מקרה מיוחד במינו

carey2

New member
מקרה מיוחד במינו

אני פשוט לא יודעת למי לפנות זה דבר מאוד מוזר ,זה היה אצל סבתא שלי אחר כך עבר לאמא שלי אלי ואיפלו לאחי הקטן ולאחותי, מה שקורה, שאנחנו חולמים חלום ובחלום אנחנו נמצאים במצב של שינה בחדר במיטה ואנחנו מנסים להתעורר ולא מצליחים,אני זוכרת שהייתי צועקת "אמא אבא "כלום אף אחד לא שומע ולא מעיר אצל אמא שלי שזה קרה לה עכשיו ואני כותבת כי אני לא יודעת למי לפניות היא מספרת שהיא צועקת לאבא שלי שהוא לידה להעיר אותה והיא לא מצליחה להתעורר והיא שומעת אותו אומר לה קומי והיא לא מצליחה ואז היא קמה בוכה והיא אומרת שזה כמו מצב של חוסר הכרה עילפון,ואצלי זה בתוך חלום ,אני רואה את החדר שלי חושך ואף אחד לא מעיר אותי ,כאלו שזה המוות כאילו בן אדם חסר הכרה מזה למי פונים האם כתבתי בפורום המתאים?בבקשה עיזרו לי לעזור לאמא שלי
 

eliya-l

New member
זה מצב ידוע וקורה לדי הרבה אנשים

היתה על זה כתבה - לא זוכרת היכן ונדמה לי שגם דיברנו על כך כאן. בכל מקרה מה שצריך לזכור בזמן שזה קורה שהמדובר בחלום ולהמשיך לישון, או לעשות נשימות ולהרפות את הגוף. התחושה היא תחושה של שיתוק ואי יכולת לזוז.
 

maysabel

New member
לי זה קרה

לא פעם ולא פעמיים.. זה אכן קורה ולא נדיר כל כך
 
מצב מוכר

בזמן חלימה הגוף נרפה, נכנס למצב המתנה, השרירים רפויים וכל המערכת החשמלית עובדת על מינימום. קורה שבמצב זה של רפיון ישנה התעוררות מוחית (מצב של חצי עירנות) בעוד מערכות הגוף רדומות ונוצרת הרגשה לא נעימה שהראש אומר לגוף "זוז" וזה לא מגיב, המח נותן פקודת דיבור, התחושה היא שיש דיבור אך המילים לא יוצאות. כשאת אומרת שזו תופעה חובקת בית, יתכן ואתם די קלילים בשינה או שקרה משהו טראומטי בבית שגורם לכולם להיות מעט עירניים . יש שיכנו תופעה זו כתופעה חוץ גופית-לא אכנס לזה עכשיו רק להרגיע שהתופעה מוכרת.
 
למעלה