משהו לא מסתדר לי

Amit Avigour

New member
משהו לא מסתדר לי

אני יהודי, וביהדות כל החוקים הם במטרה להטיב את חיי האדם. אך מידיעותיי בחוקי הנצרות, אין בהם שום טוב לאדם... אין שם חוקים חברתיים, אלא דתיים. מי המציא את החוקים האלו?
 

My Shepherd

New member
../images/Emo23.gifחוקי הנצרות המשיחית הן הברית

החדשה, חוקיה כנסייה שנתווספו עם השנים ורצו לעשות סדר זה כבר משהו אחר, שמעדיפה לא להיכנס אליו, כי אני מאמינה שהספר הקדוש דיי ברור
"אך מידיעותיי בחוקי הנצרות, אין בהם שום טוב לאדם"...תוכל בבקשה להביא לנו דוגמה לחוקים כאלו מהספר הקדוש שנוכל לענות לשאלתך בענייניות ובצורה ספיציפית?
 

Amit Avigour

New member
קודם כל

למיטב זכרוני אין בברית החדשה קובץ חוקים. ואני מדבר על חוקים כמו איסור על כומר להנשא. למה הדבר? או נזיר? ביהדות נזיר הוא אדם שמונה לנזיר על ידי האל, כמו שמשון הגיבור, אבל היה מותר לו להנשא, ולקיים את מצוות פרו ורבו. אשמח אם תציגי לי חוקים חיוביים.
 

Amit Avigour

New member
או שריפת אנשים שלא נראתה לכנסייה

לדוגמא- גלילאו. איימו לשרוף אותו, כי הביא טענה אחרת לטענה מדעית שהכנסייה ייצגה. אולם הרבה רבנים היו מדענים שחקרו את העולם וקיבלו דעות של אחרים, גם של נוצרים, אם הם הוכיחו טענותיהם.
 

My Shepherd

New member
../images/Emo23.gifושוב..אתה טועה במהות הפורום../images/Emo13.gif.

לא כל מי שאומר נוצרי , הוא אכן מאמין ונוצרי משיחי בן ישוע! ההסטוריה התהפכה המון והמון חטאו, זהו פועלו של השטן, שמחכה לכל הזדמנות בכדי לעשות משהו רע בשם הנצרות ולהגיד הנה, תראו מה תלמידי ישוע עושים! אז זהו שלא, ואל לנו לטעות, כי פועלי שטן הם! אלוהינו הוא אל סליחה ואהבה!וכל המעוות את דברו, חוטא ומאבד את הזכות לשבת ביום הדין בשמיים ליד ישוע המשיח, כפי שישוע האוהב הבטיח לנו.
 

Amit Avigour

New member
אז כל מה שרע בעולם

ואת כל החטאים, מפילים על השטן? אשמתו? חח לא שאני מרחם עליו. לדוגמא חטא הגאווה בנצרות, אומרים שזה קורה למישהו שנכנס בו שד.
 

Amit Avigour

New member
איך זה קשור?

השטן עשה לאיוב אסונות, לא הפך אנשים לרעים. אז את כל הרעים הנצרות מגדירה כאנשים שפשוט נכנס בהם שד? ואם אתם מאמינים בספר איוב, מדוע אינכם מאמינים בכל התנך ומקיימים אותו?
 

My Shepherd

New member
../images/Emo23.gifאנו למדים את הברית הישנה

ומוקירים אותה והיא חלק בלתי נפרד מכל ספר הקודש של הנצרות המשיחית! אבל ישוע הגיע ועשה סוויצ' שלם בכל הנוגע לתפיסה של דת, של גאולה של כפרה, ושל כל כללי המוסר והעונשים.. כמו שהמשיח היה אמור לעשות, מלך המלכים הוא זה שקובע לנו את התמצית של הכל, מילתו היא האחרונה.. ועל כן, היא שקובעת לנו. אם לא היינו חוגגים אתה קריסמס או את הפסחה, משמע שאנו מנטרלים את תקופת ישוע חלילה, ואנו לא חושבים שחגי היהודים אינם מוצדקים! הנצרות היא המשך, ולא ביטול של מה שהיה קודם. ישוע היה יהודי ואנו נקראנו משיחים כי הוא המשיח, שיהודים עוד מחכים לו.
 

My Shepherd

New member
../images/Emo23.gifכל ספר הקודש בעיניי חיובי הוא

ונכתב מרוח הקודש, אמן! ויש המון חוקים, שלא נקראו חוקים אלא הנחיות, הנצרות המשיחית אינה משוא כבד, אינה באה לשבור את האדם עם חוקיה ודרישותיה, אך היא דת אוהבת, שסומכת על האדם המאמין שידע למצוא את התשובות לכל הבעיות שנתקל בהם מהברית החדשה והישנה.
המון כמרים הם נשואים וזו הדרך השנייה האפשרית לאחר שבוטרוס אמר שלא כולם יוכלו להיות כמוהו ואם האיש מרגיש שצריך להתחתן אז הוא מוזמן לכך, אך התנזרות לאל מבורכת היא. (בעדות הנוצריות השונות הדבר משתנה מעדה לעדה, חלק נישאים וחלק לא, כל אחד עושה את הבחירות שלו בחיים
זו דוגמה יפה לאיך העולם התקדם והתהפך והמאמינים ידעו לנתב את חייהם בתוך ההנחיות של ספר הקודש.
 

lion 7

New member
איזה חוקים , אתה יכול לצטט

מצוות מתוך הברית החדשה שנראים לך , לא מוטיבים עם האדם?
 

Amit Avigour

New member
אני לא יכול לצטט

אני יהודי, והברית החדשה לא על קצה הלשון שלי. תקרא את הדברים שכתבתי בשרשור הזה.
 

Amit Avigour

New member
ואין בברית החדשה קובץ חוקים

משמע שהמציאו אותם, כמו חוקי מדינה ולא כמו חוקי דת?
 

lion 7

New member
אני שמח לבשר לך על הקובץ החוקי החדש

אם תקרא כל חלק או כל פרק , שמדבר על חוקים חדשים(ישנים שעודכנו) כמו עשרת הדברות ואחר.. בכדאי שתתוכח על משהו במיוחד עניני דת שהם רגישים לקבוצה מה , בכדי שתהיה שאלה אתה צריך לקרוא חומר, ולא סתם השמצות . תודה
 
למעלה