משפחה גדולה או קטנה??

עמבה17

New member
משפחה גדולה או קטנה??

מאיזה משפחה באתם?? גדולה או קטנה?? (הכוונה למשפחה הקרובה- הורים ואחים).. מה עדיף? משפחה גדולה או קטנה?? איזה משפחה תרצו להקים? קטנה או גדולה??
 
אנחנו חמישה אנשים ../images/Emo13.gif

2 הורים ו-2 אחיות ובאמצע אח. אני מעדיפה שהמצב יישאר כמו שהוא- לדעתי 2-3 ילדים הכי אידיאלי.
 

fushit

New member
שניהם בסדר! זאת אומרת...

פעם לפני שההורים שלי התגרשו היינו 4 נפשות במשפחה והיה נהדר(!!!), היום יש לי הרבה נפשות במשפחה וזה גם כייף גדול ולא מעט אושר!
 

ק ל א ו ס

New member
בינונית

בתור אח במשפחה שנחשבת "משפחה ברוכת ילדים"-ארבעה ילדים,אני חייב לציין שזה לא הכי נחמד,שלעיתים צריך להתחלק עם מישהו בחדר,שתמיד יש עוד מישהו בבית ועד שאתה לבד בבית לוקח לך שעה לקלוט את זה,ותמיד כשאתה צריך שקט,דווקא אז כולם רועשים ומרגיזים. מצד שני,נחמד שתמיד יש מישהו להיות איתו,שתמיד יש מישהו לדבר איתו,שלא מרגישים בודדים אף פעם,וכשאין לך כוח לאנשים מחוץ למשפחה,יש במי להתנחם. אני משער שעם כמה שאני אוהב את המשפחה שלי,לא הייתי מתנגד לחיות רק עם אח או שניים.
 

פלגיה

New member
באתי ממשפחה ענקית

יש לי עשרה אחים. לדעתי ככל שיש יותר אנשים במשפחה נהיה מעניין יותר. אם לא מסתדרים עם אח אחד - יש אחרים במקומו. כרגע יש לי שישה ילדים, ועוד הכל פתוח.
 

einatgross1

New member
משפחות ענקיות וממוצעות

שלום, שמי עינת, באתי ממשפחה עם 3 ילדים ושני הורים, ושכפלתי את המודל. גם האחים שלי והאחים של בעלי יצרו משפחות דומות מאוד למודל המרכזי. הדינמיקה במשפחה ענקית, מענינת אותי. תוכלי לספר קצת יותר? תודה,
 
יש לי אח ואחות, יש לי שני ילדים

ואני רוצה שלישי. לבעלי יש שני אחים ואחות. אני מעריכה מאוד אימהות שיש להן הרבה ילדים.
 
למעלה