מצטרפת חדשה.. רוצה לשפוך
ארוך..

מצטרפת חדשה.. רוצה לשפוך../images/Emo13.gifארוך..

שלום לכולן. היום גיליתי את הפורום.. אז אני נשואה ואמא לתאומים בן ובת אחרי 3 שנים של הזרעות והפריות ...הפרייה 4 מנצחת..(טכנית בעיית זרע) במהלך ההריון(חודש שישי עד אז הכל היה תקין) אובחנה לבן בעיה במח בהתחלה טענו שיש הרחבה ואחר כך שחסר חלק בקורפוס קולוזם ואחר כך שיש חלק בקורפוס שהטוא דק מדי ואז פשוט ילדתי... הקטנים היו בפגייה כי לא ידעו לאכול... עשו לבן א.ס (רופאת ידלים)שאמרה שנראה לי תקין אבל לדעתי היא לא ממש ידעה מה לבדוק ואני לא רגועה. בהריון הציעו לי מי שפיר וחששתי לאבד את ההריון לכן לא עשיתי וגם mri ששתי לפגוע בנסיכה וגם זה לא עשיתי. וץ מזה חשבנו שעשינו יותצ רמידי בדיקות על מנת להביא אותץם לעולם שלא צריך להוסיף עדו וגם עוד חרדות..(הפסיקו עשרות חרדות כל ההריון ועשרות חרדות לפני השגת ההריון) אמרו לנו משלל בעיות-בדיבור ,פיגור,תסמונת דאון,בתנועות. היום במבט של כמעט חודשיים אני רואה שהבת יותר מפותחת מהבן מתעניינת בדברים מסתכלת מחפשת ובוהה בטלויזיה כשמיעים מוסיקה או שמים לה ספר אדום/שחור /לבן היא מחפשת ומתענינת. גם במיטה היא מסתכלת ומתעניינת. ואילו הבן - קודם כל, כשהוא בוכה הוא קודם מחרחר כמו חזיר(באמת!!) . לא מחפש להתעניין,לא מתסכל בספרון שלו לא מחפש מקור שמע בטלויזיה ,לא חוקר את סבייתו מזיז ידיים למשל לבקבוק כאילו אוחז אותו אולעתים מנסה להפי אותו. הוא אוכל וישן.כל גירוי שאנחנו מנסים לתת לא ממש מעניין אותו. מה גם שנראה לנו שיש לו פזילה(והאטמתץ זה הדבר היחידי שלא מטריד אותנו ) בשובע האחרון הוא עשוה צואה תוך כדי השמעת קול של שחרור מלמטה...(מקווה שהבנתן) המשפחה טוענים שאנחנו היסטריים בגלל שזה ילדים ראשונים ושאין כלום . אולי זה נכון אבל אנחנו נוראה לחצים בעיקר אני.. רופא הפריון שלי שליווה גם אתההריון אמר שלדעתו אין כלום במח(בתקופת ההריון)ועם זאת שרק בגיל שנה וחצי יהיה ניתן לדעת בוודאות. מה לעשות למי לפנות ? האם זו אני או שבאמת זה החרדות מהטיפולים?
 
אולי רופא ילדים?

אני חושבת שבגיל חודשיים הרבה ילדים לא מתעניינים בגירויים בכלל ובטח שלא בספרים. האם שלחו אתכם למעקבים שונים - ראייה, שמיעה וכו' ? הכי טוב לשאול את רופא הילדים והוא יתן לכם הפניה ספציפית.
 
נשמע קשה נורא ../images/Emo178.gif

גם החרדות וגם חוסר הודאות
אני חושבת שבמקומך הייתי הולכת לרופא ילדים ממש טוב וותיק (מהליגה של פרופ' שפירר ודומיו), ומתייעצת איתו לגבי ההמשך. חוץ מזה שכדאי לבדוק עם התפתחות הילד מאיזה גיל הם מקבלים, ולקבוע תור לאותו גיל (כי התורים שם ארוכים נורא וכדאי לשריין מראש).
 

צ26

New member
קשה קשה קשה

(ד.א. הוצאת אותי מהמחבוא, כבר שנתיים אמא לתאומים ורק קוראת כאן). קודם כל, מסכימה עם סוכריה על מקל, ללכת לרופא מומחה. להבדק ולראות מה הלאה. דבר שני, כאמא לתואמים אני יכולה להגיד לך שתמיד השוואתי, תמיד דאגתי שאחד עושה והשני לא, שאחד ככה והשני ככה. למדתי קצת להרגע עם ההשוואות. הם שני ילדים שונים. אני מבינה את מקור הדאגה שלך ואת מקור ההשוואה שלך אבל עדיין חושבת שכדאי פחות להשוות. כדאי לבדוק כמו שכתבתי קודם אבל הם קטנים מאד עדיין. הם לא צריכים להתעניין בהכל ולא באותו דבר. בגיל הזה לאכול ולישון זה מצויין. בהצלחה.
 
מצטרפת לשתי קודמותי

ללכת להתייעץ עם רופא בכיר ומנוסה כדי שלפחות את תהיי רגועה (וזה חשוב!), ומרפאת התפתחות. וכאמא לתאומים בני 7 אני יכולה לומר לך שאנחנו תמיד משווים, למרות שמשתדלים שלא, והם תמיד לא היו באותו שלב התפתחותי (מחיאת כפיים, דיבור, הליכה, ציור, ועכשיו - קריאה). שולחת
 
../images/Emo201.gif

נשמע שאת ממש בחרדות קשות.. אין לי תובנות מיוחדות.. רק רוצה לשתף אותך שהילד שלי ממש ממש לא התעניין בצעצועים או בסרטונים לילדים עד גיל קרוב לשנה אולי אז בקטע הזה את ממש יכולה להרגע!
 

MAMALY

New member
פרופסור שינוול ברחובות

אני מאוד ממליצה לך לבדוק את הילד אצל רופא ילדים מומחה בפגים. רק למען השקט הנפשי כמובן, בעיקר בגלל שיש לתאומים ואחד אינו דומה למשנהו באופיו. יש תינוקות רגישים יותר יש אדישים יותר יש כל מיני ואת צריכה שקט נפשי. פרופסור שינוול הוא מנהל הפגייה בקפלן איש מדהים בעל נסיון רב מאוד ומומחה לטיפול ביילודים. הוא שייך לקופ"ח כללית ובעל מרפאה עצמאית. אם תרצי אשלח לך את הטל שלו במייל ובנוסף את יכולה לגשת אליו לייעוץ דרך המושלם של מכבי עם כל הניירת שיש לך. איש זה מטפל בילדיי מיום היוולדם (הגדול נולד פג) בהצלחה ובשורות טובות.
 
למעלה