נדלן באר"הב

erez17

New member
נדלן באר"הב

שלום אבי שנער ראשית--בהצלחה לכל חברי הפורום החדש! שאלה--יש לי מספר בתים באר"הב ,כהשקעה של אדם פרטי בבתים להשכרה. בניגוד לפרסומים האחרונים-אני מאד מרוצה מהשקעה זאת. האם בפורום אתה מדבר גם על נדלן באר"הב?
 

שנער

New member
נדל"ן בחו"ל

בפורום אפשר לדבר על הכל, גם על נדל"ן בחו"ל. אני אישית איני ממליץ על השקעות בנדל"ן חו"ל עבור המשקיע הקטן (משקי בית) אשר שם את כל חסכונותיו בהשקעה כזו, ועושה זאת דרך חברה שמתמחה במכירה לישראלים. כפי שוודאי קראת לאחרונה בעיתונים, משקיעים אלו בדרך כלל "נדפקים". אין לי בעיה עם השקעה מקצועית, אשר נעשית לאחר ביקור במקום ובדיקה רצינית, כאשר הציפיות לתשואה הן ראליות ולא דמיוניות.
 
ובנוסף, אפילו

סם אולפינר (מנכ"ל התאחדות הקבלנים) חיסל השקעותיו בנדל"ן בחו"ל, וחוזר להשקיע בארץ, תוך המלצה לכל הקבלנים לעשות כן (בניגוד גמור להמלצתו לפני שנה). הנימוק לכך הוא רמת המחירים הגבוהה בחו"ל.
 

ERA israel

New member
משום מה,כאן אתה נשמע מעודן יותר....

בקשר לנדל"ן בחו"ל, ריאל פוליטיקס...... תקן אותי אם אני טועה.......
 
לא יורד לסוף דעתך

כפי שציינתי, אני מייצג משקיעים. חלקם אינם מהארץ, ואלו מעוניינים להשקיע בחו"ל. אני תפקידי אינו לבצע בחינת כדאיות כלכלית, כי אם להעביר הנתונים ולסגור העסקה בצורה מסודרת והרמטית. לדעתי, למשקיעים מהארץ לא כדאי להשקיע בחו"ל, כל עוד אינם מסוגלים לבצע סקר וחקר שוק כראוי, כפי שרבים גם נכוו עקב כך. אם למשקיע בארץ עתודות לצורך בחינת ההשקעה כדבעי (כמו במקרה לגביו פניתי אליכם, ומשום מה אינכם טורחים לשמור העניין בצנעה הראויה) אני רואה לנכון לעודד ההשקעה.
 

שנער

New member
משקיע שיש לו

משקיע שיש לו מספר בתים בארה"ב והוא גם מרוצה - הוא מקצוען ולא "משקיע קטן" ששם את כל חסכונותיו על קרן הצבי!!!
 
כסף גדל שם על העצים,

זו האמונה היחידה המושרשת כאן אשר יכולה להניע אנשים לבצע השקעות שלעולם לא היו מבצעים לוא הנכס היה בארץ.
 
למעלה