מתנות יומולדת וסתם מהמש'

Russet

New member
מתנות יומולדת וסתם מהמש'

אני יודעת ששוב השאלה שלי כוללת את כל המש' אבל זה תמיד כיף לקבל מתנות, איך זה עובד אצלכם? האם האחים שלכם וההורים שואלים מה אתם רוצים? האם ההשקעה שלהם בד"כ כספית או יותר יצירתית? האם הם זוכרים לאחל מזל טוב גם אם הם לא נמצאים איתכם בבית? האם האחים תורמים ליום הזה להיות מיוחד עבורכם? אני תיכף אגיב לעצמי ואסביר מה הביא אותי לשאול כ"כ הרבה...
 

Russet

New member
אז ככה..

אצלנו בבית בד"כ ימי הולדת לא היו זוכים למתנות מטורפות, תמיד עוגה לפי בקשת ילד יום ההולדת ובגלל שיום ההולדת שלי יצא תמיד בחופש הגדול ולרוב בשישי או שבת אמא שלי גם הייתה בבית. זכור לי במיוחד יום הולדת, לדעתי מגיל 5-6 שקמתי בבוקר מוקדם וראיתי את אמא שלי אופה לי עוגה ורודה ונורא שמחתי. כן ידוע לי היום שהורוד זה רק צבע מאכל ולא באמת פטל... ברבות הימים כשגדלנו קצת אחותי הפכה לבנאדם מאוד יצירתי והיא עושה המון דברים מגניבים מקופסאות ויש לה רעיונות פצצתיים (איפה הימים שאני הייתי היצירתית בבית?) אז התחלתי לקבל ממנה מתנות שוות- לא מזמן מצאתי מחברת שכתובה בצורה צינית בטירוף מלפני 4 שנים, מזכרת יפה לעתיד. בד"כ היא משקיעה כך או קונה לי בגד, הקטנטנות הכינו לי מצגת השנה עם תמונות שלי וצרבו לי לדיסק למחשב החדש שההורים שלי קנו לי. מבחינת איחולים כולם סימסו לי אתמול, אם זו אחותי שאסור לה להסובב עם מכשיר עם מצלמה בכלל ב7 בבוקר ואם זה ההורים שלי כל אחד לחוד- אמא ב8 לפני הבוחן ואבא ב11:30 אחרי הבוחן.. הם ממש עשו לי את היום למרות המרחק.
 
האחים שלי בד"כ לא קונים לי...

אחותי גרה בחו"ל אז כל פעם שהיא בארץ היא קונה לי כל מיני פיצ'פקעס ותמיד שואלת אם רוצה משהו. אח שלי לא קנה לי כבר כמה שנים טובות מתנה ליום הולדת. ההורים שלי נותנים תמיד כסף, שזה די מבאס, כי בקניית מתנה יש את כל ההשקעה מסביב והחשיבה ולקבל סתם כסף במעטפה זה די מבאס אותי, למרות שמאוד מעריכה את זה, כי הוריי עובדים מאוד קשה. אחותי כן טורחת לאחל לי מזל טוב ולהיות מעורבת ביום הזה גם מרחוק, אח שלי לא ממש- לדעתי לא איחל לי השנה "מזל טוב" אבל לא בטוחה- הזיכרון שלי לא משהו
כשהייתי קטנה היו עושים ממש חגיגה בבית וארוחה וכו', עכשיו זה בד"כ הרמת כוסית, נותנים את הכסף וזהו. אם יוצא קרוב לסופ"ש- אוכלים ביחד.
 

Russet

New member
אנחנו תמיד- אבל תמיד חוגגים יחד בשבת אחרי יום

ההולדת, ארוחה מש' וכל הבלאגן
 
אצלנו..../images/Emo13.gif

אצלנו תמיד המשפחה שואלת לפני מה אני רוצה מתנה. ואני תמיד אומרת שאני לא יודעת (שונאת לבקש מתנות). אחותי בדר"כ נותנת לי מתנה מקורית וההורים שלי סתם מתנה יקרה, שאראה שאכפת להם ממני (לפי תפיסתם- יקר יותר= אכפת יותר). אין יום הולדת שבני המשפחה לא מאחלים לי מזל טוב. הכי מרגש אותי כשאחי מתקשר, דווקא בגלל שהוא האדיש והמרוחק מבינינו. מעבר לזה, אני שונאת את ימי ההולדת שלי אבל זה כבר נושא אחר לחלוטין. פעם היו חוגגים אצלנו בסופי שבוע. אבל כל חגיגה כזו הייתה גורמת לאמא שלי להתחרפן לפני שהדודים היו מגיעים, אז הבהרתי שאני לא רוצה חגיגות כאלה ומאז אנחנו אוכלים פיצה בערב של יום ההולדת.
 
למעלה