש היא מרטין.
 

l86

New member
ברור שלא, כי היא מרטין הייתה החברה הכי טובה שלו.

היא דאגה לו, תמיד הגנה עליו, היחידה שהייתה לצידו בזמנים מסוימים. אי אפשר להגיד אותו דבר על יחסי אב"ד-קארין, אם כבר אב"ד לכלכה על קארין מאחורי הגב ואמרה למעריצים שלה להצביע לדנית ואנה כשהיו מועמדות עם קארין, שזה עצוב בשביל קארין שחשבה שאב"ד תופסת ממנה.


מרטין נזהרה לא ללכלך על קארין ליד אלדד וכשהיא כן, הוא מיד היה עונה לה.

אם כבר מרטין היא זו שקמה אחרי אלדד בפעם הראשונה, קארין נשארה לשבת, אבל כרגיל אצלך תמיד מרטין היא השטן וקארין היא המלאך.


וקארין בכלל לא הגנה על אלדד בקטע עם האמבטיה, היא הגנה על כל שאר האנשים שהיו באמבטיה חוץ ממנו, כשאמרה לאב"ד שהייתה צריכה לשמור את הריב הזה ביניהם ולא לערב בזה את כל הנוכחים בחדר.
 

פאפא5

New member
אוי אוי, כמה פעמים היא לכלכה על קארין בפניו:)

עוד שקארין הייתה בבית, קארין אף פעם לא דיברה בגנותה, והיא ישבה על המיטה ואמרה לאלדד שהיא רעה, מאיפה היא ידעה, לא העבירה איתה אפילו שנייה בדיבור, היא הייתה מדברת על קארין רעות והוא היה מחייך במבוכה. בחוזרים הבייתה מרטין קמה ועזבה את החדר, אחר כך אורטל המשיכה לדבר והוא קם ועזב, קארין נשארה בגלל שהגיע טורה לדבר. מאוחר יותר הוא נפגע מעוד משהו קם בהפגנתיות מהספה וקארין הלכה אחריו, עם עובדות אין מה להתווכח ראיתי את הפרק פעמיים:) בעיני קארין רחוקה מלהיות מלאך, לדעתי היא יכלה לשמור על האהבה הזאת ( כי זה תמיד בידיים של האישה) אבל היא לא עשתה מספיק והייתה סוג של טיפשה ומתנשאת וצודקת תמיד וזה גמר את היחסים... אבל מה שקשור לקשר בבית ולתקופה שהיא הייתה בחוץ ואלדד בפנים ולחודשים הראשונים שלהם ביחד, אין לי מילה רעה להגיד עליה היא תמכה בו אהבה אותו בדיוק כמו שהוא עשה לה.
 

l86

New member
לא נכון, הוא תמיד היה עונה לה, ואחרי שקארין עפה היא הפסיקה.

היא אפילו התחילה להחמיא לקארין ליד אלדד ונשמעה יותר מפוייסת לגביה, התחילה לחשוב שאולי טעתה בשיקול הדעת שלה ובאמת קיוותה שזה יסתדר ביניהם.

לא נכון, קודם אלדד עזב ואז מרטין, קארין נשארה פשוט כי היא רצתה לשמוע את אב"ד כי היא מעריצה אותה וחושבת ששתיהן נשים חזקות וששאר הנשים בבית היו חלשות. מאוחר יותר התחיל הריב בין הבנות על לינור, אלדד חש מובך אז הוא לקח את קארין והם יצאו החוצה. את מוזמנת לראות את הפרק בפעם השלישית ולראות שאני צודקת :)

תראי, אני מחבבת אותך ולא רוצה לריב איתך אז סליחה אם אני נשמעת עצבנית, זה כי הדיון הזה מחזיר לי את העצבים על קארין ואב"ד, וההתנהגות של שתיהן הייתה נוראית בעיניי ב"חוזרים הביתה", אני לא מסירה ממרטין אחריות, אבל קארין ממש לא התנהגה "מעולה". הייתה לה הזדמנות להראות שכולם טועים ושהיא באמת אוהבת ותומכת באלדד והיא לא עשתה את זה וחבל, היא חיזקה את התדמית האגואיסטית שלה כשלא טרחה להגן על אלדד אפילו פעם אחת.
 

פאפא5

New member
186 מה פתאום לריב


אם לא אנחנו מנהלות דיונים, על נושאים מאוד ״ מעמיקים״ איך הפורום הזה ישרוד חחחח אבל סיום גם לאלדד הייתה הזדמנות פז להגן על קארין בפני מרטין אבל הוא בחר להסתלק לחצר לעשן או לעמוד מהצד עם ידיו בכיסים מבלי לדעת על מי להגן, את יודעת גם הוא לא מלאך שכולו תכלת, גם הוא בחר להגיב למרטין בחדרי חדרים, כמו שבטח קארין עשתה עם אב״ ד ואני בטוחה שהיא שטפה אותה.
 

l86

New member
חחחח נכון

ב"חוזרים הביתה" הוא לא הגן על אף אחד, גם לא על מרטין או על מיקי, מבחינתו המשחק היה מאחוריו והכל נראה בעיניו שטויות. הוא רק רצה לסיים עם זה ולחזור הביתה עם קארין.
אבל הוא הגן על קארין המון במהלך העונה, גם אחרי שהיא הודחה הוא המשיך לריב עם דורון בשבילה. אני לא חושבת שקארין שטפה את אב"ד, אבל נסכים שלא להסכים :) לסיום אני ממש לא חושבת שאלדד מלאך, אני לא תמיד מסכימה עם כל מה שהוא אומר או עושה, אבל אי אפשר לקחת ממנו את האמת והנאמנות לחברים שלו.
 

l86

New member
אני גם מאמינה שאם קארין באמת הייתה שוטפת את אב"ד

בחדרי חדרים לא היו מצנזרים את זה ודווקא היה מעניין להראות את זה. לכן אני לא מאמינה שזה באמת קרה.
 

פאפא5

New member
בפוסט הראשון שהיא העלתה על תוכנית הרדיו

הוא איחל לה בהצלחה והיא עשתה לו לייק, אז עוד לא הבנו שהם נפרדו זה עוד לא היה ברור.
 

l86

New member
אה, יפה מצידו.

טוב, משפחה זה לא גוף אחד, אני ופליפ דיברנו בעיקר על אפי ודיקלה, ועל ההבדל בין איך שהם מתייחסים למרטין לאיך שהם מתייחסים לקארין. יכול להיות שאבא שלו כן אהב אותה ויכול להיות שהוא סתם היה מנומס, לעולם לא נדע.
 
למעלה