מצעד מס' 29 לשנת 2003 / רדיו י-ם

א ו ח נ ה

New member
מצעד מס' 29 לשנת 2003 / רדיו י-ם

26.08.2003 עוזבים את המצעד: Nena & Kim Wilde / Anyplace Anywhere Anytime / 8 weeks, # 8 Kurtis Mantronik Ft. Chamonix / How did you know? / 7 weeks, # 1 ATB / I don’t wanna stop / 4 weeks, # 12 50 Cent / 21 Questions / 2 weeks, # 23 Evanescence / Bring me to life/ 6 weeks, # 2 Linkin Park / Somewhere I belong/ 1 week, #28 Michelle Branch / Are you happy now/4 weeks,#16 תנועות בתוך 30 הגדולים: 6 עליות, 16 ירידות, 7 כניסות חדשות, דריכה אחת במקום. 1 - Black Eyed Peas / Where is the love? 2 - KMC Ft. Sandy / Get better 3 - Kosheen / All in my head 4 - Dr. Alban / Work work 5 - Dannii Minogue / Don’t wanna lose this feeling 6 - Dj Sammy / Sunlight 7 - DT8 Ft. Roxanne Wilde / Destination 8 - Delerium Ft. Jael / After all 9 - Lisa Scott Lee / Lately 10 - Kim Sanders / Something about you 11 - Laura Pausini / Surrender 12 - The Rasmus / In the shadows 13 - Junior Jack / E samba 14 - Captain Hollywood Vs. Murphy Brown / Axel F. 2003 15 - T.a.t.u. / How soon is now 16 - Groove Armada / Easy 17 - Scooter / The night 18 - Dj Bobo / Chihuahua 19 - Urban Trad / Sanomi 20 - Plummet / Damaged 21 - N-Trance / Destiny 22 - Beyonce & Jay-z / Crazy in love 23 - Madonna / Hollywood 24 - Simply Red / Fake 25 - Moloko / Forever more 26 - B2K / Girlfriend 27 - Sonique / Can't make up my mind 28 - Kate Ryan / Scream for more 29 - Michael Woods Ft. Imogen Bailey / If you want me 30 - Mis-Teeq / Scandalous שבוע שני בפיסגה ל-Black eyed peas בהפרש קטן מהמקום השני, שם אנחנו מוצאים את הכניסה הגבוהה של השבוע ששייכת כל כולה להרכב הדאנס KMC . זהו סינגל שני שלהם אצלנו במצעד, כשסינגל הבכורה שלהם I feel so fine הגיע רק אל המקום ה-13. במקום ה-3 חברי Kosheen מתחזקים שלב נוסף, וכרגע זהו באופן רשמי הלהיט הכי מצליח שלהם אצלנו (הקודם הכי מצליח שלהם היה הסינגל Catch שהגיע אל המקום ה-4). במקום 5 כניסה חדשה שנייה בגובהה למלכת הדאנס העכשווית Dannii Minogue . בחישוב קליל שעשיתי זהו הסינגל ה-7 שלה שצועד במצעד ישראלי כלשהו, הספק לא מי יודע מה בהתחשב שלהיטה הראשון בישראל היה לפני 10 שנים עם This is it שהגיע אל המקום ה-3. העלייה הגבוהה של השבוע שייכת ל-Dj Sammy - קפיצה של 7 שלבים אל המקום ה-6. במקום 7 כניסה חדשה נוספת לאחות של קים וויילד,רוקסן וויילד ביחד עם מפיקי הדאנס DT8 . בבריטניה הלהיט הזה הגיע רק אל המקום ה-23. כניסות חדשות נוספות במקומות: 15, 16, 19, 21 . הפינה לשיפוטכם: 31 / Amy Studt / Misfit 32 / Dido / White Flag 33 / Eminem / Business 34 / Kelly Clarkson / Miss Independent 35 / Stacie Orrico / Stuck 36 / Shaggy Ft. Chaka Khan / Get my party on
 

TheRasmus

New member
GET BETTER מקום שני??

אמנם המקום ה-1 ראוי בהחלט! אבל מזאת הכניסה הזאת של KMC?? לא הייתי נותן לשיר הזה יותר ממקום 16.. זה שיר למועדונים לא למצעדים... אולי בשבוע הבא המצעד יהיה טוב יותר כי יש פינה לשיפוטכם חזקה ביותר!!! האכזבות הכי גדולות שלי היו מד"ר אלבאן שחשבתי שיגיע למקום ה-1.. וכמובן הראסמוסים שירדו 6 שלבים למטה.. השיר של קושין בהחלט הכי טוב שלהם עד היום.. אפילו בגלגל"צ משמיעים אותו זה כבר הישג!
 

stereo4me

New member
גם המקום השני בהחלט ראוי

eurotrash במיטבו רק חבל שרק עכשיו השיר צועד אצלנו באירופה זה יצא לפני שנה.
 

Poi§on

New member
הצתות מאוחרות בפינות לשיפוט...

סטייסי הוציאה כבר שיר חדש...למרות שאני חולה על השיר Stuck ואני אצביע בעדו. מה גם שהשיר של Amy Studt נחרש כבר חודשיים ב Mtv Hits ובמצעד הבריטי וכך גם השיר Miss Independent. לגבי המקום הראשון...אין מילים - שיר מצויין!
 

TheRasmus

New member
חחחחח..

מה לעשות אנחנו לא בקצב של האמריקאים יש גם לקלי קלארקסון שיר חדש שנקרא LOW. ורק עכשיו MISS INDEPENDENT מועמד.. וגם לאיימי סטאדט כבר יש בבריטניה שיר חדש שנקרא UNDER THE THUMB וMISFIT באמת ישן.. אבל רק עכשיו הסינגל הגיע לארץ! תוכל לראות אותה מועמדת גם בפינה לשיפוטכם בגלגל"צ.. אגב אם מדברים על גלגל"צ אז ראיתם מזה? WHITE FLAG נכנס הישר למקום ה-1! אני מקווה שגם ברדיו ירושלים נעשה את הצעד הנכון ונכניס אותה הישר למקום הראשון! (חחח אם מדברים על ישנים אז כבר שמעתי את השיר הזה לפני חודשיים בערך..)
 

TheRasmus

New member
אויש בטח באירופה חושבים עכשיו..

איזה טעם מזעזע יש לנו במוסיקה! מזה השיר הזה? טיפת איכות לא תזיק.. תראה איזה הבדל בין השירים האחרונים שנכנסו למקום ה-2 ברדיו י-ם: EVANESCENCE-BRING ME TO LIFE MADONNA-HOLLYWOOD שירים כאלו אפשר להבין.. אבל KMC? ב-ו-ש-ה לנו!
 

א ו ח נ ה

New member
ההצתה המאוחרת שייכת ל...

חברות התקליטים בארץ ולא לנו! למה זה בעיה להכניס שיר איך שהוא יוצא? הבעיה שהתאריך יציאה תמיד נידחה בחודשים בישראל וללא אישור מחברת התקליטים אי אפשר להצעיד אותו. ובנוגע ל-KMC , הלהיט הזה פשוט נחרש ברדיו י-ם, בגלל זה הכניסה כל כך גבוהה כי מן הסתם רוב המדרגים הם ירושלמים.
 

א ו ח נ ה

New member
אהה...ועוד משהו אחד../images/Emo132.gif

יש אצלנו מצד שני גם להיטים שמקדימים בהרבה את שאר התחנות בארץ (או שבכלל לא יצעדו שם)...
 

TheRasmus

New member
חחחחחח ברור!

יש מלא להיטים שצועדים אצלכם ועדיין לא הגיעו למצעדים האחרים.. כמו WORK WORK IN THE SHADOWS ועוד.. אבל אני מניח שהרבה לא מכירים את כל השירים בגלל שהמצעד לא משודר.. למשל השיר IN THE SHADOWS מושמע בכלל ברדיו ירושלים? וגם אין לזה קליפ בMTV אז רק מי שהוריד מקאזאא יכל לראות.. וברור שהמצעד שלכם הוא הכי טוב! חוץ מכמה פאשלות(כמו השיר של KMC)וגם המצעד השנתי של שנה שעברה היה הכי טוב בכל הארץ!(מבחינת הטופ 10) אה ודרך אגב מתי השיר של סטינג אמור להגיע? ראיתי אותו כבר בפינה לשיפוטכם בגלגל"צ..
 

ramoni

New member
תגיד ראסמוס

יש קליפ לשיר "IN THE SHADOWS". כי אני בדרך כלל מתעדכן בשירים מMTV. ולא מכאן(יש יותר מידייי, מי לבחור להוריד..............) בכל אופן אני לא זוכר שראיתי אי פעם קךיפ שלהם מרצדץ במסך
 

Poi§on

New member
נכון, הצתות מאוחרות לחברות...

התקליטים והאחראיים להוצאת סינגלים...טוב שלא נזכרו הרבה זמן אחרי. חבל. אבל ללא ספק, המצעד של רדיו ירושלים מספר אחת! אוחנה קבל צל"ש
 

TheRasmus

New member
אני מדרג כל שבוע באתר!!!!!

וגם נרשמתי ברשימה להחזרת המצעד!
 
למעלה