מרבו טועה ואסטרטגיה הגנתית היא האסטרטגיה הנכונה

מרבו טוען שצריך להשקיע הכל בהתקפה ולא בהגנה ולאמץ גישה התקפית(מן הסתם).

הרעיון הזה טוב לתקופה של פעם שהיריבים חלשים יחסית,אין בעיה להרוג אזרחים והכי חשוב אין ביקורת בינלאומית.


לכן אהוד ברק צדק שיצא מלבנון ולכן שרון צדק שיצא מגוש קטיף ועזה.

גם הנרי טועה שצריך לצאת לגבולות 67 ולהשאיר חיילים ביו"ש ועזה - שזה גם אסטרגיה חצי התקפית - שההגנה

נעשית באזור לא שלך - סוג של רצועת ביטחון.


לא,הגישות האלה שגויות,היום נהוגה שיטת המבצר.

מה היה שאני הייתי צעיר?

גדרות אבן נמוכות שלפעמים היה להן גם שיכבה נוספת של צמחיה.

ז"א מסביר פנים לזרים - אפשר לראות מה קורה בבית מול.

מה היום נהוג?

"בונקר" - חומות גבוהות מאבן,ברזל,שיש או צמחיה, וברזנטים שמכסים שלא תוכל לראות כלום,אם זה חומה נמוכה שמים שפיצים שלא תוכל לשבת שם.

כי אנחנו נמצאים בתקופה של מעבר מרע לטוב,אבל הרוע עדיין מנסה לעשות מהלכים ולא לוותר, אז כולם "מרימים הגנות".

כל שכן מתבצר בדלת אמותיו.

וזה גם מה שצריך לעשות מבחינה מדינית.

נכון, זה פסיכופטי וסוציופאטי אבל זה המצב כרגע.


אם זה טוב לגן ילדים זה טוב גם לנו.
 

palmony1951

Well-known member
מרבו טוען שצריך להשקיע הכל בהתקפה ולא בהגנה ולאמץ גישה התקפית(מן הסתם).

הרעיון הזה טוב לתקופה של פעם שהיריבים חלשים יחסית,אין בעיה להרוג אזרחים והכי חשוב אין ביקורת בינלאומית.


לכן אהוד ברק צדק שיצא מלבנון ולכן שרון צדק שיצא מגוש קטיף ועזה.

גם הנרי טועה שצריך לצאת לגבולות 67 ולהשאיר חיילים ביו"ש ועזה - שזה גם אסטרגיה חצי התקפית - שההגנה

נעשית באזור לא שלך - סוג של רצועת ביטחון.


לא,הגישות האלה שגויות,היום נהוגה שיטת המבצר.

מה היה שאני הייתי צעיר?

גדרות אבן נמוכות שלפעמים היה להן גם שיכבה נוספת של צמחיה.

ז"א מסביר פנים לזרים - אפשר לראות מה קורה בבית מול.

מה היום נהוג?

"בונקר" - חומות גבוהות מאבן,ברזל,שיש או צמחיה, וברזנטים שמכסים שלא תוכל לראות כלום,אם זה חומה נמוכה שמים שפיצים שלא תוכל לשבת שם.

כי אנחנו נמצאים בתקופה של מעבר מרע לטוב,אבל הרוע עדיין מנסה לעשות מהלכים ולא לוותר, אז כולם "מרימים הגנות".

כל שכן מתבצר בדלת אמותיו.

וזה גם מה שצריך לעשות מבחינה מדינית.

נכון, זה פסיכופטי וסוציופאטי אבל זה המצב כרגע.


אם זה טוב לגן ילדים זה טוב גם לנו.
יש בדיחה מ-

2 מzדיינים הגיעו לרב (יעני דיין/בית משפט) -אז לצד א הוא אומר ''אתה צודק'', ולצד ב הוא גם אומר ''אתה צודק'', אז אשתו של הרב אומרת לרב''-''איך יכול להיות ששניהם צודקים?!''-אז הוא עונה לה-''גם את צודקת''
 
למעלה