מתנה ליומולדת של אושרי..

מתנה ליומולדת של אושרי..

טוב.. כמו שרובכן יודעות בטח יש לאושרי עוד 3 חודשים בערך יומולדת.. ואנחנו רוצים לקנות לו מתנה.. מי שגם ברשמי בטח יודעת שיש 2 קבוצות.. הקבוצה של גיא ודניאל והקבוצה של שיר ומורן.. אני מהקבוצה של שיר ומורן.. ובאתי לגייס עוד בנות..=] אז ככה.. המתנה היא כזאת: האלבום- הוא יהיה מעץ, דפים מודבקים שאפשר להחליף בין הברכות,על הכריכה תמונה שלו ומשהו מאותיות מעץ שיהיה כתוב :אושר שלנו מזל טוב אבל התמונה תתחלק על הספרות 2 ו0 שזה יצור 20 כאילו הגיל שלו. גיטרה-חומה טובה שיהיה חרוט עליו קטע משיר שלו או שיר שיתאים עליו חשבתי על שתשאר צעיר לנצח קטע מהשיר אבל ננסה עוד אופציות,ויהיה כתוב אושרי אלמוריש באנגלית למטה בגיטרה כאילו הכל על סגנון חריטה. כל בת צריכה לשלוח 25 שקל שזה זול יחסית כי רק הגיטרה עולה בין 300 ל-400 ש"ח אז בגלל זה צריך את שיתוף הפעולה שלכן ! בשביל שהמתנה תצא לפועל צריך לפחות 25 בנות שיהיו רציניות וירצו להשתתף ! אז כל מי שבאמת אוהבת את אושרי שתשתתף ותעזור להביא עוד בנות ולהראות להן את האשכול . . מי שתכננה לעשות לו לבד אני מכבדת אבל כרגע כל בת ובת חשובה אז 25 שקל זה כלום אם אתן באמת אוהבות תשתפו פעולה , ותצא מתנה יפה מאוד ותאמינו לי שאושרי יאהב ויעריך מאוד . . למי שיש שאלות או מי שרוצה לאשר את השתתפותה כנסו למורן לאייסי.. (הכינוי שלה ברשמי זה מורני:) ) מורן :222013420 בנות תשתתפו זה בשביל אושרי..!!!
 
צודקת..

אבל מי שפה גם מהרישמי יודעת שכל אחת שולחת בקצב שלה כי לא אכפת לה מתי זה יגיע כי זה לא על הראש שלה לארגן ולקנות.. אז הוחלט להתחיל כבר עכשיו לארגן לאושרי.. לשרון יש כבר מי שמארגנות מתנה..
 
../images/Emo135.gifדילב , כנסי שנייה ... , ../images/Emo6.gif

נגיד לך ת'אמת ? , D = חשבתי שתתעצבני עליי שאני ככה מדברת על הגיים ביז ועוד בפורום שלהם ובלה בלה בלה ,,, ואני רואה שאת לא . XD חחחחחחחחחחחחחחחח מודה - זה היה מפחיד .
 
../images/Emo105.gifחחחחח מה את עד כדי כך רדומה?

את לא שמה לב שכבר כמעט חצי שנה אני לא אוהבת אותך?
 
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

את מתכוונת * אותי את תמיד לא אהבת * :'( אני הבנתי אותך !!! :'( D: ואני ידעתי שאת כבר לא אוהבת אותם הרבה זמן , אבל את אביחי המשכת אח"כ טיפה לאהוב לא ? .
 
כולן כנסו!

מורן ביקשה מימני לבדוק מי רוצהה להשתתף במתנהה. אז מי שרוצה שתאיר פה את האיי סי שלה,למי שאין אז את המייל. והיא כבר תעדכן אותכם בכול הפרטים! -יום טוב-
 
למעלה