משפטם משעשעים של אחים

Russet

New member
משפטם משעשעים של אחים

אחותי הקטנה (אחת מהן) נשאלה ביום שישי האחרון מה תרצה ליום הולדתה, התאומה שלה יודעת כבר חצי שנה מה היא רוצה ומשגעת אותנו והפרינססה השניה לא רצתה לבקש כלום, החבר שאל אותה מה היא רוצה מאיתנו והיא ענתה שרק נשיקות וחיבוקים- לאכול את הילדה הזאת. היא הסבירה שאין לנו כסף לבזבז כי אנחנו סטודנטים וחבל. אילו משפטים עשו לכם את היום?
 
יו, באמת חמודה, בנות כמה הן?

לי לא זכורים משפטים כאלה, אולי זה יותר עובד עם אחים קטנים ואני הכי קטנה
 
אחותי כבר גדולה

ולמרות שיש לי זיכרון טוב קשה לי להיזכר עכשיו במשפט משעשע מהעבר. האמת שיש לה משפט שהתחיל לפני לא מעט שנים והיא עדיין אומרת אותו לפעמים: כששואלים מי מאיתנו יותר גדולה, היא עונה שהיא קטנה בגיל אבל גדולה בגודל. לא מזמן מישהי שאלה אותנו מי יותר גדולה וכשאמרתי שאני אחותי ישר הדגישה "אבל רק בגיל"... יש גם משפט של בת דודה שלי שמאוד שעשע אותי: היה לנו בזמנו אקווריום גדול, כשהיא הייתה בת 3 בערך היא הסתכלה על הדגים ואבא שלי שאל אותה אם היא רואה איך הדג אוכל, והתשובה שלה הייתה "הממ" (זה נשמע יותר טוב כששומעים את זה). זה היה מאוד חמוד.
 

Russet

New member
חמודה הבת דודה =)

בקשר לאחות- אותה אחות שאמרה את המשפט לעיל קוראת לי אחותה הקטנה- הכל התחיל מהגדולה ביותר שהחליטה שאני אחותה הקטנה כי מנטלית יש קטעים שהיא יותר בוגרת (גם לי מותר להשתטות לפעמים לא?) אז הקטנה גדולה הזו תמיד קוראת לי אחותי הקטנה.
 

Russet

New member
../images/Emo207.gifלא אמרנו שמרימים מפגש?

עד 15 אנשים הבית שלנו מכיל
 
למעלה