מעלים אופניים לרכבת

down under

New member
בעיני יותר חשוב שרכבת הפרברים מבנימינה

אבל זה 20 דקות לכל כיוון
מה שמוסיף 40 דקות לנסיעה כולה. חברה שלי קנתה רכב בגלל זה. נשבר לה. (גם זה וגם התיאום עם האוטובוסים של אגד בחיפה).
בעיני יותר חשוב שרכבת הפרברים מבנימינה
תתואם היטב עם הרכבת לכפ"ס (ובעיקר לבני ברק ופ"ת ק' אריה). שכן הרבה יותר סביר שאנשים מפרדס חנה, חדרה, נתניה, הרצליה והאזור צריכים לשם מאשר אנשים מחיפה, עכו ונהריה. במלים אחרות, הרכבת מהצפון שמובילה יותר נוסעים לקו של בין ב"ב לכפ"ס היא זו שצריכה להיות מתואמת טוב יותר עם הרכבת לכפ"ס מאשר הרכבת שמביאה פחות נוסעים לקו הזה.
 

cwen

New member
לעולם לא תדע

בעיני יותר חשוב שרכבת הפרברים מבנימינה
תתואם היטב עם הרכבת לכפ"ס (ובעיקר לבני ברק ופ"ת ק' אריה). שכן הרבה יותר סביר שאנשים מפרדס חנה, חדרה, נתניה, הרצליה והאזור צריכים לשם מאשר אנשים מחיפה, עכו ונהריה. במלים אחרות, הרכבת מהצפון שמובילה יותר נוסעים לקו של בין ב"ב לכפ"ס היא זו שצריכה להיות מתואמת טוב יותר עם הרכבת לכפ"ס מאשר הרכבת שמביאה פחות נוסעים לקו הזה.
לעולם לא תדע
כמה אנשים שנוסעים מכפר סבא לחיפה וצפונה (או להפך) כמו החברה שלי פשוט ויתרו על הנסיעה ברכבת. דווקא יש סבירות גבוהה שאנשים ממטרופולין חיפה הענק יצטרכו להגיע לאיזור השרון (ולהפך), והם מעוניינים להשתמש ברכבת המהירה.
 

אורי404

New member
נקווה, שזה יסתדר ויתרחב

מעלים אופניים לרכבת
פיילוט העלאת אופניים לרכבת התחיל. :) אנחנו מקווים שאחרי חודש, הפיילוט יורחב לקווים נוספים אנחנו מאמינים שאפשר להעלות אופניים לרכבת גם בקרונות אחרים שהם לא דבל דק (בשעות השפל) ןמה אתם אומרים? ענת ישראל בשביל אופניים [email protected]
נקווה, שזה יסתדר ויתרחב
בינתיים מדובר בתקופת ניסיון. שנים רבות חיכינו לזה. אבל עם השנים אנו למדים עם מי יש לנו עסק - "רכבת ישראל", שגרמו לבעיות שונות, כולל תחום האופניים עם הודעות לא אמינות שלהם (שבחו"ל לא ניתן לעלות אופניים בתחנות הביניים, אלא בתחנות הקצה בלבד...). כך, שנראה מה הנכונות האמיתית של "רכבת ישראל".
 
למעלה