נאיבי משהו, אבל אולי נחליט להפוך לבני אדם..

נאיבי משהו, אבל אולי נחליט להפוך לבני אדם..

כואב לשמוע על האלימות הפושה בארצנו. שכל אחד יחליט להיות אדם טוב יותר והכל יראה טוב יותר, תאמינו לי. זה לא דורש הרבה מדי אנרגיה. די לאלימות! די לדקירות! די לרצח מיותר!
 

FLATRON2

New member
זה ממש מקסים, רק שאת מפספסת נקודה מאד פשוטה

יש אנשים שאצלהם העולם ניראה יותר טוב כאשר הם אלימים, מחסלים חשבונות ורוצחים על כל דבר קטן. אצלהם זה די בסדר לחסל חשבונות. את רואה את זה כלא בסדר כלא טוב וכלא תרבותי, אבל יש תרבויות שבהם זה בסדר וככה הם עושים את העולם יותר טוב. הכל עניין של תרבות חיים וצורת חשיבה. אנחנו שלא מסכימים עם אלימות, אנחנו בעיניהם לא בסדר, אנחנו בעינהם לא בני אדם, הם מתקשים בלהבין למה אנחנו מנומסים ולא מגיבים באלימות על כל דבר קטנטן. הוא שאמרתי, הכל עניין של תרבות חיים.
 

יםהכרמל

New member
נראה לי שהחמרה בענישה, יכולה להשפיעה על הפחתת

האלימות. במקביל, כדאי לשים לב לפרסומות המכילות סממנים של אלימות - כמו פרסומת למכונית המנפצת שלט של "שנה טובה". תוכניות טלויזיה, אופן דיבור של שדרנים וכדומה.
 

FLATRON2

New member
צודקת לחלוטין. ראיתי קטע בהישרדות שבו הלכו

שתי קבוצות מכות על איזשהו ארגז. כל כך התביישתי שבו ברגע נשבעתי שאני יותר לא רואה את התוכנית הזאת. ראיתי מספר פרקים בהישרדות אמריקאית ולא ראיתי כזו אלימות בושה שערוץ 10 יורד לרמה כל כך אלימה בוטה וגסה. שיתביישו להם. אגב, יצא לי במהלך שילטוט בטלויזיה לראות פרק בערוץ 3 בשעה 7 בערב שעוסק בחילופי זוגות והיו שם קטעים מאד מרתקים לילדים בגיל ההתבגרות. מה זה? הם השתגעו שם בטלויזיה? לא מבין. אח"כ כשיאנסו את ביתו בת ה-10 של מתכנן התוכניות שלא יתלא ויתמם איך זה קרה. בושה ממש בושה
 

fedor1

New member
אני מציע אפשרות הבאה:

להתאחד לאיזשו ארגון או להצטרף לארגון קיים לדוגמה: קופות החולים, ולתכנן "שיעורי חינוך" במוסדות שונים כמו בתי ספר, בתי החולים ושאר המוסדות.
 

FLATRON2

New member
זה חזון אחרית הימים. כשהכל יהיה בסדר אז אפשר

יהיה לעשות פעולות חינוכיות, אבל הרבה יש עוד לעשות לפני זה.
 
אכן עניין של תרבות

רב רובם של האנשים עליהם את מדברת הם מכמה תרבויות מאוד ספציפיות שמדינת ישראל ייבאה לתוכה, רובן לפני עשרות שנים, ועכשיו עדיין משלמת בריבית דריבית על השטות הזאת.
 
למעלה