מפלגת הבסטות הולכת להתפורר והשמאלן התבוסתן

מפלגת הבסטות הולכת להתפורר והשמאלן התבוסתן

יודע שאין לו על מי לסמוך אלא רק על קדימה ,קדימה כמובן התנתה זאת בקבלת 2 מדינות ,וכמובן בכל מה שהשמאלן התבוסתן תומך עכשיו . השמאלן התבוסתן נתניהו שרוצה לשרוד בשילטון ,צריך להחליט שילטון ?או עשיית שלום והפיכה לשמאלני עוד יותר קיצוני ,כי אם הוא הולך על דרך מדינית ,הוא הולך על" הסכם זנבה " והוא התחיל אותו כבר ,הוא למעשה כבר עצר את הבנייה ביוש ובירושלים ,עד שבמודיעין עלית הרוכשים מודאגים כי הם שילמו על החשבון . אבל אין להם מה לדאוג ,מה ששייך לערבים בירושלים יהיה שייך להם ,ומה ששייך ליהודים ישאר בידי היהודים ,הכול ידוע הכול ברור ,הגושים ישארו בידינו ,התנחלויות שלא שייכות לגושים יפונו . מפלגת הבסטיונרים ?מה אכפת להם ?העיקר שבשוק אפשר להעלים הכנסות ,מה מעניין אותם חוץ מכסף ?
 
מדוע השמאלן התבוסתן נתניהו לקח את שרה ללונדון

אני לא מבין זאת ,זו נסיעת עבודה ולא ביקור רישמי ,מה היא נידחפת ?שופינג בלונדון ?שתיסע על חשבונה . מעכשיו שהשמאלן התבוסתן יקח אותה לעבודה בכנסת .
 
עמוד שדרה מה שלומך ?איך היציבות ?../images/Emo9.gif

אני לא מבין מה שרה נוסעת לנסיעה שהיא לא נסיעה רישמית ?זו נסיעת עבודה נכון ?אם כך שתיסע איתו לכנסת כל יום .
 
ברור לי שמפלגת הבסטות לא תשרוד ללא קדימה .

כוונתי שאם קדימה לא תתמוך בתבוסתן הוא יאבד את השילטון ,אתם מבינים ?אתם מבינים את גודל ההשפלה של הבסטיונרים מהליכוד ?איך זה יפגע בכבוד העצמי שלהם ?אבל רגע נזכרתי בעצם אין להם כבוד עצמי הכול הולך כולל חלוקת ירושלים ,יאללה ביתר יאללה ,יאללה ביתר יאללה
 
השמאלן התבוסתן הלחיץ הולך להודיע רישמית על

מה שקורה כבר בשטח ,דהיינו הקפאת הבנייה בהתנחלויות .וזהו שלב לפני הפינוי .
 
מפלגת קדימה תהיו גאים על כך שהתבוסתן מהליכוד

אימץ את מדיניות קדימה ,התבוסתן יבקש בקרוב את תמיכת קדימה במדיניות קדימה ,אתם מבינים ?התבוסתן הקשקשן והברברן ,נכנע כמו חתולה לחתול ,וזה היה ברור לי ,וכאשר כתבתי זאת" לבסטיונרים" בפורום הליכוד ,מוכרי הירקות התחילו לקלל אותי ,כמו שרק הם יודעים . אבל המציאות טפחה על פניהם ,והם ?מה להם ולארץ ישראל ?רק כסף זה מה שמעניין אותם ,לבטל את המעם על הפירות והירקות ,זה מה שעניין אותם .שיוכלו לשדוד את המדינה ,להעלים מס בשוק ,ארץ ישראל ?היא רק אמצעי לעשות כסף ,ולכן המפלגה הרקובה הזו ,אין לה בעייה להתהפך ,וללכת בדרך קדימה . ואני נהנה מכך ,נהנה לראות את עלובי החיים האלו ,מאחלים לגדעון סער הצלחה לשנת הלימודים שתחל רק בשבוע הבא ביום שלישי ,הם כבר הקדימו" ברכות ",על מנת להסית את יושבי הבסטות מהאמת המרה ,שהם לשיטתם מוכרים את ארץ ישראל . אבל לא יעזור להם ,הילדים בבתי הספר ילמדו ,מי התחיל בפינוי התנחלויות ,מי כבש ושפך דם למען המדינה ,ומי עשה את כל המלחמות החשובות ,ומי הביא לאפסים האלו את חברון ירושלים הכותל בית לחם ,ומי הולך להחזיר הכול . חבורת עלובי החיים שרק השילטון מעניין אותם ,וזאת ילדינו ילמדו בבית הספר ,ואם הבסטיונרים ינסו לשכתב את ההסטוריה ,יהיה מי שילחם וילמד את ילדינו את האמת .
 
יושבים 2 משועממים האחד דגנרל והשני סוציומט

האחד חושב על ווירוסים ,השני איך לייאש את עם ישראל .ליברמן ואם וכאשר תצא מהכלא ,יתברר לך שלא לקח 16 שנה לעשות שלום .
 

yigal1602

New member
לא נמאס לך לדבר עם עצמך ?

אתה פשוט מחריב פורומים בצורה שיטתית, הגיע זמן לחסימה..
 
אני לא יודע מי אתה ומה אתה אבל סתימת פיות ?

אולי אצלך בבית ,אני דמוקראט ,וחופש הביטוי חשוב לי תלמד" מהשוודים "הם לא התקפלו ,אחרי שקראו אצלינו את המאמר ,ראו שזה לא כצעקתה ,וכשהטיימס כתב על שרון לאחר מלחמת שלום הגליל הראשונה ,שהוא שיתף פעולה עם הנוצרים לפגיעה "בסברה ושתילה ,הוא לא ביקש מנשיא ארצות הברית להתנצל ,אלא תבע דיבה את העיתון והפסיד .
 
למעלה