מציאת איש שיווק (טוב)

hershal

New member
מציאת איש שיווק (טוב)

שלום. לאחרונה הוצאתי פטנט על עיצוב לתריסים לחלון. המטרה שלי היא למכור את הפטנט לחברה כלשהי ולקבל אחוזי מכירות. אני לא מבין בשיווק, אלא איש אקדמיה. האם הדרך הנכונה בשבילי תהיה למצוא איש שיווק שימשיך את הדרך בשבילי? איך מוצאים מישהו כזה? למרות שאני יכול לנסות להתעסק בזה בעצמי, אני מעדיף מישהו מנוסה שיקח לו פחות זמן ממני ואני אוכל להתעסק בדברים אחרים. תודה על העזרה וייעוץ. טל
 
איש שיווק

יועץ שווקי יעזור לך לבדוק אפשרויות ולקשר אותך לחברות המתמחות בבניית/מכירת תריסים.הוא יכול לייצג אותך או להמליץ לך על איש מכירות דיקדם את מכירת הפטנט. בהמשך, כמובן, תזדקק אף לעורך דין טוב שייעץ לך על איזה הסכם לחתום בדוק בגוגל- יועץ שיווק, ראיין מספר מועמדים והחלט על המתאים לך ביותר. בהצלחה!
 

hershal

New member
בהחלט אנסה את זה

תודה. מקווה רק לא ליפול על איזה שרלטן... גם ככה אני מקבל על הראש מהמשפחה על זה שאני מנסה להיות שונה ולהמציא משהו במקום למצוא "עבודה נורמלית" :)
 
להאמין בעצמך!

אם אתה נהנה וחש שעשייתך היא בעלת משמעות- האמן בעצמך ואל תתן לקולות הבולמים לעצור אותך. אם תבדוק היטב את המועמדים, לא תפול. כדאי לבקש ממנו המלצות. התקשר לאנשים, בדוק אותם, בקש מהם שימליצו לך על עוד אנשים שהיועץ עבד אתם, הצלב מידע והקשב גם לאינטואיציה שלך. אין ספק שכדאי להשקיע בבדיקה לפני שתקשור עצמך עם יועץ שכזה.
 

hershal

New member
תגובה

הקולות הבולמים אותי אומרים לי שעוד לא עשיתי שקל מכל הקישקושים שאני עוסק בהם. קשה להתעלם מטענה כלכך הגיונית :)
 
קשה קשה וגם אפשרי

הקולות הבולמים הם קולם של "השדונים" שמורידים את המוטיבציה ומגמדים את היכולות. נראה לי שיצירתיות וחדשנות הם ערכים חשובים מאד בחייך, הם נותנים לך את "טעם החיים"- האם נכון? אם תכבד אותם- תחייה חיים מלאים. מה באמת אתה רוצה? מה הכי מדליק אותך?על מה אתה מפנטז בתחום הקריירה? כשהחזון הזה ברור, אפשר להתחיל להציב מטרות ויעדים, לבנות תכנית פעולה ולממש את הפנטזיה- צעד אחר צעד. תתאמן על כך ותצליח!!! בהצלחה!!!
 

hershal

New member
מכירה אנשים שעשו את זה?

שהגיעו מרעיון לחברה או מוצר שמכרו ועשו על זה כסף? מישהו שאני יכול להתייעץ איתו לגבי הדרך והתהליך, לקבל פידבק. יועצים יש הרבה, אבל אני מחפש מישהו מנוסה שבאמת עשה את זה.
 

nuni81

New member
מהיכרות עם עולם השיווק והמכירות

לדעתי לא נכון וגם מאוד יקר לחפש ולמצוא יועץ שיווק. שווה לך בעצמך, לבדוק את עולם התריסים - מי המובילים, מי החדשניים, לפנות ל-2-3 חברות שמייצרות בתחום ולשווק להם את הפטנט. סביר להניח שתרוויח בסופו של יום פחות כסף, מאשר אם הייתי מייצר ומשווק בעצמך את המוצר, אבל אין מה להשוות מבחינת אורך התהליך- מכירה יכולה לקחת כמה חודשים ושיווק עצמי לוקח כל החיים... בהצלחה!
 
למעלה