מ 11 לנובמבר רשום שהחבילה שלי מסין נמסרה ולא קיבלתי עדיין

מ 11 לנובמבר רשום שהחבילה שלי מסין נמסרה ולא קיבלתי עדיין

האם היא נמסרה במעבר לתחנה כלשהיא או מה כי אני לא מצליח להבין פה כלום כי לפי המוכר הוא טוען שהיא בארץ ושזה לא בשליטתו שהדואר בארץ עובד לאט ולפי זיפי הם טוענים שזה לא הגיע עדיין לארץ ההזמנה בוצעה 17 לאוקטובר 2019 והמוצר נשלח בתאריך 21 לאוקטובר 2019 יש 2 מספרים 1 של המספר ההזמנה והשני מספר מעקב יש לציין שהתאריך המשוער לקבלה הוא 19 לדצמבר 2019 אך אני חושש שמשהו לא טוב קרה וזה הלך לאיבוד איפשהוא בדרך

אני מצרף 3 תמונות להמחשה שתדעו במה מדובר ואשמח לשמוע אם עוד מישהו נתקל במצב כזה כמוני

תודה רבה
 
תמונה ראשונה



 

trilliane

Well-known member
מנהל
אנא, אנגלית בלבד! תרגום המכונה הזה לעברית גרוע ולא ברור

ואין צורך בצילום מסך, אתה יכול לעשות העתק הדבק לטקסט (ואגב, אפשר לצרף כמה תמונות להודעה אחת, לא צריך כל אחת בהודעה נפרדת).
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אולי זה לא היה דרך דואר ישראל ולכן אין מידע בדואר

 
לא חושב כי זו חבילה די קטנטנה שאפשר להכין גם לתיבה של הדואר

ואם זה היה מדובר על זה אז המוכר היה כבר רושם לי את זה וגם היתי אמור לקבל sms מאותה חברת שליחות
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אין קשר לגודל... אם זה רשום יהיה רישום ולא ישאירו בתיבה

ואם זה לא נשלח דרך הדואר זה לא יגיע לדואר.
 

Avalon11

New member
דואר בלגיה

מספר המעקב מתחיל ב LVS או DDU במקרה?
המעקב הסתיים מאחר וזה מספר מעקב שתקף רק עד לנחיתה בארץ היעד.
הפריט נמצא אצל דואר ישראל, אשר יתנו לו מספר מעקב פנימי של הדואר, שמתחיל בספרות YY
כמו בכל סופשנה, גם לי ולהמון אנשים יש חבילות מאוקטובר שהגיעו ממזמן לארץ אבל טרם סופקו בגלל האיטיות הבלתי נסבלת של המכס והדואר בעיבוד משלוחים נכנסים בינלאומיים
 
מספר המעקב מתחיל ב az ומסתיים ב cn

אז מה הסיבה יכולה להיות שמ 11 לנובמבר 2019 הסטטוסים לא מתעדכנים וזה תקוע על נמסר אבל למי נמסר מה נמסר אני לא מצליח להבין?

פעם שעברה לפני שלוש שנים וקצת הזמנתי גם מ זיפי מוצר אחר וקיבלתי תוך 8 ימים ממש מהר והפעם משהו משתבש
 

trilliane

Well-known member
מנהל
גם אני לא מצליחה להבין, כי זה בעברית משובשת... תן את האנגלית

 

trilliane

Well-known member
מנהל
גם האנגלית לא הכי ברורה... נראה כאילו המשלוח יצא לחלוקה

ואז יש שורה שאני לא מבינה.
&nbsp
באתר של עלי אקספרס יש פירוט מעקב לכל ההזמנות, לא צריך להשתמש באתר חיצוני. אולי שם יופיע לך מידע ברור יותר (ושוב, לא צריך לצרף פה צילום מסך, זה טקסט, פשוט תעתיק ותדביק אותו בהודעה, יהיה הרבה יותר נוח).
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא מכירה את האתר. קישור למה אתה רוצה? לא הבנתי.

 

trilliane

Well-known member
מנהל
נו, אבל זה בעלי אקספרס, ואמרת שהזמנת מאתר אחר...

 
למעלה