מרגישה שהולכת למות

SHIRITA13

New member
מרגישה שהולכת למות

מרוב לחץ. אני מתפוצצת , הילדה בבית, אין בית ספר. אנחנו נלחמים על בית הספר שנראה לנו הכי טוב. נלחמים במשרד החינוך ולא מתכוונים לוותר בשום מחיר. בינתיים משלמים בבריאות שלנו, בעלי ואני בלחץ עצום, לוקחים כל יום כדורי הרגעה. לי יש לחצים בחזה וקשיי נשימה. בקושי מצליחה לתפקד בבית. בקושי לתת תשומת לב לבנים המקסימים שלי. מחר יש לנו יום נישואים מספר 13, לא נראה לי שנחגוג, אלא אם כן נקבל תשובה חיובית ממשרד החינוך. כ"כ מרגיז שעם כל הקשיים שיש לנו באופן רגיל, עוד מקשים עלינו. חברים, תחזיקו לי אצבעות שלא אתמוטט, זקוקה לזה.
 

ל ו ל י ת

New member
הי שיריתה

ימים לא קלים עוברים עליכם אני מאחלת לכם שתצליחו להשיג את מה שאתם מנסים- למצא את המקום שאתם מאמינים שהכי נכון והכי טוב לילדה שלכם. עצה שלי אליך: תכינו רשימה עם הסיבות הכי הגיוניות ל-למה המקום שאתם רוצים הוא הנכון לילדה שלכם. את הרשימה ההגיונית תהפכו למסמך רשמי ברור מתומצת ומסודר, כי מי שמקבל אותו צריך לקרא עוד הרבה מכתבים מהרבה הורים בהרבה עניינים אני מאמינה. תעשו את זה הכי משכנע שיכול להיות. אולי תתנו למישהו שיקרא ויחווה דיעה. ותשלחו. אני מקווה שתצליחו קחו מנת כוחות וירטואליים ממני... אולי אולי אולי (אולי תלוש מהמציאות אבל בכל זאת) תביאי פרח עדין לבעלך מחר. עם פתק. או אפילו קחי בייביסיטר לשעה, וצאו קצת לשאוף אוויר מחר. אפילו לאכל יחד גלידה. דברים קטנים. אך יקרים. שלך,
 

system 1

New member
בית ספר זה לא הכל

שלום לך, אני אדם עם תואר אוניברסיטאי מהנדס... במשך כל ילדותי מכיתה ג ועד תיכון נלחמתי בממסד של בית ספרי(שהיה הטוב מכולם בעיר) - הייתי תלמיד אנטגרציה . . . היום כאשר אין לי עבודה קבועה ואחרי 11 שנות עבודה בתחום ומעבר ממקום עבודה אחד לשני עם כל הסיבות הידועות והתסכול אני מסתכל על אחי עם תואר הנדסאי עם מקום עבודה מסודר וחיים מסודרים והוא גמר תיכון מקצועי שלא היה בין הטובים בעיר. הכי חשוב זה החינוך בבית ולזה צריך כח, אורך רוח, ולהיות רגועים תמיד האדם יכול להשלים לימודים במידה וצריך (כך עשו חלק מהמהנדסים שלמדו איתי) תהיו רגועים, ואל תשרפו פיוזים על ממסד החינוך זה לא שווה את היחסים בין בני הזוג . . .
 
למעלה