מעייני הישועה

טליאור

New member
מעייני הישועה

אני עדיין בהתלבטות בין מעייני הישועה וליס על ליס יש כאן הרבה דיבורים, אבל על מעייני לא שמעתי... יש מישהי שילדה שם? ולא בלידה פרטית? גם שמועות וסיפורים יתקבלו בברכה, תודה
 

פריגת

New member
הי לך,

אני ילדתי שם בעבר, והייתי מאוד מרוצה. הבי"ח הוא בי"ח דתי לכל דבר, וכל דבר הם עושים שם לפי ההלכה. תקחי בחשבון שאם כל דבר אצלם לפי ההלכה- אז יהיו דברים שאולי לא ימצאו חן בעייניך, כמו למשל שבעלך לא יהיה נוכח לידך בשעת הלידה (כי זה אסור לפי ההלכה) או בבדיקות שיבוצעו בך- בעלך יהיה בחוץ.
 

טליאור

New member
אני דווקא לא דתייה

אבל הצד ההלכתי לא מפריע לי כל כך הייתי שם בסיור, והתרשמתי שהמקום מאוד בייתי ונעים והצוות נפלא מצד שני קצת מפחיד אותי שזה לא בי"ח גדול ומוכר אם יהיו סיבוכים... מצד שלישי, אין סיבה שיהיו סיבוכים - עשיתי מעקב הריון מאוד קפדני ורציני, ועבר עלי הריון קליל ותקין אוף ההחלטות..... היית יולדת שם שוב?
 

lulyK

New member
הבעל יכול להיות נוכח בשעת הלידה.

חברה טובה שלי (חילונית) ילדה שם בדצמבר, והיתה מאד מאד מאד מרוצה (אבל היא ילדה בלידה פרטית, עם רופאה שמיילדת בבי"ח גם לא באופן פרטי).
 

תהלים

New member
בי"ח מעיינות הישועה- חידוש

בס"ד את ביה"ח כיום לא מנהל ד"ר רוטשליד כבעבר, לכן ישנם הקלות מסויימות. נכון הבעל רצוי שלא יהיה בלידה עצמה, ז"א ביציאת העובר אבל הוא יכול לשהות בחדר כל הזמן. אם הזוג מתעקש ניתן גם בזמן יציאת העובר, בדוק. חוץ מזה שיש בחדר הלידה וילון שהבעל יכול לשבת מאוחרה ואין שום בעיה עם זה. אני ממליצה בחום על ביה"ח, צוות אחיות ומיילדות מקסימות, אווירה ביתית וחמה. וחוץ מזה פלוס נוסף שהביקורים הם לא בכל שעות היום אלא בשעות ממש מסויימות כך שאת יכולה לנוח ובאמת לנוח לפני החזרה לבית. לעוד פרטים אשמח לעזור לך.
 
למעלה