משמעות ה-י' בשם

idanmeri

New member
משמעות ה-י' בשם

שלום, בתקופת נערותה של אמי דיקלה, השם שלה היה עם י'- כלומר דיקלה. אחרי כמה שנים שהיא גדלה היא הורידה את ה-י' מהשם שלה כי טענה שהשם שלה מאור להיות בלי י'. וכיום, לאחר כמה שנים שהיא הייתה "דקלה" בלי ב-י', היא החזירה את ה-י' שוב לשם שלה, כיוון שאיזה מישהו אמר לה שהיא צריכה להחזיר את ה-י' לשם שלה. מהי משמעות ה-י'? מה משמעות השם דיקלה? ומהי משמעות השם דקלה? תודה לעונים.
 

ilanamysticana

New member
משמעות הי'

לי' יש משמעות אנרגתית בפני עצמה אך לגבי השאלתך הי' היא חלק במפה נומרולוגית וכדי לדעת את חשיבות הי' במקרה הזה יש לעשות מפה נומרולוגית ואז התשובה תהיה שלמה ונכונה. אך בנסיון לתת תשובה חלקית דיקלה נותן אנרגיה שונה לגמרי לעומת דקלה בהתחשב בשם המשפחה גם כן. דיקלה - נותן שאיפה לעומק הבנתי זה תדר שמתחבר לחכמה פנימית, אינטואיציה ורעיונות מופשטים האדם שואף להרחיב את הידע שלו וסולד משיטחיות ופיטפוטי סרק לפעמים זה גורם (שלא בצדק) להראות מתנשא על ידי מי שלא מכיר אותה. דקלה- משתוקקת לשלווה להרמוניה אהבה וקרבה רוצה להביא תועלת לעזור לאחר להגן על הצדק ונוטה להתחבר ליופי ואומנות. עכשיו אתה או אמך יכולים לדעת מה הנכון לה.
 
תודה רבה

על ההשקעה, אני בהחלט מתחברת לפירושים שלך. באמת היא ששני הפירושים מאפיינים אותי- אבל הראשון עם ה-י' יותר נכון לי. שוב תודה, דיקלה.
 
למעלה