מקווה שתוכלו לעזור

Rבקה1

New member
מקווה שתוכלו לעזור

ואם לא - להפנות אותי לספרות מתאימה. שלום לכולם, אורחת מפורום שכן. עברנו דירה לפני כשנה+ לדירת חלומות שלנו. פנטטהאוז גדול, כמו שחלמתי. לצערי, אני מרגישה שאני לא כ"כ מתחברת לדירה, או שהדירה לא מתחברת אלי. הזוגיות שלנו - לא משהו (אבל זה היה גם בבית הקודם, וזו אחת הסיבות שמאוד רציתי לעבור. בבית הקודם הרגשתי שברגע שאני נכנסת הביתה, כאילו כל האנרגיות עוזבות אותי, ואני מרגישה סחוטה). מאז נכנסנו לדירה החדשה, לקטנה שלי גילו סכרת נעורים. הגדולה נפרדה מהחבר שלה (לאחר שנתיים וחצי ביחד). הבעל פוטר לפני כחודש מהעבודה. אין ספק שמשהו לא זורם כמו שצריך. אין מצב לעבור לדירה אחרת. לאחר שקנינו את דירת החלומות, לא נשאר לנו הרבה כסף לשיפוץ (לא שהיה הרבה מה לשפץ בדירה) עשינו רק דברים הכרחיים כמו צביעה. חשבנו להתחיל בשיפוץ ובהתאמת הדירה לטעמנו לאחר כשנה. לצערי כאמור, בעלי פוטר, כך שהרבה כסף לשיפוצים אין... האם יש משהו שאפשר לעשות במיידי, כדי לשנות ולו במשהו את האווירה? תודה למי שקרא עד כאן. ותודה מראש למי שיעזור.
 

Press Here

New member
דירת החלומות?

זה מאוד תלוי בכיוון של חזית הבית (האזור שנראה או מרגיש כמו הפרונט של הבית,לאו דווקא הפרונט של הבניין עצמו, מהסלון מאוד קל להרגיש בד"כ) ובשנה בה הבית נבנה או אוכלס בפעם הראשונה. הכיוון צריך להיות ממש במעלות, אם יש ברשותך מצפן. מה שכן, יש משהו שאת יכולה לעשות לשם התחלה שכנראה יעזור קצת, אבל אם לא אין מה להפסיד. יש כזאת תאוריה שנקראת "מפת כוכבים אנכית" שבעצם מבוססת על מספר הבית. אם יש לך את סכום מספר הבית (של הבניין והדירה בנפרד) ואת השנה בה הבית נבנה או אוכלס בפעם הראשונה, לפי מספר הבניין, אפשר למצוא את מספר הדירה האידיאלי. (עובד כמו קומבינציות, תלות של מספר הבניין במספר הדירה) אם למשל סכום מספר הבניין הוא 7, וסכום מספר הדירה 8, שזה לא משהו, אפשר לשנות את סכום מספר הדירה ל-4, ע"י הוספת 5 בצבע של לק שקוף כך שמספר הדירה יהיה 517 או 175(משמאל או מימין). את התאוריה עצמה, כלומר איזה מספרים עובדים ואיזה פחות, את לא צריכה לדעת, אבל אם תביאי לי את הסכומים של מספר הבניין והדירה בנפרד אני אוכל לחשב לך ולהגיד איך בדיוק את צריכה להמשיך משם. ושוב, זה רק הבסיס, אם תפעילי את התאוריה הזאת זה לא אומר שהכל ישתנה, אבל תהיה התקדמות כלשהי. יום טוב
 

Press Here

New member
תיקון*

בדוגמה שלי נתתי את סכום מספר הדירה שהוא 8, שכחתי לציין שהנחתי שמספר הדירה עצמה היא 17, ולאחר מכן שיניתי ל-517 או 175. (את ה-5 ניתן להוסיף בלק שקוף)
 

Rבקה1

New member
לא יודעת מתי בדיוק נבנה הבניין

לפני בין 19 ל 20 שנה. אני יכולה לבדוק את זה. הבניין מס' 7 הדירה מס' 30. אני אנסה לברר את שנת ההקמה של הבנין. תודה.
 

Press Here

New member
לפי מספר הבניין,

תוכלי להוסיף את הספרה 1 או 7 בלק שקוף למספר הדירה, 301 130 730 307
אין צורך בלבדוק מתי הוקם הבניין, המידע שנתת הוא מספיק. כיוון חזית הדירה יכול להיות מאוד מועיל.
 

Rבקה1

New member
תודה. חזית הדירה למה הכוונה?

דלת הכניסה לבית היא ממערב, אבל אין שום דבר אחר נוסף שפונה למערב בדירה. המרפסות והחלונות של רוב החדרים פונים למזרח. במרפסות (מכיוון שזה פנטהאוז עם 2 מרפסות) יש גם צפון ודרום. רק בחדר של הבת הגדולה החלון פונה לצפון. ולגבי הפתרון שלך, פשוט להוסיף בלר שקוף? לאן? על הדלת לא כתוב מספר.
 

Press Here

New member
כנראה שהחזית במזרח,

הדבר היחיד שאני זוכרת על מזרח הוא כוכב הר 5 במרכז, אבל אני לא יכולה לתת לך חוות דעת מקצועית, אז אני ממליצה לך לשכור ייעוץ מקצועי. לשם בדיקה מלאה של הבית ומפת האנרגיה, צריך גם שרטוט של הבית. לגביי המספר על הדלת, תוכלי פשוט להוסיף 1 או 4 בלק שקוף.
 

Press Here

New member
מפת כוכבים אנכית נחשבת נומרולוגיה?

לא ידעתי, תודה על התיקון.
 
חישוב עפי' מספר הבית אינו פנג שואי!!

השימוש כאן במושגים אינו זהה, מפת הכוכבים המעופפים של הבית הינה המפה המתארת את איכות הצ'י במבנה - הפנג שואי עוסק בצ'י האדמה. חישוב מספרי של הבית אינו כניתוח הבית עפ'י הסביבה. מבקשת שמידע המועבר בפורום יהיה מקצועי. או שיודגש במה מדובר. האם את עוסקת ביעוץ פנג שואי? אושרה
 

ilanamysticana

New member
דעתי

האמת יש במקרה זה הרבה תהליכים לא קלים. מאחר ועברתי בזמנו דברים דומים אני בהחלט מבינה את ההרגשה. לגבי הדירה:הדירה משקפת את המצב האנרגתי של האנשים עצמם לא הדירה גורמת לכל התהליכים כי אם המפה האנרגתית מספרת את סיפור האנשים. כפי שאמרת מצב הזוגיות היה לפני המעבר. אפשר להעזר ביועצת פנג שואי מקצועית שיכולה לנתח את מפת האנרגיה של הבית שתיעץ לנסות ולהביא איזון אנרגתי. בזמנו הספר (לא קשור בפנג שואי) אל דאגה של דייל קרנגי עזר לי הרבה על המצב הכמעט דומה לשלך. לנכדתי יש סכרת נעורים והייתי ממליצה להבין שאפשר לחיות ולהנות מהחיים. כדאי שהיא תפגש עם ילדים נוספיםעם סכרתנעורים ,שתצא לקיטנת סכרת נעורים שנערכת כל קיץ. לנסות ולהבין שבחיים יש עליות וירידות וזה חלק מתהליך החיים אני יודעת שקשה ומשפט שיגיד שבסוף זה יסתדר קשה לקלוט כרגע אך האמיני לי עברתי דרך ארוכה מהזמנים שהייתי במצבך ויש לי הוכחות שזה עובר ,זה מחשל וכל השג והצלחה שתבוא אחר כך תהיה יותר מתוקה. אין צורך לעבור דירה וההפך הוא הנכון לפני שעוברים הדברים צריכים להשתנות לטובה כי כפי שכבר ציינתי הבית הוא תמונת ראי של אנרגית האנשים החיים בתוכה. שיהיה רק טוב וזה יבוא.
 

Rבקה1

New member
../images/Emo51.gif את ממש מעודדת אותי

זה נראה לי כאילו הדברים הרעים מגיעים בקצב בשנה הזו. חפש מחר את הספר המומלץ. לגבי סכרת הנעורים - הנסיכה הייתה השנה בקייטנה הזו וסופרת את הימים לקייטנה בשנה הבאה. דווקא מהבחינה הזו נכנסנו פחות או יותר לתלם.
 

Rבקה1

New member
כן. השנה זה היה בקיבוץ גונן

וזוהי השנה שבה גילו את הסכרת כך שזו הקייטנה הראשונה שהיא משתתפת בה. היא המשיכה לשמור על קשר עם חברות שהכירה שם.
 
המלצות

שלום לך, נשמע שאכן המעבר עורר לו אי אלו אירועים בחייכם, יתכן וישנו קשר, יתכן ולא, סביר להניח שישנו פונטציאל מסויים המגולם בדירה ובא לידי ביטוי באופן חזק יותר בחייכם כעת. ההמלצות במיידי שאוכל לתת לך הינן - טיהור אנרגטי עוצמתי לבית (לערוך בבכור לכל הפחות) או לפנות למטהרת מקצועית (עם המון המלצות!) ממליצה על יעוץ פנג שואי של יועץ מומחה. יכולה להפנות אותך למתקשרת שיכולה לבדוק גם את הנושאים הללו. (במידה ותהיי מעוניינת כתבי לי במסר/מייל [email protected]) שבוע טוב, אושרה
 
טיהור הבית

שלום לך, קנית "בית החלומות", כפי שאת מכנה זאת, זו אכן חוויה נפלאה. אני מניחה כי חיכיתם לכך לא מעט זמן. לבית שלנו ישנו מקום מרכזי בחיינו וניתן ללמוד ממנו הרבה עלינו. ייתכן ויש צורך לבצע טיהור בית בכדי לשחרר אתכם מהתחושות הלא נוחות אותן את מתארת. את מוזמנת לקרוא עוד בנושא: &http://www.freespirit.org.il/articles.php?articleId=015 המשך יום נעים, ניצה מזר יניב מרצה ומרפאה הוליסטית טיהור בית ועסק
 
למעלה