איליה קוגן
New member
גם ככה יש ברכבת ישראל עודף כריזה
ויש גבול ברור על מה כורזים ועל מה לא. בתחנות לא כורזים על מסלולי המשך. בדיוק כמו שלא כורזים בחיפה על זה שצריך לקחת את הרכבת לת"א כדי להמשיך לבאר שבע. אתה היית בתחנה פרברית של חיפה, ורצית להגיע לתל אביב. על פי עקרון ההתקדמות, היה עליך לקחת בכל מקרה את הרכבת הבאה לחיפה. אין לך מה להפסיד מזה (למעט מקום ישיבה), כי במקרה הגרוע היית עולה בחיפה על רכבת שמתחילה בנהריה.
גם ככה יש ברכבת ישראל עודף כריזהישנם גם נוסעים מזדמנים
שמגיעים עקב אילוצים אלה ואחרים.
במקרה שלי למשל - נסיעה מהרגע להרגע.
 
אילו ידעתי שמחיפה מרכז תצא רכבת לכיוון דרום אז בהחלט הייתי עולה על הפרברית לחיפה מרכז ולא מחכה לרכבת שמגיעה מנהריה.
הקופאית יכלה לומר לי מילה בעניין הזה גם אם יש סיבות שבגינן איאפשר לכרוז...
 
מעבר לזה, אני לא מבין למה איאפשר לכרוז בהתחשב בכך שכל דקה כורזים שרכבות מהירות עוברות בתחנה וצריך להתרחק משפת הרציף אפילו שאף רכבת לא עוברת...
ויש גבול ברור על מה כורזים ועל מה לא. בתחנות לא כורזים על מסלולי המשך. בדיוק כמו שלא כורזים בחיפה על זה שצריך לקחת את הרכבת לת"א כדי להמשיך לבאר שבע. אתה היית בתחנה פרברית של חיפה, ורצית להגיע לתל אביב. על פי עקרון ההתקדמות, היה עליך לקחת בכל מקרה את הרכבת הבאה לחיפה. אין לך מה להפסיד מזה (למעט מקום ישיבה), כי במקרה הגרוע היית עולה בחיפה על רכבת שמתחילה בנהריה.