משהו שקיבלתי היום בדואר

Gilliana

New member
משהו שקיבלתי היום בדואר

המדריך לרעיה הטובה מאמר שהתפרסם בירחון לעקרת הבית בארה"ב, 13 במאי 1955 (רק לפני 50 שנה) לקרוא ו... להאמין ... * דאגי שארוחת הערב תהיה מוכנה. תכנני מראש, אפילו ערב לפני, כדי שתהיה ארוחה טעימה מוכנה בזמן לקראת שובו. זוהי הדרך להראות לו שחשבת עליו ודאגת לצרכיו. * מרבית הגברים רעבים כשהם מגיעים הביתה והציפייה לארוחה טובה היא חלק מקבלת הפנים החמימה שהוא זקוק לה. * הכיני את עצמך: קחי לך רבע שעה לנוח כך שתהיי רעננה כשהוא מגיע. * תקני את המייק אפ, שימי סרט בשערך ותיראי רעננה. היה לו יום עמוס. * היי עליזה ומתעניינת. יומו המשעמם זקוק ל"הקפצה" ואת האדם לעשות זאת. * הוציאי את האשפה, עשי בדיקה אחרונה בבית, ואם יש צורך – העבירי סמרטוט אבק על השולחנות. * בחודשי החורף כדאי שתבעירי אש עבורו. בעלך יחוש שהגיע לגן עדן של חמימות, שלווה וסדר, וזה ירים את מצב רוחו. אחרי הכל, דאגה לנוחותו תגרום גם לך סיפוק עצמי (!). * צמצמי את הרעש בבית, כשהוא מגיע, אל תפעילי את המדיח, המייבש או שואב האבק. עודדי גם את הילדים להיות בשקט. * היי שמחה לראותו. ברכי אותו בחיוך חם והראי כנות בשאיפתך לרצותו(!). * הקשיבי לו. אולי יש לך תריסר דברים לומר לו, אבל רגע בואו איננו הזמן המתאים. * אל תקבלי את פניו בתלונות ובעיות. * גרמי לו להרגיש נוח. הניחי לו להשתרע בכורסא נוחה או לנוח בחדר השינה. הכיני לו משקה חם או קר. * אל תשאלי אותו שאלות על מעשיו, החלטותיו או יושרו. * זכרי, רעיה טובה תמיד יודעת את מקומה !!! סוף ציטוט. נו, מה אתם אומרים? המצב השתנה הרבה מאז?
 

אלמרה

New member
Alot!

כיום היא מגיעה מהעבודה וישר משליכה את בגדיה בדרכה לאמבטיה, ואז:
נו מה שוב פעם גמרת לי את המים החמים?
מה כבר היה קורה לו היית מחמם לי לפחות את השאריות של מה שאכלת?
לא היה לך זמן אפילו להתגלח בשבילי?
אפילו לא הורדת את הזבל אה?
מה כבר היה מזיק לך אילו השתמשת בסמרטוט החדש לניגוב האבק מהרהיטים?
אתה חייב לשמוע את הרדיו בקול רם כל כך?
למה לא הפעלת את מכונת הכביסה והמדיח?
כעת אני נכנסת לאמבטיה ואני מבקשת שתחליף את הפרצוף הזה שלך כשאצא
לא, אין לי סבלנות לשמוע מה קרה לך בפקקים בדרך
זכרת שהיום יום ההולדת לכלב של השכנה שלנו? יוצאים למסעדה או משו?
 

אלמרה

New member
והעיצה לגבר האולטימטיבי....

לומר את המילה האחרונה בבית: "כן מותק".
 

אלמרה

New member
ידעתי שתאהבי נאקו סאן.

והאתר? הלינק הזה מכיל את הכתובת של האתר (החלק הראשון עד נקודה COM)
 

שיח סלימאן

Well-known member
מנהל
תודה שהבאת את זה

לקרוא ולהפנים (בטוח שיש כמה שכבר שכחו איך להתנהג).
 

מיי לי

New member
ויש כמה שיושבים בבית

והם גברים שיואילו גם הגברים שהנשים שלהם עובדות, לקרוא ולהפנים ולקבל את האישה כמו שמגיע לה. (בטוח שיש גברים כאלה)
 

s h o o s h a

New member
מזל שחלפו 50 שנים

והנשים היום הן לא כמו אלו המתוארות. סתם שליפה מתוך ה'הוראות הפעלה' "אל תשאלי אותו שאלות על מעשיו, החלטותיו או יושרו" כאילו דהההההההההה שיקנה הגבר רובוט, יתכנת אותו לפעול על פי הנחיות מוקדמות ופטרנו. (הנה מעלה שימושית מאד בהתקדמות שחלה בחמישים השנים האחרונות).
 

Gilliana

New member
רוב הגברים...

היו באמת רוצים אשה כמו זו שמתוארת באותן "הוראות". רובוט זה אכן פתרון מעולה!
 

s h o o s h a

New member
רוב הגברים?

לא מסכימה אתך. לא חושבת שדמות האשה שמוצגת במאמר היא דמות האשה שגבר ירצה לצידו. ומה בכל זאת כן? 'מסתובב' שאלון חביב שעונה על חלק מהשאלות. תענו עליו ותכירו את עצמכם טוב יותר.
 
עולם הולך ונעלם

היום הירחון האמריקאי היה נסגר, אם היה מפרסם "מדריך" כזה, או שעורכו היה מפוטר. גם בעיתונים סטיריים אין לזה מקום. החברה הגלובלית עברה מרחק של שנות אור בהתייחסותה לנשים, למרות שעדיין קיימות בעולם אוכלוסיות חשוכות וגם אצלנו יש מגזרים שעדיין לא הפנימו את מעמד האשה בעידן המודרני. מאמין שכולם יתיישרו בסופו של דבר עם הקו הנכון בעזרתה של התקשורת המתריעה על העיוותים בזמן אמת.
 

אשדודיה

New member
נכון ולא נכון:)

האשה היא לא חפץ או שעשוע או אמצעי להגיע לסיפוק. אבל ברור שאשה חייכנית שמחכה לבעלה בחדווה עם ארוחה טובה ובית מסודר ונאה זה לא רק יוביל ללילה מהנה ופורה:) וכבר נאמר שאשה נאה וכלים נאים ודירה נאה מרחיבין דעתו של אדם..טוב זה אולי מרחיב לא רק את הדעת...:) אבל כל דבר הוא דו צדדי כנ"ל לבעל שיקבל את אשתו בסבר פנים יפות ויכיר טובה על מעשיה יגרום לפידבק בגדר יד לוחצת יד:) אני אישית כשקיבלתי הדרכה לחתונה אמרו לי כשהבעל יוצא לסידורים שכוס מיץ תפוזים קר יחכה לו במקרר..וכך נהגתי,כשחזר מהסידורים עוד לפני שפצה פה דחפתי לו את הכוס, קודם תשתה אחר כך דבר:) שבוע טוב:) קרן:)
 

אשדודיה

New member
עכשיו באים?:))

דווקא הסתבר שתפוזים הוא אוהב מאוד מה שהוא לא אהב זה להכין לי כשאני יוצאת לסידורים:) בוקר טוב ופורים שמח:)
 
למעלה