מתי יוצאת האאודי A9?

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
הוא נתן לי על עבודת הגשה ציון נמוך יותר ממה שהגיע לי כי הוא לא היה חכם מספיק בשביל להבין כמו שצריך את הגאונות שלי. הגשתי ממ"ן (ראשי תיבות של "מטלת מנחה", כך קוראים לרוב עבודות ההגשה באוניברסיטה) שראוי ל-100 ובמקום לתת לי 100 כי זאת עבודה של 100 הוא נתן לי 77.

נורא לא פייר. כשאני מגיש באוניברסיטה ממ"ן או מבחן שראויים ל-100, אני מצפה ל-100, ואני מקבל 100.

פתאום בא הבחור הזה אאוט אוף דה בלו ונותן לי 77 על עבודה של 100.

אבל חכו. זה נעשה גרוע יותר. יותר מאשר מה שזאת עבודה של מאה, ולמרות שאני בטוח שהוא כבר קיבל בעברו עבודות שראויות למאה ואף נותן מאה מידי פעם על עבודות של סטודנטים, אני בטוח ב-99.9% שזאת עבודת ההגשה האחת הטובה ביותר שהוא קיבל כל החיים שלו בכל קורס כלשהו שהוא מלמד כמרצה באוניברסיטה. כלומר עבודות אחרות שראויות למאה ושהוא אפילו ממש נתן עליהן מאה בעברו, הן פחות טובות ופחות ראויות למאה שהן קיבלו מאשר העבודה שלי.

זה בעיקרון כמו בפרק ההוא של "מלקולם באמצע" כשכולם קיבלו מאה אבל העבודה של מלקולם הייתה יותר ראויה למאה שהיא קיבלה ממה שכל העבודות של כל שאר התלמידים היו ראויות למאות שלהן כי זאת באמת הייתה העבודה האחת הטובה ביותר, המבריקה ביותר והגאונית ביותר מבין כל העבודות, כאשר כל העבודות קיבלו מאה.

אז כאילו, רק שתבינו כמה שזה סיפור הזוי, כן?

קרה לכם פעם? שהגשתם עבודה או מבחן באוניברסיטה או במכללה או בבית-ספר והגיע לכם ציון גבוה יותר ממה שקיבלתם כי המרצה/המורה לא הבין את הגאונות של העבודה/המבחן שלכם? :confused:
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
השנה היא 2031. האנה מונטנה בת 38, נשואה לג'סי, בן זוגה בסוף הסדרה המקורית, ויש לה בן, בן 14, שרוצה לחיות בשני העולמות.

בגלל שאנחנו לא רוצים שהסדרה החדשה תהיה שחזור מדויק של הדבר המקורי כי אחרת מה הטעם, הכול צריך להיות בדיוק כמו הסדרה המקורית, רק הפוך לגמרי, כאשר הסדרה המקורית היא נקודת הייחוס עבורנו בשביל להבין איך לעשות את הכול הפוך לגמרי.

זה למה הפעם זה יהיה על ילד בן 14 ולא ילדה בת 14. חוץ מזה, בגלל שבסדרה המקורית זאת הייתה משפחה קטנה של שלוש. שני ילדים, בן ובת, והאבא, הפעם זאת תהיה משפחה גדולה. שני ההורים יהיו נוכחים, מיילי וג'סי, והפעם יהיו לא שני ילדים, בן ובת, אלא ארבע ילדים, שני בנים ושני בנות.

הנה מה שחשבתי עליו: ילדה בת 16, ילד בן 14 (הדמות הראשית. "ההאנה מונטנה" של הסדרה החדשה), ושני אחים תאומים, בן ובת, בני 6.

בנוגע לדמות הראשית, אז בדיוק כמו בסדרה המקורית, כשלמיילי היו שני חברים הכי טובים, בן ובת, גם לו יהיו שני חברים הכי טובים, בן ובת, אבל הפעם בגלל שזאת תהיה שלישיית חברים של שני בנים ובת, במקום שתי בנות ובן, זה יספיק בשביל לשנות לחלוטין את כל הדינמיקה של מערכת היחסים בהשוואה למה שהיה עם מיילי מול לילי ואוליבר בסדרה המקורית.

בינתיים, האחות הגדולה בת ה-16 תעבוד בחנות אוכל קטנה בחוף הים בשביל אאאמממ...לא יודע. הבת של ריקו? וככה זה יהיה כמו כשג'קסון עבד בשביל ריקו בחנות האוכל הקטנה ההיא בחוף הים עשרים שנה קודם לכן, אבל עם שתי בחורות במקום שני בחורים.

במהלך הפרקים הראשונים, כמובן שהילד בן 14 יספר לשני חבריו הקרובים שהוא בעצם הילד-זמר המפורסם ההוא שכולם מעריצים, מה שיגמול את חברתו הטובה מהתאהבותה בילד-זמר. וכמובן שגם שני חבריו הטובים, הבחור והבחורה, יהפכו לזוג בהמשך הסדרה.

והילד הבן 14 כמובן גם ייקלע למשולש אהבה שלו עם שתי בחורות ולא יהיה בטוח במי מהן לבחור, כמו מה שקרה למיילי עם ג'ייק וג'סי בסדרה המקורית. ואחת הבחורות תהיה נוראית והיא תבגוד בו! פעמיים! ובסוף כמובן שהוא יבחר בבחורה הנכונה בשבילו והם יתחתנו ויביאו ילדים.

נתראה בסדרה השלישית ;)

נו? מה דעתכם? אהבתם? :D

323755.jpg
 
למעלה