משחק חדש

hili האחת

New member
משחק חדש../images/Emo79.gif

בערך. שיחקנו אותו פעם, כשניצן ניסתה להנשים את הפורום. אני נותנת שמות של דמויות/ שיפים מהסדרה, מקום וחפץ או שני חפצים וכו', ואתם כותבים להם וואנשוט. מותר להציע רעיונות משלכם. וואנשוט= פיק של שורה אחת. (כן, אני מודה. גנבתי לניצן את ההוראות. אני לא יכולה לכתוב הוראות מובנות גם אם יבטיחו לי שראנמה ייפול עליי מהשמיים) רעיונות: וואיה/ איסומי, לוח גו, החדר של איסומי. היקארו/ אקארי, בובה, חייל צעצוע. היקארו/ אקירה, ספר, מסיבת פיג'מות. אקירה/ אקארי, קנאה, סוכריות שוקולד. מיטאני/ וואיה (בשבילך, דלית), שקית ריקה של דגני בוקר, מים. קאגה/ היקארו, כרית, פרח. וואיה/ איסומי, מסיבת הפתעה להיקארו, פופקורן. אקירה/ היקארו, טוש ירוק, אינדיאנים. תוסיפו גם.
 
אני אוהבת אותך, יקירתי 33>

מיטאני/וואיה (כמעט קדוש, כמעט קדוש ! ), נייר סופג, מיץ פטל היקארו/אקירה, חבילת שי, עוגה תוצרת בית מיטאני/וואיה, שיר, בקבוק וודקה
 
../images/Emo15.gif הבה ננסה את כוחי!

היקארו/ אקירה, ספר, מסיבת פיג'מות. היקארו תמיד חשב שזה לא ראוי לקרוא ספרים בזמן מסיבת פיג'מות של אנשים אחרים, אבל במקרה הזה, הספר דווקא היה מעניין מאוד.... וואיה/ איסומי, מסיבת הפתעה להיקארו, פופקורן. איסומי תמיד חשד שמסיבת ההפתעה שלהם תתפוצץ כמו פופקורן, אבל נסתבר שבסוף ההפתעה- והפיצוץ- היו שיכיים כולם לו ולוואיה. אקירה/ היקארו, טוש ירוק, אינדיאנים כשהיקארו היה ילד הוא היה נוהג לצייר על פניו בטוש ירוק ולשחק באינדיאנים. הוא עדיין נוהג לעשות את זה עם אקירה לפעמים, רק במקום קצת שונה מהרגיל.
 
../images/Emo15.gif מוסיפה!

קאגה/ טסוטסוי- טוסטוס, כפפות של אופנוען קאגה/ טסוטסוי- משקפיים, שוקולד היקארו/ אקירה- מייבש שיער, לק היקארו/ אקירה-שדונים, נרות איסומי/ וואיה- מטוס, ציור איסומי/ וואיה - מבחן עם ציון מאה, ג'ינס מלוכלך
 
הבה ננסה.

קאגה/טסוטסוי, טוסטוס, כפפות של אופנוען - כשטסוטסוי מחליט לקנות טוסטוס קאגה נותן לו כמתנת יום-הולדת כפפות אופנוענים שחורות, וטסוטסוי שואל אם זה בא עם מעיל תואם.
 

hili האחת

New member
היקארו/ אקירה, מייבש שיער, לק../images/Emo79.gif

"מה אתה, לעזאזל?" זו הייתה תגובתו כשמצא בחדרו של אקירה מייבש שיער, לק ורוד, צלליות בגוונים שונים ומוס שיער לעיצוב תלתלים.
 
למעלה