מצטרפת-גם משומרות ההריון

מצטרפת-גם משומרות ההריון

אחרי שני אשפוזים בגלל צוואר רחם קצר, נגזר עליי להיות לפחות עד שבוע 34 בשכיבה מוחלטת (למעט פיפי ומקלחת..).-כלומר בשבועיים הקרובים ואח"כ נראה.. לוקחת פרזולאט 5 פעמים ביום ומנסה להעביר את הזמן בבית... הספקתי להיות בשני מפגשים של קורס ההכנה ללידה וכנראה שלא אגיע לעוד... אבל בכל זאת רוצה להתכונן ללידה (מאוד לא רוצה ניתוח..). רוצה לקנות ספר טוב שיכין אותי ללידה ושיפרט טכניקות לעזור לכאבי הצירים ושיסביר טוב, כי אין לי איך להתאמן על סיבובי אגן כרגע על כדור פיזיו.. (אולי "לידה פעילה\טבעית", לא זוכרת את השם). יש המלצות לספר כזה? ורעיונות נוספים להעביר את הזמן יתקבלו בברכה.. יום טוב לכולן!!
 

בלגן2

New member
את בשמירה בבית???

ואיזה שבוע את עכשיו? כמה זמן יש לך להעביר עד 34? אני מתעניינת כי אני במצב מאד דומה למצבך ובהריון הקודם שלי היה אותו סיפור. אז אם את בבי"ח אפשרויות התעסוקה מצטמצמות, אבל אם את בבית אני יכולה להמליץ על כמה דברים... לגבי הכנה ללידה - אני גם מחפשת פתרונות. חשבתי אולי למצוא מישהי שתעביר לבעלי ולי מפגש חד-פעמי, אפילו אצלנו בבית?!?
 
אכן בבית.

היום אני בשבוע 32 ויומיים, כך שיש לי עוד שבועיים מלאים בבית. בינתיים בוהה בטלויזיה, קוראת קצת, ישנה ומציל החיים שלי-מחשב נייד שבעלי השאיר לי ליומיים, אחרי זה נראה מה יהיה.. אנחנו התחלנו את קורס ההכנה, אבל פספסנו את המפגשים עם הפיזיוטרפיסטית שהסבירה על טכניקות להקל על הכאב. ובכל מקרה, אני לא ממש יכולה להתאמן... מקוה שהספרים יתנו את התשובות,ושבעלי יסכים לשתף פעולה ולקרוא גם, שיידע מה לעשות.. תתענייני בכיף..
 
איפה את עושה קורס הכנה ללידה../images/Emo35.gif

יכול להיות נחמד מצד הגורם המעביר לבוא לקרתך ולתת לכם שיעור מרוכז בבית (זו בוודאי לא חובתם, אבל יכול להיות מאוד מתחשב). הספר נקרא לידה פעילה. טרם סיימתי את כולו, אבל מה שקראתי בינתיים מאוד אהבתי.
 
בלינסון

שלחתי את אמא שלי לקנות לי את לידה פעילה. מקווה שיועיל.. אפילו טרם הודעתי להם בקורס שאני מרותקת למיטה, אעשה את זה מחר. אגב, הפורום נכנס לחיי בדיוק בדיוק בזמן!!! אני נהנית ממנו.. אז תודה!
 
למעלה