מרכז העיר המתכער מיום ליום

Dboy18

New member
מרכז העיר המתכער מיום ליום

אע"פ שגברת גרמן ממש מנסה לייפות את מרכז העיר, היא רחוקה מלהצליח. למה נותנים רשיון לכ"כ הרבה אנשים לפתוח שווארמות פלאפלים וסתם פיצוציות מפגרות במרכז העיר? אני לא יודע מי מכם היה אי-פעם במרכז פתח-תקווה, אחת הערים הכי מסריחות ומכוערות במדינה הזאת, אבל אנחנו מתקדמים בצעדי ענק לקראת מה שהולך שם. שלא לדבר על התחנה המרכזית הזאת, שיהרסו אותה כבר, כמה נזק היא עושה. ושדרות ח"ן שלא יעזרו לאף אחד חוץ מהרומנים והזקנים שימשיכו לשתות וודקות, בירות ולשחק דומינו וקלפים - בושה וחרפה. צריך לשקם את מרכז העיר הזה דחוף!!
 

[אורן]

New member
נכון!

צריך לשפץ את המרכז. אפשר לקחת דוגמה מרעננה- יש להם שם קניון אם אינני טועה ורחוב אחוזה פשוט מקסים שם.
 

shiri_b

New member
ואם בקניונים עסקנו......

שמעתם שהולכים לפתוח קניון "לצעירים" במרינה???
 

*neta*

New member
מישהו טייל לאחרונה בשדרות חן?

יכול להסביר לי למה צריך שם (מעין) מדרחוב? טוב לפחות הם ירדו מהרעיון של השוק.. ואחוזה רחוב גדול (הכי ארוך בארץ) אז לא פלא שיש בו הכל, רק הקניון שלנו מבודד (יחסית למרכז העיר) ומה גם ש"לב העיר" שומם עכשיו..
 

[אורן]

New member
לא כי הוא כזה גדול

הגודל לא קובע במקרה הזה- עיריית רעננה השקיעה בו סכומים אדירים והרבה מאוד מאמץ, ולכן הוא נראה ככה.
 

Dboy18

New member
לב העיר עבר שבץ..

אני גר ליד, אני מרחם על אלה שגרים מאחורה ולא יכולים להיכנס לבתים שלהם עם המכוניות וצריכים לעשות את האמא של הסיבוב כדי לצאת ממנו! וד"א, מעיפים משם את כל חנויות הירקות, מצפים מבתי-קפה ומסעדות למיניהן להתנחל שם, מין נחלת בנימין שכזאת, הרצליינית למשעי. אבל לא נראה לי שאלה יהיו מקומות שיישארו פתוחים עד שעות מאוחרות, כי היו כאלה שלא ממש חשבו שיש שם אנשים שגרים וזה יפריע להם לישון...
 

shiri_b

New member
כן שמעתי על זה.......יעל גרמן

עושה make over להרצליה......לא בהכרח טוב. אני חושבת ששמעתי שעושים את זה בגלל שהקניון הפך להיות כמו לב העיר ולא הרבה באים ללב העיר אז הם רוצים למשוך לשם אנשים.
 

Dboy18

New member
הקניון הוא לב העיר, אבל

מבחינת המקום שלו הוא הכליות :) לפני שחשבו על איפה לבנות את הקניון הגיעו למסקנה שהרווח הכי גדול יהיה במידה והוא ימוקם בין פיתוח לבין מרכז העיר, ומקסימום הנערים ילכו אליו ברגל, יש להם רגליים. שלא לדבר על האספקט הבטחוני של המיקום שלו, הקניון הזה הוא כמו מבצר, אני מכיר שם את אחד השומרים, הוא הראה לי איפה יש מצלמות, הקניון סגור הרמטית, הוא הכי בטוח בארץ, וגם אנשים רגילים חושבים על זה כשהם רואים איפה הוא תקוע. בכל מקרה צריך איזו אלטרנטיבה, אבל בתקופה כזאת אף אחד לא יתאמץ לפתוח מקום בילוי עד מאוחר בהרצליה, שכבר עברה פיגוע אחד..
 

shiri_b

New member
אולי יש בקניון מצלמות

אבל הבדיקות הביטחונית שם לא הכי קפדניות אותי למשל היו הרבה מצבים שאפילו לא בדקו........ואני מתכוונת הרבה פעמים שפשוט נכנסתי ואפילו לא חיפשו עלי כלום או ביקשו ממני לפתוח את התיק.
 

*neta*

New member
כן תופעה מוכרת..

לא יודעת אם זה רק לבנות, אבל במקרים שאני וחברות שלי נתקלנו, לא בודקים את הבנות, בלי המכשיר הזה ובלי כלום.. וללכת לקניון ברגל-קל אם אתה גר בהרצליה ב´, אבל זה ארוך למי שגר באיזור הרצליה הירוקה (מנסיון כמעט שעה ללכת!)..
 

Dboy18

New member
אני לא הולך, יש אוטו, אני עצלן ../images/Emo13.gif

יאללה ילדודס, תוציאו רשיון!
 

*neta*

New member
יש סיבה שאנחנו

"מאותגרים מוטורית". קטנים מידי להוציא רישיון...ואסור אופנוע (איומים קשים מצד ההורים)
 

*neta*

New member
אני גם מהרצליה הירוקה,

פעם שהלכנו דרך הכניסה הראשית-בן גוריון וכך הלאה..לקחו לנו 58 דקות.. כיף לך 10 דקות
 

shiri_b

New member
יש לי שאלה מישהו ראה

בקניון טלפונים ציבוריים? כי אני לא זוכרת שראיתי..... וזה נראה לי מוזר שבקניון לא יהיו אלפונים ציבוריים......
 
למעלה