משהו לקרוא, לשמוע, לראות וגם לשחק

hila3000

דיסקים למכירה

דיסקים למכירה, מקוריים. טווח מחירים- 20-40 ש"ח לדיסק. 112 - 112 2unlimited II 2pac - greatest hits 2pac & notoriuos B.I.G - you never heard 3t - brotherhood 911 - the journey a+ - hempstead high abba - gold - greatest hits air - moon safari Aretha Franklin - Greatest Hits a teens - the abba generation all saints - the remix album aerosmith - nine lives ace of base - the bridge ace of base - happy nation ace of base - flowers az yet - az yet another level - nexus another level - another level alexia - the party busta rhymes - extinction level event boyzone - by request brandy - never say never bryan adams - on a day like today bryan adams - so far so good billie myers - growing pains backstreet boys - backstreet boys backstreet boys - backstreet's back backstreet boys - i want it that way backstreet boys - I want it that way backstreet boys - a night out with the backstreet boys backstreet boys - millenium b witched - b witched blondie - no exit boney m - gold blackstreet - finally billie - honey to the b bus stop - ticket to ride bad boys blue - ...continued chris cornell - euphoria morning celine dion - best ballads celine dion - let's talk about love celine dion - these are special times charlotte church - voice of an angel cartoons - toonage city of angels soundtrack cleopatra - comin' atcha! cher - believe destiny's child - the writing's on the wall d.j. bobo - there is a party d.j. tiesto - live at innercity amsterdam-rai dru hill - enter the dru duran duran - duran duran des'ree - supernatural east 17 - steam e-17 - resurrection emilia - big big world e40 - the hall of game Era - era edyta - gorniak eagle eye cherry - desireless e-type - last man standing e-type - the very best e-type - the amazing hits collection (stockholm) elton john and tim rice's - aida enigma - mcmxc a.d enigma 2 - the cross of changes enigma 4 - metamorphosis faradoxx - 666 fastball - all the pain money can buy frente! - marvin the album faith evans - keep the faith george michael - songs from the last century geri halliwell - schizophonic gary barlow - twelve months, eleven days gloria estefan - everlasting love ginuwine - 100% ginuwine haddaway - let's do it now hanson - middle of nowhere hanson - 3 car garage: the indie recordings'95-'96 janet - the velvet rope justin timberlake - justified jewel - spirit janet jackson - design of a decade jazzy jeff & fresh prince - greatest hits jennifer paige - jennifer paige k-ci & jojo - all my life lhasa - la llorona lenny kravitz - 5 lighthouse family - postcards from heaven loona - lunita lou bega - a little bit of mambo lauryn hill - the miseducation of lauryn hill mark owen - green man mltr - michael learns to rock modern talking - alone modern talking - back for good marilyn manson - demos in my lunchbox monica - the boy is mine mariah carey - rainbow missy elliott - da real world meja - seven sisters madonna - ray of light michael jackson - dangerous michael jackson - history meredith brooks - deconstruction mase - double up mase & harlem world - movement mya - mya michael hutchence - michael hutchence natalia oreiro - tu veneno no mercy - my promise no mercy - more n-trance - happy hour new radicals - maybe you've been brainwashed too nek - entre tu y yo only yazoo - the best of popsie - popsie puff daddy - forever pras - ghetto supastar princessa - i won't forget you queen - greatest hits II robyn - robyn is here republica - speed ballads R.E.M - the greatest hits collection rednex - ...farm out! rednex - sex & violins red hot chili peppers - californication (ללא עטיפה קדמית ואחורית) romeo - romeo richard marx - greatest hits roxette - tourism roachford - feel robert miles - 23am ricky martin - ricky martin spice girls - spice world spice girls - spice s.o.a.p. - not like other girls sweetbox - sweetbox sash! - life goes on sash! - it's my life sasha - dedicated to... scooter - age of love scooter - back to the heavyweight jam scooter - wicked! seal - human being steps - step one sixpence none the richer - sixpence none the richer stevie wonder - hotter than july sarah mclachlan - surfacing sqeezer - streetlife the very best of dire straits - sultans of swing the cranberries - bury the hatchet total touch - this way tina cousins - killing time tq - they never saw me coming the prodigy - techno punks tamperer ft. maya - fabulous the corrs - talk on corners the corrs - talk on corners - special edition the space brothers -shine tlc - fanmail the chemical brothers - surrender texas - the hush usher - live usher - my way ultimate kaos - the kaos theory women voices - looking for love whitney houston - my love is your love will smith - big willie style world music - collection Soundtracks (פסקולים של סרטים): armageddon - the album (soundtrack) austin powers - the spy who shagged me - soundtrack austin powers - the spy who shagged me - soundtrack2 blade - soundtrack bridget jones's diary - soundtrack chef aid - the south park album - soundtrack def jam's rush hour - soundtrack i still know what you did last summer soundtrack more dirty dancing - soundtrack runaway bride - soundtrack soul food - soundtrack the prince of egypt soundtrack the faculty - soundtrack the truman show - soundtrack the fifth element - soundtrack the adventures of priscilla: queen of the desert - soundtrack the next best thing - soundtrack there's something about mary - soundtrack יצירת קשר: -מסרים -אימייל: [email protected]

hila3000

ועוד דיסקים

דיסקים למכירה, מקוריים. טווח מחירים- 20-40 ש"ח לדיסק Collections (אוספים): now 30 - that's what i call music! now 40 - that's what i call music! now hip hop - that's what i call music! - אוסף ההיפ הופ המוביל בעולם fresh two - אוסף להיטי ענק hitman - volume5 hitman - volume7 hitman - volume8 hitman - volume9 instrumental golden hits vol 3 lady in red - vol. 3 lady in red - vol. 5 lady in red - vol. 7 lady in red - vol. 8 love from paris - collection great spanish hits Hits of the 60 - vol. II the best of the best of 98 - מיטב להיטי 97' the best of the best of 98 - מיטב להיטי 98' the best of the best of 99' - מיטב להיטי 99' spirits of the world 3 the club lambada love story - vol. 1 top pop 98 top pop 99 the best of the best of europop 2 flashback - dance hits from the 80's disCover - dance diskCOVERy dance cocktail party with shuly simeches party vol. 3 - המסיבה שלנו 3, "משיח" ומחרוזות להיטי שמחות our party / dance cocktail - המסיבה שלנו, קוקטייל ריקודים לכל טעם הקולקציה 2 - the collection - אביב 97 הקולקציה 3 - the collection 3 - האוסף השלישי grammy nominees 1999 - top u.s. hits the 1998 brit awards fade out - the soft ones - אוסף שירים שכולל את רדיוהד, גארבג' ועוד summer fiesta 2 - מבחר להיטי הקיץ במקצבים לטיניים summer fiesta 3 - מבחר להיטי הקיץ במקצבים לטיניים hip hop hip hop vol. 2 hip hop lol. 3 hip hol vol. 6 cooler 3 - מוסיקה שחורה לשעות הכחולות house party 2000 house party - volume 2 house party - volume 3 house party - volume 4 house party - volume 10 house party - volume 12 house party - volume 14 20 golden love songs slow mtv 1997 volume 1 - greatest hits club mtv volume 6 club mtv volume 7 the best of mtv the best of mtv - 99' the best of mtv - star 2000 the best of mtv 98 - volume 3 the best of mtv 98 - volume 4 the best of mtv 98 - volume 5 the best of mtv 98 - volume 6 the best of mtv 98 - volume 7 mtv 99 - vol. 1 mtv now 2000 mtv now 2000 - vol. 2 mtv now - vol. 5 mtv now 2000 - vol. 3 mtv now 2000 - vol. 5 mtv exclusive - vol. 3 mtv exclusive - vol. 5 mtv fresh - vol. 2 mtv millennium 99 mtv millennium 2000 the best of mtv 97 - vol. 3 hit hot 98 volume 3 disco mtv 97 holy hits 98 d.j. dance 96 - vol. 5 d.j. dance 97 - vol. 2 super dance hits - top 20 mtv 99 - maximum music now stop hits - 40 massive hits gush dance club 5 gush dance club 6 400% pure dance 800% pure dance 900% pure dance power dance 1 power dance 6 power dance 8 power dance 9 power dance volume 8 - summer 96' atomic house atomic house - vol. 2 dance smash! 2 dance smash! 4 select mtv (1) full bass the future sound of helicon - vol. 5 the best collection 1999 - vol. 1 sundance summer party - the very best of power dance & top pop 97 summer party 98 hit list 5 now dance 2003 wow! - אוסף הלהיטים מס' 1 wow!2 - אוסף הלהיטים מס' 1 boys and girls 2 boys and girls 3 stop! - אוסף להיטים בלי מעצורים קופסת הלהיטים - ATB, LENNY KRAVITZ ועוד hit box 11 non stop hits hit me volume 10 - the new volume line volume 11 - the new volume line volume 12 - the new volume line volume 15 - the new volume line volume 16 - the new volume line volume 17 - the new volume line best dance mania hits house of poza 2 Singles: 2 unlimited - the real thing a*teens - super trouper antique - opa opa another level - i want you for myself avalon1 - light of mystery alex gopher - party people apollo four forty - stop the rock aqua - turn back time aaliyah - r u that somebody a+ - enjoy yourself all saints - war of nerves blupeter - blueair b*witched - rollercoaster bon jovi - real life blur - tender bryan adams - cloud no' 9 boney em. - daddy cool '99 boney em. vs. sash! - ma baker '99 boyzone - i love the way you love me blondie - maria britney spears - sometimes busta rhymes - gimme some more beastie boys - body movin' bran van 3000 - airodiziak brock landars - s.m.d.u blackstreet & mya - take me there billy crawford - urgently in love cher - dov'e l'amore cher - strong enough celine dion - treat her like a lady deseree - you gotta be donell jones - you know what's up duran duran - electric barbarella dr. bombay - calctutta (taxi taxi taxi) everybody's free (to wear sunscreen) e-type - angels crying enigma - gravity of love emilia - big big world elton john - candle in the wind '97 emma shapplin - spente le stelle emma shapplin - discovering yourself fatboy slim - gangster trippin five - keep on moving george michael - as janet jackson - go deep jungle brothers - v.i.p lou bega - mambo no' 5 lauryn hill - ex factor lolly - viva la radio modern talking - you're not alone modern talikng - china in their eyes monica - street simphony monica - inside mishka - give you all the love mariah carey - i still believe mariah carey & j.d. - sweetheart madonna - american pie manic street preachers - you stole the sun from my heart no mercy - hello, how are you new radicals - you get what you give puff daddy - satisfy you puff daddy - best friends red hot chilli peppers - scar tissue roy vedas - fragments of life robbie williams - strong robbie williams - no regrets robbie wiliams - millennium ricky martin - livin' la vida loca ricky martin - she's all i ever had solid harmonie - i wanna love you sweetbox - shout southpark - simultaneous southpark (chef) - chocolate salty balls savage garden - the animal song savage garden - i knew i loved you savage garden - tears of pearls spice girls - goodbye steps - hard beat/tragedy steps - better best forgotten stereophonics - just looking stereophonics - the barteneder and the thief tom jones & the cardigans - burning down the house travis - writing to reach you terrorvision - tequila tatyana ali - boy you knock me out texas - say what you want trubble - dancing baby (ooga-chaka) tq - bye bye baby the offspring - why don't you get a job? vonda shepard - searchin' my soul various artists - it's only rock'n'roll westlife - swear it again whitney houston - it's not right, but it's ok whitney houston - my love is your love wyclef jean - gone till november (the remix) will smith - wild wild west יצירת קשר: -מסרים -אימייל: [email protected]

hila3000

ממש עוד קצת- דיסקים ישראליים

דיסקים למכירה, מקוריים. טווח מחירים- 20-40 ש"ח לדיסק. ישראלי: אייל ברקן - crazy summer אסי וגורי - להיטי קוקו אולטראס - מהדורת דמו מוגבלת אתניקס - ברוכים הבאים לישראל אדם - מרחוק לרחוק (ללא עטיפה קדמית) אייל גולן - הסתכלי אליי אייל גולן - ואני קורא לך בן ארצי - חיים משל עצמי בועז שרעבי - כשאת נוגעת בי גולדה - גולדה גאיה - גאיה גידי גוב - אין עוד יום ג'ירפות - משוחח עם כיסא דודו טסה - מתוך בחירה דנה אינטרנשיונל DIVA - האוסף דודי לוי - דודי לוי דמעות של מלאכים - אוסף שירים האוסף1 - אוסף השירים השקטים הים-תיכוני הישראלי החדש - אוסף שירים החברים של נטאשה - רדיו בלה בלה (דיסק 1 מתוך 2) זהבה בן - הביתה לחזור חיים משה - נשבע טיפקס - דיסקו מנאייק טיפקס - נשיקה לדוד יניב - משהו משתנה בי יהודה פוליקר - הופעה חיה בקיסריה יזהר אשדות - הופעה חיה בהארד רוק קפה ירמי קפלן - בוקר טוב יזהר כהן - צומת דרכים ים של דמעות - 14 להיטים ים תיכוניים להקת חיל האוויר - משהו אחר לידור יוספי - הכל הפוך לידור יוספי - ילד אתה עולם לא נפסיק לשיר - קריוקי לאימא הטובה בעולם - 30 שירים לאימא - בעריכת אילן בן-שחר מעורב - מחרוזות ים תיכוני חלק ד' מעורב - ים תיכוני חלק א' נמרוד לב - אין חלום אחר סאברס - פרוייקט הדאנס הישראלי סאברס2 - פרוייקט דאנס ישראלי סלאח שבתי - פסקול עדן - יום הולדת פרה קדושה - too good פרי גנך - 15 להיטים ים תיכוניים פה גדול - אוסף להיטים ישראלי קורין אלאל - כשזה עמוק קוקה קולה מיוזיק - אוסף ראשון קוקה קולה מיוזיק - אוסף שני ריטה - תפתח חלון (מארז כפול) רמיקס מקומי - אוסף שירים שלמה ארצי - אנחנו לא צריכים+לעתים (סינגל) שלמה ארצי - אהבתיהם שלומי שבת - שלומי שבת שובם של הקומדי סטור שרית חדד - כמו סינדרלה שרית חדד - חוק החיים שרית חדד - אשליות מתוקות שרית חדד - מגה-מיX שימי רון - אהבה ים תיכונית סינגלים: בן ארצי - חיים משל עצמי יוני רועה - נעימת השיכורים שלמה ארצי - אנחנו לא צריכים/לעיתים שלמה ארצי - אהבתיה - מתוך המופע המשולש '94 יצירת קשר: -מסרים -אימייל: [email protected]

YugiBoy

סינגלים ישראלים \ מחו"ל

סינגלים ישראליים: שי גבסו - יום ועוד יומיים יהודה סעדו - מצחיק מידי היהודים - אין לך מקום דיימונדז - שיהיה לי את הכח (סינגל חתום ע"י הדיימונדז) הראל מויאל - כמו אוהבים נינט טייב - בסוף העולם (סינגל + קליפ) דניאל זילברשטיין - זמן ( + זמן 'חבל על הזמן' + קליפ) הראל סקעת - כל הציפורים הראל סקעת - משהו ממני הראל סקעת - אם הוא ילך סינגלים באנגלית: Nelly Furtado - Im Like A Bird Avril Lavigne - Im With You Chris Brown - Yo (Excuse Me Miss) ודיסק נחמד: דיסק: NOW 12 שיצא בשנה שעברה. למידע נוסף ומחירים - שלחו מסר לפרטי

אני מחפש לקנות סינגלים של אביב גפן!

כל מי שיש לו כאלה בבקשה לפנות אליי בפרטי...

udster

!!!Aviv Geffen Singles

שלום! ברשותי אוסף נדיר וייחודי של תקליטי שדרים 12" (ויינילים) שאספתי במהלך השנים. אינני יודע עד כמה אתה מתמצא באספנות תקליטים אך החומרים הללו הודפסו בסוף שנות ה-80 ובתחילת שנות ה-90 בכמות קטנה מאוד, ולכן כמעט לא ניתן להשיגם. אני אמכור את האוסף בכללותו ולא בבודדים (החישוב הוא לפי 150ש"ח לתקליט שדרים) להלן הרשימה: אלימות שוב החושך אמש שנינו שווים מיליארד טועים עכשיו מעונן שיר הסמרטוטים בוכה על הקבר חבר בסך הכול 1350ש"ח במזומן ובידך אוצר מוזיקלי... התקליטים במצב חדש ושמור, כולל העטיפות. כל הקודם זוכה. תודה והמשך שבוע נעים.

BeholderThe3rd

דיסקים למכירה

ברי סחרוף - הכל או כלום ברי סחרוף - חם על הירח Bruce Dickinson - Skunkworks Megadeth - Youthanasia (Remaster)

ברי סחרוף

שלום! בכמה אתה מוכר את שני הדיסקים של ברי? אני אשמח מאוד לקנות.. דניאל.

מו 29

מחפש לקנות את הדיסקים הבאים

שלמה ארצי-חום יולי אוגוסט,דרכים,תרקוד,לילה לא שקט,מקום=5 דיסקים שלום חנוך-בגלגול הזה,מחכים למשיח,על פני האדמה=3 depeche mode-violator bruce springsteen-born in the u.s.a r.e.m-green,document,murmur=3 סה"כ 13 דיסקים,מי שיש לו חלק מהדיסקים האלה למכירה או את כולם יכול לפנות אליי במייל [email protected], תודה

spiderrrman

דיסקים למכירה

דיסקים: עפרה חזה-אלבום זהב(2 דיסקים) stevie wonder-innervisions music from the motion picture-evita)(של מדונה) scooter-age of love 666-faradoxx single-moby-we are all made of stars backstreet boys-backstreet's back wow 1 will smith- big willie style dreamland 3 volume 14 dance smash 2 club 99 hinnercity eilat nonstop hits gush dance club 6 gush dance club 5 stop chemical synthesus massive dance: 99 volume 2 900% pure dance sexy funky cool 2 vengaboys- the platinum album dance smash 1 hit list 99 the collection 3 the collection totally wicked the summer hits boys and girls wow-2 now 37 now 40 now 52 hit list 98 a perfect love volume 12 volume 13 volume 16 volume 17 volume 18 volume 19 full bass the best of 2000 the best of 2001 destinys child-survivor ghost-פסקול house of poza wcw mayhem the music dreamland-the best od dream music bob marley and the wailers-survival club house millenum trance the music of the world cup wcw club hits boys and girls 3 summer party 1997 summer party 1999 summer party 2000 big-אוסף להיטים speed 1 speed 2 hitman 7 hitman 8 hitman 9 hitman 10 hitman gold hitman 2001 hitman 2002 hitman millennium השרוף-אבל החן הבורגנים-פסקול נישקתי בחורה-מיקה קרני-סינגל אייל ברקן-קיץ משוגע טיפקס-יושבים בבית קפה-סינגל טיפקס- 4 שירים ראשונים מדיסק(מתנס הקסמים,גברת,פופלקס,סמי וסומו) טיפקס-יושבים בבית קפה שלמה ארצי-אהבתיה -סינגל אוסטין פאוור 3-פס קול אמריקן פאי 2-פס קול טיטניק-פסקול פרוע על המערב-פסקול שק-פסקול שרק 2-פסקול מהיר ועצבני-פסקול פלינסטון-פסקול ג'ימס בונד מחר לנצח -פסקול למעוניינים לפנות בהודעה פרטית או אימייל\מסנג'ר [email protected]

נחום^

דיסקים למכירה

דיסקים שמורים ובמצב מעולה, באריזתם המקורית. כ- 20-30 ש"ח לדיסק אם לוקחים כמה - יש הנחה • SCHUMANN - Carnaval, Kreisleriana - Mitsuko Uchida • J.S.BACH – Goldberg Variations – Glenn Gould (1955 recording) • SCHUMANN - Piano Music: Carnaval, Papillons, Kinderscenen – Cristina Ortiz • PAGANINI - Violin Concerto No.5 - Mincho Minchev (violin) & Philharmonia Bulgarica (VIVACE) • J.S.BACH - Goldberg Variations – Chen Pi-hsien (NAXOS) • SCHUBERT - Octets D.803 & D.72 – Schubert Ensemble Budapest (NAXOS) • PERGOLESI - Stabat Mater – Julia Faulkner (soprano), Anna Gonda (alto), Camerata Budapest (dir: Michael Halasz) (NAXOS) • BEETHOVEN - Piano Conc.No.1 & Triple Conc – Claudio Arrau (piano) & Royal Concertgebow (dir: Bernard Heitink) (PHILLIPS) • OBOE CONCERTOS - Albinoni, Bach, Marcello, Telemann, Vivaldi – I Musici, Academy of St Martin-in-the-fields, Iona Brown • BLUES ESSENTIALS: John Lee Hooker, Muddy Waters & others (22 classic blues selection, 2004) • OLIVER NELSON – The blues and the abstract truth • CHET BAKER – Groovin' with the Chet baker Quintet • NOA – Blue touches blue • ROBERTA FLACK & DONNY HATHAWAY – Roberta Flasck & Donny Hathaway מי שמעוניין, מוזמן לפנות במייל: [email protected]

liorrrr9

למכירה-מגוון רחב של תקליטים

אני מוכר מגוון רחב של תקליטים אשר צברתי תוך כדי אסיפה,ואין להם שימוש. התקליטים במצב נהדר-יד שנייה. רשימת התקליטים ומחירם: *ארץ ישראל הישנה והטובה-אריק איינשטיין-חלק א'- 40 שקלים *אריק איינשטין,אבנר קנר-ארץ ישראל הישנה והטובה-חלק ג'-40 שקלים *זלמן יש לו מכנסיים-האחים והאחיות-30 שקלים *אדמה-עופרה חזרה-40 שקלים *על אהבות שלנו-עפרה חזרה-30 שקלים *עופרה חזה-חי-30 שקלים *דרכים-שלמה ארצי-30 שקלים *יהודה פוליקר-אפר ואבק-40 שקלים *ריטה-ימי התום-40 שקלים *מיטב אומני ישראל-אנחנו לא נפסיק לשיר[אוסף]-20 שקלים *מיטב אומני ישראל-ירושלים של זהב-שירי מלחמת ששת הימים-30 שקלים *יהורם גאון-אלף נשיקות-30 שקלים *100 סיפורים ראשונים-חלק א'[3 תקליטים]-40 שקלים *חייבם יבין,אסתר סופר-מר שמח וידידיו-20 שקלים *יהורם גאון-להיטי זהב-30 שקלים *פסקול הסרט "נורית"-40 שקלים *האחים והאחיות-בכל מקום-40 שקלים *מיטב אומני ישראל-כולם שרים נעמי שמר-40 שקלים *אסתר סופר מספרת-במבי-20 שקלים *להקת פיקוד המרכז-איפה המרכז?-30 שקלים *נעמי שמר שרה נעמי שמר-30 שקלים *הפסטיבל הישראלי לשירים ילדים מס' 9- 20 שקלים *ירדנה ארזי-נשמה צוענית-40 שקלים *32 שירי ילדים נבחרים-20 שקלים *יהודה אטלס-והילד הזה הוא אני-30 שקלים *שי לאוהבים-שיר אהבה ישן-20 שקלים *שיר סובב עולים-סביב העולם בשירה ובסיפור-אבי טולדנו-20 שקלים *הפסטיבל הישראלי לשירים הילדים-חגיגות העשור-30 שקלים *אריס סאן-30 שקלים *שלמה ארצי-לילה לא שקט-30 שקלים *Leon Russell-And the shedder people-30 שקלים ** Richard clayderman-secret damour-30 שקלים * Richard clayderman-les musiques lel emour -30 שקלים **Mountain-climbing-30 שקלים **James Galway-plays songs for annie-40 שקלים לפרטים:איימיל\מסנג'ר:[email protected]

hadaryair1

תקליטים לאחלפה

המון תקליטים לאחלפה שלומה ארצי יהודה פוליקר ריטה יהודית רביץ אריק אינשטיין פוליס פיטר גבריאל אלטון זוהן עופרה חזה ועוד

דיסקים למכירה

Aerosmith – Big Ones Aerosmith – Get A Grip Billy Joel – Piano Man Bjork – SelmaSongs Blur – Blur Blur – Parklife Bush – The Science of Things Catatonia – International Velvet Collective Soul – Collective Soul Creed – Human Clay Creed – Weathered Dubstar – Goodbye Enigma – MCMXC a.D “The Limited Edition” Feeder – Echo Park Green Day – Dookie Hootie & the Blowfish – Musical Chairs Inxs – The Greatest Hits Joe Cocker – Cocker Joe Cocker – Organic Jon Bon Jovi – Blaze Of Glory Kansas – The Best Of Lauryn Hill – The Miseducation of Lauryn Hill Lenny Kravitz – Let Love Rule Matchbox Twenty – Mad Season Melissa Ethridge – Breakdown Melissa Ethridge – Skin Moby – Play Paula Cole – This Fire Pretenders – The Isle Of View Pretenders – The Singles Prince and the Revolution – Parade Sarah Mclachlan – Solace Semisonic – Feeling Strangely Fine Semisonic – Great Divide Sixpence None The Richer – Sixpence None The Richer Skid Row – Subhuman Race Soul Asylum – Black Gold: The Best Of Soul Asylum – Let Your Dim Light Shine Staind – Break The Cycle Sting – Fields of Gold, the Best Of, 1984-1994 Sting – The Dream of the Blue Turtles Sting & the Police – The Very Best Of Texas – The Hush Texas – White on Blonde The Goo Goo Dolls – Dizzy Up The Girl The Lemonheads – Come On Feel The Rapsody – Overture The Smashing Pumpkins – Zero Three Doors Down – The Better Life Tom Petty & the Heartbreakers – Greatest Hits Tracy Chapman – New Beginning U2 – Under A Blood Red Sky Vertical Horizon – Everything You Want 2pac – Greatest Hits Soul Asylum – Candy From A Stranger (+ Bonus Disc – Live At The Palais Royale) Fuel – Something Like Human (includes bonus CD) Incubus – Make Yourself (strictly limited tour edition, includes bonus CD) סינגלים Gloria Estefan – Hold Me, Thrill Me, Kiss Me Gorillaz – Clint Eastwood (includes Enhanced Video) Lisa Loeb & Nine Stories – Stay (I Missed You) Megadeth – A Tout Le Monde Oasis – D’You Know What I Mean? Stereophonics – Mr. Writer (live acoustic version) Stereophonics – Mr. Writer (radio edit version) The Connells – 74-75 Vertical Horizon – Everything You Want פסקולים Stealing Beauty Pump Up the Volume My Best Friend’s Wedding Basketball Diaries Trainspotting Stand By Me True Romance הבורגנים אוספים Age Of Panic Greatest Love VI – With Love From The stars (אוסף כפול של שירי אהבה) Originals 2 – הלהיטים של סרטוני הפרסומות Originals 3 (עושים אהבה) – אוסף שירי אהבה מהפרסומות The 60’s-70’s Soft Rock Collection The Family Values Tour 2001 מסע מוודסטוק (אוסף שירי שנות 60,70) ישראלי הבליינים – שירים של מלחמות היהודים – LIVE עברי לידר – יותר טוב כלום מכמעט עברי לידר – מלטף ומשקר שי להב – אדוני הממון שלמה ארצי – שניים אוספים אין כמוה – אוסף שירי אהבה יש לך אותי – מבחר שירי אהבה קלאסי Passion Reve Sound Of Silence – Music For Relaxation הזמנה למחול – אוסף הריקוד והבלט המושלם

מו 29

דיסקים למכירה

שלחתי לך הודעה למייל הפרטי שלך בתפוז,אני מעניין בחלק מהדיסקים,שלח/י תשובה,תודה.

מו 29

דיסקים למכירה

שלחתי לך הודעה למייל הפרטי שלך בתפוז,אני מעניין בחלק מהדיסקים,שלח/י תשובה,תודה

YugiBoy

2 סינגלים של כריסטינה אגילרה למכירה../images/Emo13.gif

Genie In A bottle: חלק 1, כולל 2 רמיקסים ואת השיר:"Blessed" Genie In A bottle: מהדורה מוגבלת הכוללת 2 רמיקסים ואת הקליפ (וגם את מילות השיר), להפעלה באמצעות המחשב. למחירים \ שאלות נוספות - שלחו מסר.

daniel9977

למכירה: התקליט המקורי של המחזה "מלכת האמבטיה"

שלום לכולם, למכירה: התקליט המקורי של המחזה "מלכת האמבטיה" מ-1970. מדובר בהדפסה האורגינלית של התקליט - העטיפה עם למינציה, התקליט עם לייבל בצבע אדום. העטיפה והתקליט במצב טוב מאוד. המחיר: 400 ש"ח. לחילופין, מוכן להחליף בתקליט הסולו של יורם ארבל. ניתן להתקשר אלי לאחד משני המס' האלה: 03-6023132 052-3239388 דניאל.

daniel9977

למכירה: התקליטון של מרדכי פופיק ארנון

שלום לכולם, למכירה: התקליטון היחידי שיצא למרדכי פופיק ארנון ב-1971, הכולל שני שירים: 1. כל אחד - מילים: פופיק, לחן: מיקי גבריאלוב, עיבוד וליווי: הצ'רצ'ילים. 2. הרי החושך - מילים: פופיק, לחן: רוב הקסלי, עיבוד וליווי: הצ'רצ'ילים. העטיפה והתקליטון במצב מצוין. לחילופין, מוכן להחליף בתקליט הסולו של יורם ארבל. הצעות ניתן לשלוח במסרים או בטלפונים: 03-6023132 052-3239388 דניאל.

למעלה