משימות המזל לפני השטיח הורסות את העונה הנוכחית.

שרי48

Active member
גם אני זיהיתי אותו מיד. זהו אורן הראל, אביו של יובל בן ה- 17

אורן היה ב"מירוץ" ביחד עם עם אלון אחיו, שהוא הומוסקסואל מוצהר. הם היו טובים ואני אהבתי אותם דווקא.
 

Gרר

New member
משימות המזל לפני השטיח הורסות את העונה הנוכחית.

אני לא מצמיד את זה לשירשור על הפרק, כי לא מדובר בפרק אחד אלא בתופעה שחוזרת על עצמה בכל נקודות ההדחה העונה: קביעת סדר המודחים בנקודת מזל.

גם אם אני לא נכנס ליכולת של ההפקה להתערב יותר במשימות מזל ומניח שהכל נקי וצח כסדין לבן - משימות מזל לפני הדחה הורסות את התחרות. המירוץ למיליון הוא בסופו של דבר תחרות שבה היכולות של הזוגות צריכות לבוא לידי ביטוי. נכון תמיד הכניסו ויכניסו משימות של מזל. בסדר. זה בא לתת איזה "שאפל" קטן מדי פעם כמו שקובי קרא לזה ולהקפיץ למעלה גם זוגות שהם פחות פייבוריטים בשביל להוסיף קצת עניין ולא שכל הזמן נראה מקדימה את אותם זוגות. סבבה, מוקבל.

אבל, וזה אבל חשוב, כשזה באמצע פרק יש אפשרות לזוג חזק שלא היה לו מזל לנסות לצמצם ואפילו להתברג שוב בין הראשונים. זה אפילו מוסיף פלפל ועניין במירוץ. אבל כשמשימת מזל קובעת את סדר ההגעה לשטיח (למעט אולי התברברות בדרך שגם לזה כבר נקשרו כל מיני קונספירציות, אבל בכל מקרה זה די שולי ומה שבאמת קובע זה המזל) זה הורס את התחרות.

מה זה מעניין לראות זוגות שמתחרים ביניהם כשבסופו של דבר במשימה האחרונה כולם מסתדרים בשורה וההפקה בסופו של דבר מוציאה מהכובע סדר אקראי של הזוגות שיגיעו לשטיח? איזה מין תחרות זו? נכון שלזוגות שהתחילו לחפש קודם יש יתרון מסויים אבל כמו שרואים את זה שוב ושוב ושוב - היתרון הזה לא משמעותי כשהמזל משחק את התפקיד העיקרי.

זה ממש חבל, כי דווקא העונה יש הרבה דברים חיוביים. הלגים לא נמשכים לנצח. שני פרקים להדחה זה בסדר גמור. המשימות גם הן סבירות לגמרי. הרבה משימות שדורשות הפגנת יכולת. הרבה פחות משימות של הפעלת קהל שגם בהן יש אלמנט של מזל אז טוב שירד המינון שלהם. ורק הקוביית מזל הזה בסוף כל הדחה הורסת את כל מה שבנו.

לא מבין למה להרוס ככה את כל אלמנט התחרות. אני ממש מקווה שמעתה והלאה, כשאין יותר נקודות ללא הדחה, זה ישתנה, אבל יש לי תחושה שזה יילך איתנו עד סוף העונה. אם גם בגמר המשימה האחרונה תהיה משימת מזל זו בכלל תהיה בדיחה עצובה ממש.
 

סטילהוק

New member
גם לוח ההצבעה ועצור או פרסה בכל לג לא היה באף עונה

גם לא במירוץ האמריקאי ולא באף גירסה אחרת של המירוץ בעולם. ההפקה הישראלית ממש הגזימה עם זה העונה ושברה את שיא הקומבינות בריאליטי.
 
למעלה