נא לקרוא, סיפור- לא לפני השינה.

shanty.G

New member
נא לקרוא, סיפור- לא לפני השינה.

http://community.walla.co.il/files/2001/8/22/5521735/agic_Journey.JPG מצרפת קישור, מקווה מאד שיעבוד, אם לא, העתקתי את הכתובת. אנא היכנסו,חשוב מאוד!
 

ליציטה

New member
מזעזע, מזעזע מזעזע ../images/Emo14.gif

אני לא יכולה להבין את מי שעדיין מסוגל לאכול בשר ובעיקר עגל. אנשים, המצפון לא כואב לכם? אני מציעה שכל מי שיכול שידפיס את הכתבה (בציבעוני, שיראה מכובד) ולתלות על לוחות מודעות במקומות חשובים, בעיקר ליד מסעדות בשר. מישהו איתי?
 
היי ליציטה,זאת תגובה בקשר למה שאמרת

שטויות. זו שרשרת המזון. היא מתחילה בקטן,ותמיד מגיעה אלינו-איך שהוא. אסור לנו להפסיק אותה-כי זו דרך הטבע. זו בריאות. זו דרך הטבע. מה שכן,אני ממש נגד צורת ההחזקה שלהם,כי זה כבר לא בסדר! בינינו,זה גם לא משהו לבריאות של מי שאוכל אותם אחרי זה. לסיכום:להיות בשרניים זו דרך הטבע!ככה זה אמור להיות! אלוהים ברא את זה ככה-וככה זה יישאר. זאת דעתי-שמחה שקראתם.
 

ליציטה

New member
אז זהו ש....

אני מבינה שזו שרשרת המזון, אבל מאחר והמסכנים עוברים כזו התעללות, אני אישית לא מוכנה לפרנס את אלו שעושים את זה. ואם את תוהה, אז אם תהיה פחות דרישה לבשר מצד הציבור , אז גם הסבל יפחת וזו כל המטרה.
 

**לילך**

New member
אני אמנם לא צמחונית אבל..

אני לא אוכל מזון שנעשה מבעל חיים שעבר התעללות כמו - בשר של עגלים שגודלו על חלב (כמו בכתבה - בתאים קטנטנים בלי יכולת לזוז) או מזון שקשור לאווזים שפוטמו - שזו צורת האכלה אכזרית ביותר ואין בה צורך. אפילו למי שאוכל בשר יש אפשרות לבחור לא לאכול בשר של בעלי חיים שעברו התעללות במשך כל חייהם הקצרים (יש בעלי חיים שלא עוברים התעללות בדרך.....). מה שתתרמי בהחרמת אכילת בשר של בע"ח שעברו התעללות זה שלא תפרנסי את מי שהתעלל בבעלי החיים ,ואולי בטווח ארוך הם יפסיקו לגדל בע"ח בצורה כזאת. שרשרת המזון בטבע לא גורמת להתעללות בבעלי חיים (יחסי טורף ונטרף זו לא התעללות כמו ההתעללות בעגלים האלה ובאווזים לפיטום).
 

musmus

New member
היום בחדשות ערוץ 1 כתבה על עגלי חלב

אותם עגלים שגדלים בכלובים צרים. וגורמים להם אנמיה.ראו וחוו דעתכם פה בפורום
 

ליציטה

New member
אני מקווה ש.. ../images/Emo44.gif

אחרי שידור הכתבה יהיו הרבה אנשים שיחשבו עוד פעם לפני שיקנו עגל חלב בסופר. חוץ מזה עוד מעט יום כיפור, הגיע הזמן לחשבון נפש...
 

טל קר

New member
ברשותכם אני לא אצפה בזה כי אני

לא מסוגלת נפשית לצפות בדברים כאלה כמו התעללות בבעלי חיים. אני צמחונית כבר 7 שנים.
 

**לילך**

New member
אני לא צריכה כתבה

אני מכירה את הנושא מראייה...... זה ממש מזעזע איך העגלים המתוקים האלה כלואים בכלובים צרים ,זה קטסטרופה.
 
למי שלא ראה את הכתבה

בכתבה סופאר שארגון אנונימוס הגיש תלונה למשטרה נגד המשקים מגדלים "עגלי חלב" "עגלים רכים" בטענה שהם עוברים על חוק צער בעלי חיים. כל הכבוד לאנונימוס
 

dylan

New member
זה לא חלק משרשרת המזון!

שמדברים על שרשרת המזון מתכוונים שככה גם נשמר האיזון בטבע בין בעלי החיים ואין התפוצצות אוכלוסין של שום זן, מה שכמובן לא נכון שמדובר בבע"ח שמגודלים במיוחד לצורך אכילתם, מחוץ לטבע! בלי קשר לשרשרת המזון! חוץ מזה שכל בעלי החיים שנאכלים סובלים במהלך חייהם, אולי חוץ מבעלי חיים שגודלו ב"מרעה חופשי" ומצויין כך על העטיפה, בכל מקרה לא נראה לי שמוכרים את זה בארץ..
 

ליציטה

New member
תגובה לכתבה ../images/Emo7.gif

מאז שראיתי את הכתבה ביום חמישי, אני לא יכול להפסיק לחשוב על העגלים המסכנים. באותו יום לא יכולתי להפסיק לבכות למשך שעות, אבל דבר אחד טוב יצא מזה - סבתא שלי שנהגה לקנות בשר עגל לחגים הבטיחה לי ונשבעה שלעולם לא תקנה יותר בשר עגל, בנוסף גם חבר שלי שהוא קניבל הבטיח לי שעגל וכבד אווז יוצאים מהתפריט לעד!!!!!!!!!!!!!!! אז הנה כבר שני אנשים שהכתבה השפיעה עליהם. כל הכבוד לאנונימוס!!!
 

shanty.G

New member
מחמם את הלב לשמוע דברים כאלה

לא על דמעתייך ,לצ´יטה החמודה, אלא על קרובייך שפקחו עיניים לסבל הנורא... אני מקווה שאחרים שצפו בכתבה ראו והבינו במה דברים אמורים.
 
למעלה