מתי לעשות בדיקת הריון

ענתי 10

New member
מתי לעשות בדיקת הריון

?רוזחמ היה יתמ עודי אל םא רחאל עובש .(ץויב תכרע יפל) 14/10 ב ץויב יל היה ,תולולג תחקל יתקספה םיישדוחכ ינפל רמולכ .םימי 3 ךשמנש םומיד יתלביק עובש ירחא .עובש הכשמנש המוח השרפה יתלביק ןכמ ןוירה היה הז הארנכש רמא אפורה .קספנ רבכ םומידה רוזחמה תא לבקל הרומא יתייהש םויב .שרתשה אלש יתלביק םיימוי ינפל .ץויב יל היה יתמ תעדוי אל ינאו ץויב תכרעה יתשמתשה אל שדוחה .םיימוימ תוחפ רובעכ הקספנש ריהב םוח עבצב השרפה ?שדוחה רוזחמה תא לבקל הרומא ינא יתמ ןיפוליחל וא ?ןוירה תקידב תושעל לכוא יתמ ?ןורחאה רוזחמה ךיראת עודי אל םא ןוירהה תועובש תא ובשחי ךיא
 

ענתי 10

New member
יצא לי הפוך. עוד ניסיון -

לא ברור לי מתי היה לי מחזור. אני יודעת לפי ערכת ביוץ שהיה לי ביוץ ב 14/10. שבוע לאחר מכן קיבלתי הפרשה חומה שהלכה והתגברה במשך שבוע, ולאחר מכן הפכה לדימום שנמשך 3 ימים. כך שהוא נגמר בדיוק ביום בו הייתי אמורה לקבל מחזור. הרופא שלי אמר שכנראה זה היה הריון שלא השתרש ונשר. מכל מקום, איך אני אמורה לדעת החודש מתי לעשות את הבדיקה? מתי אני אמורה לקבל את המחזור? בדרך כלל המחזור שלי היה 28 ימים, אבל בחודש שעבר הביוץ היה ביום ה- 19 למחזור.
 
ווסת וביוץ

נכון, זה מעט מורכב ולא מדוייק. אני מעריך שאת צריכה לספור את היום הראשון של הדימום . ביום הראשון של הווסת ולעשות את הבדיקה סביב 12 יום ממנו ואילך (הכוונה אני מבין היא לבדיקת ביוץ). אני מניח שאת תקבלי שוב ב- 24-28 יום מיום זה אך ממש קשה לדעת.
 
למעלה