מעניין מה חושבים בפורום על זכות ...

sanlee

New member
מעניין מה חושבים בפורום על זכות ...

השיבה לפליטי 48 ? אם הדילמה הזו אני מציע לכם להתלבט והרבה! 1. והיה וישראל היתה מחליטה שהיא מאשרת את קבלת זכות השיבה .אז היו 5 מיליון פלסטינאים רוצים לחזור אך ורק לבתיהם .כלום מישהו היה יכול למנוע מהם פיזית, או חוקית מלממש זכות זאת? 2. והיה וישראל אכן ``קולטת `` את הפליטים ,הרי הם רוב .ובעלי זכותיות כמו כל אזרח ,ואנו דמוקרטיה נאורה לא נישלול זכות בחירה מהם. וע``י הצבעתם תוקם ממשלה ערבית כי הם הרוב .מישהו ימנע זאת מהם ? 3. והיה והממשלה הערבית תצביע על איחוד עם השכנים הפלסטינאים .מישהו ימנע זאת מהם? הרי הכל חוקי ? מה הבעיה! 4. די לחכימה ברמיזה (וזה מושג משפטי לא בהקשר הדתי)מה יקרה אם תתקבל על דעת אדם שפוי במדינה העצה של ``נוכלי השלום``. 5. להזכירכם את בית הדין המהיר של ``הנאורים שבאומות העולם`` הפלסטינאים וזה מה שהם עושים לבני מישפחתם ,מכאן תסיקו מה יעשו לנו.
 

עופרי-

New member
אתה חושב יותר מדי

וצופה שחורות באופן תמידי? אנחנו עוד לא בשמינית הדרך ואתה כבר מדבר על מה יהיה ומה יקרה? בשביל זה הממשלה קיימת ובשביל זה יש דיונים עם הגורמים המתאימים ובשביל זה לא מפקידים את הנושא החשוב הזה בידי חולה נפש אחד!!!! אז תהיה ריאלי. דבר על מה שקורה עכשיו. ואולי אני אשאל אחרת. והיה ולא היינו כובשים עוד ועוד מקומות ומתקדמים הלאה, אז אולי היו נחסכים מאיתנו אלפי חלקות וקברים בבתי העלמין הצבאיים השונים? אולי היו נחסכות מאיתנו מלחמות? ואולי לא. אני לא יודעת, כי ההיסטוריה התרחשה כך ואי אפשר לשנות אותה. אבל אתה בטח כל-כך אובססיבי ומרוכז במה יקרה ``אם`` שלא ממש איכפת לך מה קורה עכשיו. אני טועה? אגב, מתי ביקרת לאחרונה בירושלים??
 

sanlee

New member
עופרי קצת תבונה זה מוגזם עבורך.

את כניראה בגיל שחיים על אוטופיה ,אבל אם הזמן את עוד תביני. כמי שקבר לא מעט חיילים כמג``ד בחי``ר קצת יהיה לך קשה להסביר לי מה זה מוות.בכל מקרה ראיתי אותו הרבה פעמים. לגבי ירושלים אז תפלאי שיש לי בית שם עם ילדה בת גילך שתתגייס בעוד 5 חודשים.
 

עופרי-

New member
ילדה בת גילי שתתגייס?

חה חה חה ממש הצחקת אותי עכשיו. למה חשבת שאני לפני גיוס או בכלל בסביבות הגיל הזה? אה כן, ותתפלא- קברתי גם אנשים והם בהר הרצל והם לא חיילים שלי, אלא קצת יותר קרובים מחיילים. אתה יודע, בני משפחה וכאלה. או שאתה לא ממש יודע. אז אל תתווכח איתי ואל תזכיר שוב את נושא התבונה. כי אם אתה אב לבךת לפני גיוס ועדיין מדבר ביהירות מבלי להבין-המצב הרבה יותר חמור ממה שחשבתי.
 

עופרי-

New member
ולפי רמת הכתיבה שלך

(ומרבית השגיאות הנוראיות) נשארת כמה כיתות הייתי אומרת. פשוט נורא. ומופרעת? הייתי מתאימה לך את זה יותר מאשר לי. מופרע, מנותק, לא חכם במיוחד- עוד משהו?
 

עופרי-

New member
בעצם אדון יקר

אין לי כח לויכוח הטיפשי הזה, שירד ברמתו כבר. הקביעות שלך הן סתמיות, ולא ממש ברמה גבוהה. אז אני פשוט לא אתייחס יותר לדבריך. עדיף כך.
 

ביילי_007

New member
לא תהיה זכות שיבה, כי אין להם זכות

הערביים שברחו בשנת 1948 ממדינת ישראל, ברחו על דעת עצמם. ישראל לא גירשה להיפך אפילו משה דיין עודד אותם לחזור בשלב מסיום (אם אתם לא מאמינים לי יש ארכיונים). ולכן אין זכות שיבה לאנשים שברחו על דעת עצמם. ולכן גם לא תהיה ובמידה ותהיה אני מסכים איתך sanlee זה יהיה אסון קיומי למדינת ישראל. תודה,
 

B.Shokor

New member
לידיעתכם..

נראה לכם שהפליטים יסכימו לחזור לישראל???? תגידו בחייכם, בן-אדם שרואה את המלחמה (המוגזמת של כלי-התקשורת) במסכי הטלוויזיה, יסכים לחזור ולגור פה???????????? וחוץ מזה, אתם מדברים על אנשים שכבר יותר מ 50 שנה גרים בחו``ל, יעני ובמלה אחרת אתם מדברים על אנשים שכבר יש להם בתים- בתי-עסק- בנים, בנות, נכדים - משפחות, וכבר התרגלו על החיים בחו``ל, נראה לכם שהם יחזורו? אתם אומרים שיש 5 מיליון פליטים, אני מאמין שרק הטפשים מביניהם הם שיחזורו לפה,, הטיפשים, זאת אומרת כמוכם ששואלים שאלות של שטויות.
 

אבו-דני

New member
זכות השיבה=החלום הרטוב של

החלום הרטוב של ערביי ישראל שתהפוך באחת לעזזאל
 

אבו-דני

New member
זכות השיבה=החלום הרטוב של

החלום הרטוב של ערביי ישראל שתהפוך באחת לעזזאל
 

קלייר

New member
מי יקבע למי יש את הזכות

ספרים שנכתבו עיי אנשים שכך רצו שנחשוב שני העמים ישבו פה אנו באנו כבשנו ולקחנו את הבתים שבהם גרו ברחו-תחשוב למה ,אתה לא היית בורח
 

sanlee

New member
אני חזרתי כעת ולכן אני יסביר לך...

בדיוק רב מי קובע . כי לדעתי מתוך בורות את ושכמותך מוכנים לוותר על הארץ, ובשלב הבא כניראה גם על מקומכם פה. 1. אנו פה בזכות אבותינו שגרו פה מאז ומתמיד בעוד הערבים הגיעו לכאן לפני כ800 שנה עם כיבש הארץ ע``י צלח אדין. 2. אנו פה בזכות החלטת האומות המאוחדות שקיבלה החלטה על הקמת בית יהודי לעם היהודי בארץ ישראל.ולידה גם לערבים חלק. 3. ואם זה לא מספיק לך ,אז כמו במיזרח התיכון בכוח הנשק מי שחזק לוקח ובמקרה זה גם בצדק.
 

eliasys

New member
מלים כדורבנות

המלים שלך ``והיה`` ו``אם`` הן ממש מלים כדורבנות ``אם`` ישאר המצב על כנו מה יהיה ``והיה`` והפלסטינים יקבלו מדינה מהיה ``אם`` תפרוץ מלחמה מה יהיה ``והיה`` וכל מדינות ערב יתאחדו מה יהיה ``והיה`` ויהודים יזרקו את הערבים מה יהיה המשפטים האלה שכתבתי כאן ממש דפוקים כי כמעט אין קשר בין משפט למשפט, והדבר הנורא הוא שהשתמשתי כל הזמן במילות תנא. זה בדיוק מה שמשתמע מההודעה שלך
 

sanlee

New member
ELIASYS זה לא מצב היפוטתי זה

דבר מעשי .ומכן הסכנה אני לא מצפה ממך שתבין את עמדתי. זו לא סברה אם תפרוץ מילחמה , כאן יכולתי לעזור לך יותר. בתשובה ברורה . אתה הרי לא מצפה מרוב ערבי שלא ישנה את אופיה של המדינה שבה הוא רוב. אתה מבין שאין שום סיכוי כזה? מה אתה מאמין בהפרטהייד? אני יודע שזו לא דעתך.
 

B.Shokor

New member
לסאנלי היקרה שלי..

בטור בן-אדם שמאמין בשלום ובזכויות כל אחד אני אישית בוודאי מסכים על זכות השיבה ... ל-כ-ל ... פליטי 48.. 1. בכל מקרה ובסוף הדרך לערבי וליהודי במדינה זאת יהיו זכויות אם חזרו הפליטים או לא. 2. לא חשוב לי איזה ממשלה תהיה פה (כי כולם אותו ח`רא, ואגב, בו ננסה ממשלה ערבית ולראות אם היא גונבת כמו ממשלה ישראלית!), 3. הממשלה הערבית תצביע על איחוד עם השכנים הפלסטינים?! נראה לך שיהיה שלום בלי איחוד אפילו אם הייתה ממשלה ישראלית? 4 - 5. רק להזכירך בדבר שכנראה שאת לא יודעת אותו כל כך טוב, ההבדל היחיד (הפיזי) שביניך ובים הלפסטיני הוא ... ה-ש-פ-ה ... ואם לא יודעת מה זה ... ש-פ-ה ... לכי ותלמדי..
 

sanlee

New member
אני מבין שאתה אנרכיסט לכן עם...

אנשים כמוך אין לי שיג ושיח.
 
למעלה