מעכשו החלטתי, לא הולך לקבל עיסוי אם אי אפשר

uzisho

New member
מעכשו החלטתי, לא הולך לקבל עיסוי אם אי אפשר

להתקלח בסוף. יש מעסים שחושבים שאחרי שמרחו עלי במשך שעה שמן על כל הגוף, מגבת מורידה את זה. אז זהו שלא! נשאר מלא שמן שנדבק לבגדים ומקשה לתפקד כך. אני חושב ש - 150-180 ש"ח זה מחיר סביר לכלול בתוכו מקלחת! ואם מטפל חושב שהוא לא אמור לספק מקלחת, אז אני אחפש מטפל אחר. היום הייתי אצל מטפפל מצויין פעם שלישית, ולצערי אני לא אחזור אליו יותר!
 

dudusapir

New member
מסכים איתך

אני מציע מקלחת למטופלים שלי מאותה הסיבה ומבין את צורכי הלקוח. אגב, חזרת אליו בפעם השלישית, לא חשבת לשאול מראש?
 

uzisho

New member
למען האמת - הוא היה כל כך טוב שלא שאלתי

אבל שבקשתי בסוף הטיפול להתקלח התגובה שקיבלתי היממה אותי
 

0 אור 0

New member
הוא לא תמיד חושב ככה

לפעמים זה פשוט אילוץ. למשל אם הוא שוכר קליניקה שאין בה מקלחת . (ובמקרה שהוא שוכר קליניקה - אז מה שהוא מקבל מה 150 שקל שלך אחרי ההוצאות ומס הכנסה זה כבר ממש גרושים)
 

uzisho

New member
במקרה הזה הוא מטפל בבית בלי מס ובלי הוצאות

מה שעושים רוב המטפלים
 

0 אור 0

New member
לא יודעת אם רוב - בכל אופן מה הוא ענה לך?

בדיוק היום הגיע אלי מישהו על אופנוע שהתברבר בדרך בצורה מטורפת לגמרי, אז קודם כל הצעתי לו להתקלח וכוס קפה לפני (הצעתי חליטת צמחים מהגינה - זה הוא שהעדיף קפה
) ואחרי הוא גם התקלח, בגלל השמן ... ואתה יודע כמה עולים מים היום?
 

עוז46

New member
ההמלצה שלי למטופל

לא להתקלח בשעה הקרובה. כוס תה (אפשר קפה) יעקב אותו עוד קצת . לרוב משתמש בשמנים אתרים וקרמים לטיפול מקומי. וגם לשמן בסיס יש את הערך המוסף שלו. לגבי הביגוד, רצוי לבוא אם לבוש הולם ומתאים לעיסוי. לפנות זמן גם אחרי הטיפול, ולא ליפול שוב לטרוף היום יומי, שהעיסוי "ישקע" בגוף ויתחיל לעשות את העבודה .
 

ub8

New member
מעסה שמחזיק מעצמו

מטפל בעיסוי ולא רק אחד שעושה מסאז'ים, לא יציע לך מקלחת. זה לא מתאים לרמה המקצועית. כמו שלא תקבל מקלחת אצל רופא או פיזיותרפיסט כך גם לא תקבל אצל מטפל בעיסוי. ישנן הבדלי רמות. מי שרוצה מקלחת, שילך לספא או שיזמין מטפל הבייתה. דבר אחד בטוח : אם באמת תצטרך פעם טיפול מקצועי בשביל לטפל בכאב, מקלחת לא תעניין אותך בכלל. זו דעתי.
 

0 אור 0

New member
וואלה

שברת לי את כל הדימוי העצמי
אמנם המקלחת היא לא חלק רגיל מהטיפול. אבל אני לא חושבת שאם מישהו מבקש, זה פוגע ביוקרה או הכבוד המקצועי שלי במידה שיש לי אפשרות ובכלל המקלחת שלפני שאני הצעתי היתה גם לטובתי - גם כדי לאפשר לו להגיע במצב רגוע ומוכן יותר ולא בהי של שלחץ של הנסיעה הארוכה, וגם כדי שלא אאלץ לעסות גוף מיוזע. לא תענוג גדול. ואגב, ברפלקסולוגיה או בעיסוי רגלים תאילנדי לעתים מציעים אמבטית רגלים כחלק בלתי נפרד מהטיפול (לא תמיד כי יש חשיבות גם לראות את הרגל כפי שהיא)
 
הפרדה בין מטופילם לחיי הבית .

שלום, הקליניקה הפרטית שלי היא חלק מבית מבית מגורי ולכן לא אציע למטופלים להתקלח אחרי טיפול ישנה הפרדה ברורה בין המטופלים לחיי הבית וכך לדעתי הדברים צריכים להראות ההפרדה הזו היא הכרחית ונכונה בכל מקצוע טיפולי אני מבחינתי מציע טיפול בשמני איכותים ואלו ממשיכים "לעבוד" גם בסיום הטיפול . אין צורך להזכיר מהו המחיר בספא ושם מקלחת חלוק ונעלי בית הם חלק מהשירות ומהמחיר. מי שמחפש תנאים שונים שיזמין מטפפל עליו הביתה או שיבקש טיפול ללא שמן . אכן היו מקרים בהם מטופלים דרשו שימוש במקלחת ולא נענו . בברכה דניאל
 
זהו? התרסקת?

כל כך מהר?
נראה לי שאם יש מקלחת שאפשר להשתמש בה, אז זה בסדר, מצד שני, צריך לעשות את ההפרדה כשמדבור בבית שגרים בו, וכן, יש הוצאות על מים, ואהיה קטנוני ואוסיף גם את הכביסה וכו'. מצד שני אני גם עובד בספא שבו בחדרים יש מקלחת, ויש גם מקלחות משותפות בחוץ, ואם לא מדובר בטיפול שמצריך שטיפה תוך כדי (פילינג גוף, בד"כ) מטופלים לא משתמשים במקלחת ששם, והשיקול המרכזי הוא זמן, שזה מדד שנכנס גם כשמטפלים בבית. וכמובן, שצריך להכין את המטופל לזה שהשמן משפיע על הגוף (בתנאי שמשתמשים בשמן איכותי, כמובן), וכבר היו ששאלו לגבי מקלחת, ואיכשהו זה היה קשור לשאלות על שירותים אחרים שאני לא מספק בעיסוי, והם לא חלק מטיפול מקצועי... ועדיין, אני מאמין שיבוא היום ויגיע המטופל שיצטרך מקלחת, ואולי גם יקבל אותה.
 

0 אור 0

New member
לא להלחץ

אני בן אדם עמיד למדי
האמת שבמקרה השאלה עלתה בדיוק ביום שאצלי זה קרה - אם היה שואל שבוע קודם, אז לא היה מה לספר , כי זו היתה פעם ראשונה. בבית זה עד עכשיו לא עלה, ובספא אם שואלים אותי אני בדרך כלל ממליצה להשאר עם השמן קצת שימשיך להועיל לעור.
 

yoelnd

New member
יש ויש

היי כמטפל רב תחומי ועובד מהבית ויש סגנונות טיפול עם שמנים או רפלקס' עד היום לא ביקשו מקלחת וההיפך נשארים עם השמנים והריחות, מבקשים לא לעשות בשיער (הורס פן וכד') ואולם בטיפולים אחרים שיש בהם אי נעימות כלשהי (חוקנים עמוקים) זה נראה לי מאוד מקלחת כחלק מהטיפול. ואלק עוד מגבת לכביסה שבכל מקרה רובכם עושים הרתחה עם בגדים שלכם ביחד (?). אמבט לרגלים לפני רפלקס' זה חלק מהטיפול ושנלקח בזמן ואגב בספא אם המקלחת בחוץ - משותפת אז הזמן טיפול קצת ארוך יותר כי אין לחץ לפינוי החדר. ומה ההבדל בין להשתמש בשירותים למקלחת??? מהבחינה של הפרטיות??
 

0 אור 0

New member
ההבדל משרותים

הוא שיש לי תא שירותים קטן בתוך חדר הטיפולים, אמנם זאת לא קליניקה מסודרת עם כניסה נפרדת מהבית, אבל כשמישהו נכנס לטיפול אין לו צורך לצאת לטייל בבית. מצד שני,כאמור זה לא ממש מפריע לי - גם הזמנה לכוס תה היא לא בחדר הטיפולים. טיפולים עמוקים אני לא עושה, והאמת שעוד לא יצא לי גם טיפול איורוודימלא - אבל במידה שכן יצא- אז חלק מהעניין זה ללכת להתקלח אחרי הפילינג .
 
אתה נשמע כועס...

"כשבכל מקרה רובכם עושים הרתחה עם בגדים שלכם יחד"? מאיפה אתה יודע מי עושה מה? ההבדל בין שירותים למקלחת, הוא ששירותים נועדו לכלל באי הבית,מקלחת לגרים בו. גם כשבאים אורחים הביתה הם, ע"פ רוב, אצלי לפחות, לא מתקלחים, ואני לא אצלם. אפילו ברמת הבחירה של השמפו שלי או הסבון, או הבחינה של כמה מברשות שיניים יש לי בכיור. אולי זה כי אני לא רק מעסה (ומנגד גם לא עושה חוקנים עמוקים למטופלים שלי), אבל חשוב לי לשמור על המטופל במרכז, עם גבולות, ובמקלחת יש משהו אינטימי יותר (לא במובן המיני, למרות שפרויד...). ולספא חוקים משלו, שם ההנהלה עושה את השיקולים שלה לגבי הזמנים, הבניה והעיצוב.
 

0 אור 0

New member
בקשר לאינטימיות

אכן כמובן שהפניתי את אותו בחור למקלחת "של הילדים" (שבכלל לא גרים כבר בבית - הכי קטנה שלי בצבא אז גם היא לא נמצאת ביום יום) ולא למקלחת הפרטית שבתוך חדר השינה שלנו. יכול להיות שלו זה היה קורה בתקופה שהבית היה הומה אדם, זה היה יותר מפריע (מצד שני אז כמובן לא היתה לי קליניקה בבית)
 

uzisho

New member
יש לי חדשות בשבילך: מעסה הוא לא רופא

ולא פזיותרפיסט. שני בעלי המקצוע הנ"ל לא מורחים את גופך במשך שעה בשמן. מי שרוצה עיסוי חייב לחזור אחרי זה הביתה? הוא לא צריך ללכת לעבודה, לקניות, לאסוף את הילדים על הדרך? הוא חייב ללכת הביתה להתקלח קודם? נראה לי שמעסה שמחזיק מעצמו צריך לאפשר את השירות הזה למי שמעוניין בו.
 

irismaga

New member
אחרי טיפול צריך את המינימום לעקבל מקלחת

אצלי תקבל מקלחת , טיפול מעולה, מקום דיסקרטי ופרטי , מעסה מקצועית שוודי אבנים חמות רפלקסולוגיה 0502246046 איריס
 

0 אור 0

New member
למה צריך מקום דיסקרטי?

יש איזושהי בעיה בלקבל טיפול הוליסטי בשיטות שאת מציינת? חוץ מזה, ובהקשר לשרשור השני שאני פתחתי: כשאת מנסחת בצורה כזאת את המודעה שלך, לא נופלים עליך מאות "מעוניינים" ביממה? בהתחלה כתבתי סוטים - אבל האמת היא שזה לא מדויק. הם לא סוטים בכלל, מין זה צורך טבעי, ומה יותר כיף מאשר לקבל עיסוי אירוטי עם "הרפיה" או יותר בסוף. הבעיה היחידה היא שהם מחפשים את זה משום מה גם אצל מטפלים/ות מקצועיים ולא רק ב"דירות דיסקרטיות" או אצל מי שמציע את השירות הזה בגלוי.
 
למעלה